אופנת ים

כשגילינו את בגדי הים הצנועים, כולנו התלהבנו ולא בהכרח חיפשנו מראה אופנתי עם אופי משלו. אישית, זה היה המענה, בהא הידיעה לבעיה שהיתה לי דווקא בחוף ובבריכה הנפרדים- כי גם שם, אם את באמת רוצה לשמור על צניעות, צריך להצטייד בחלוק. היום פחות ופחות רואים במי החוף הנפרד חלוקים דוקרים וצפים.

בפוסט הזה, אני שמחה לספר על חידוש גם בתחום אופנת הים לנשים לאו דווקא דתיות: הוא שייך למעצבת הצעירה אמנדה קרמר, שהוציאה בשנים האחרונות תחת ידה בסטודיו שבגבעת שמואל, מגוון עצום של פריטים :החל מכיסויי עגלות תינוק לאמהות פאשניסטיות, דרך נשים החובבות את השיק הבריטי של אביזרי השיער והראש, עבור בפריטים ייעודיים לחתנים-כלות וילדי בר/בת-מצווה דוגמת טליתות מעוצבות בתיקים תואמים וכלה באביזרים משלימים דוגמת כיסויים לבקבוקי יין ומפות רקומות.

כעת, לכבוד הקיץ, שתסכימו איתי שמורגש היטב באוויר (ואוטוטו הילדים בחופש!), אמנדה החליטה לעצב גם בגדי ים צנועים והיא עשתה את זה עם טוב-שיק. כמו שאמרו עליה פעם: היא נוגעת בכל- ומצליחה גם לגעת בכולם. אין ספק שיש להשראה שקיבלה בילדותה שבאנטוורפן שבבלגיה, השפעה נהדרת על העשייה שלה והיא מצליחה להביא בשורה חדשה באמת לחובבי הסטייל ולאלה המחפשים מתנה ייחודית ושימושית שתפעיל אוטומטית את אפקט ה"וואו". 

"חתימת ידי ניכרת בכל הפריטים שיוצאים מהסטודיו שלי גם כשזה מגיע לבגדי ים. החלטתי למלא את הוואקום שקיים בתחום הזה של ביגוד חוף וים עבור נשים ששנים חיפשו את הבגד שיאפשר להן להיות הן, מבלי לוותר על ייחודיות וטרנדיות".

בגדי הים של AMANDA K מגיעים בשני חלקים: טופ וחצאית לה מחובר מכנסון טייטס מלמטה. הם מוצעים בטווח מידות שבין S-XL ובמגוון גווני פסטל וגלידה , צבעים שאנחנו מדברים עליהם כאן בבלוג כבר מאז האביב…..

 להזמנות: https://www.facebook.com/AmandaK.high.fashion.accessories |

054-4566474

 

 

 

התגובות סגורות.