הטרנינג של הדתיות

לפני כמה פוסטים, הראיתי תמונות של בחורות דתיות שיצאו לעשות ספורט בטיילת בתל אביב עם מיטב בבגדי טריקו שהן לובשות ביום-יום. בדיוק בשביל בנות כאלה ואחרות האוהבות ורוצות לעשות ספורט כהלכה, נועדו בגדי הספורט של "אימונה" שהושקו לאחרונה.

היזמת היא דנה פרנץ, תל-אביבית צעירה שהרגישה וחוותה בעצמה את הצורך. "בעלי תום הוא טיפוס ספורטיבי, מאלה שרצים מרתונים" כך סיפרה לי בראיון שפורסם היום בזמנים מודרניים של ידיעות אחרונות "ואני, לא הייתי כזו בכלל. המקסימום בשבילי היה הליכה מהחניון לקניון. כשהכרנו והתחלנו לעשות ספורט ביחד כמו הליכות וריצות, מאד בלט ההבדל ביננו: הוא מאושר בבגדי ספורט יעודיים, איכותיים ונוחים ואני עם חצאית ג'ינס וחולצת טריקו, או טוניקה ארוכה עם טייץ מתחת".

אבל פרנץ, לא נשארה מתוסכלת. לפני כשנתיים, היא החליטה ליזום תקדים בארץ ובעולם, והתחילה לפתח את המותג "אימונה" שזה שילוב בין "אמונה" ל"אימון" וגם- האימון שלה. בגדי ספורט לאישה הצנועה. את הרעיון והביצוע היא בישלה במשך שנתיים ומבחינתה, התוצאה היא בייבי שנולד לה במקביל לבנה בן השישה חודשים.

בתמונה אפשר לראות אותי נהנית מהתוצר. אני לא צריכה לפרט מהם הפלוסים של בגד ספורט שכזה. מי ששומרת על צניעות, מקפידה על שרוולים ועל חצאיות (יש טייץ צמוד מתחת, והוא מחטב ונוח להפליא) וכל השאר, מבינה כבר לבד. בכל זאת אני רוצה לשתף בחווייה שלי מהאימונה, שגרמה לי לרכוש עוד סט כדי לגוון.

ובכן: האימונה הכניסה אותי לכושר. כן, יש הבדל בין לעשות ספורט בבגד ספורט אופנתי, מחטב, מחמיא ונוח לבין להסתובב עם חצאית ג'ינס רחבה וחולצת טריקו פשוטה. את נראית אחרת, את מרגישה אחרת, את מרגישה שאת עושה ספורט אמיתי.אני גרה בגבעת שמואל, שזו עיר מעורבת- דתיים וחילוניים, ונהוג כאן להקיף את הפארק במסגרת הליכות בוקר או ערב. תמיד הרגשתי מקופחת: כל הנשים נראו מקצועניות בבגדים של מגה ספורט ודומיהם, ומה איתי? אז עכשיו אני מתמידה ומשוויצה.

דבר שני, אפשר להינות מהבגד גם מעבר לשעת הספורט- למשל כשהולכים עם הילדים לפארק או לפיקניק (הטייץ מתחת, זוכרים?). לפעמים, אני ממשיכה את היום שלי עוד קצת עם האימונה, קופצת לסופר, הולכת לקנות עיתון וזוכה ללוק של "ירדתי עם טריינינג אבל אני עדיין טרנדית" ואפשר אפילו לצאת לקפה של בוקר לא רשמי מדי עם חברה טובה.

גם המחיר פייר לגמרי (ללא המטפחת, תקבלי עודף מ-400 שקלים, אבל כדאי לרכוש גם אותה, המחיר הוגן) ולמה כל הפרגון הזה? כי סוף סוף מישהי ענתה על צורך ענק שהיה בי. אז הכפלתי את ההשקעה בספורט השבועי שלי , למרות שגם הייתי שם קודם, ושיתפתי במידע חשוב וחיוני.

עוד פרטים?

כדאי להכנס לפייסבוק :

http://www.facebook.com/pages/IMUNA-modest-active-fashion/229732733774487

לתת בלייק ולגלות מבצעים , ירידים והזדמנויות שיש רק בפייסבוק.

אפשר להציץ באתר- http://www.imuna.co.il/   ולראות את כל הדגמים

אפשר להיכנס לקטלוג דרך האתר או מכאן http://www.imuna.co.il/pdf/catalog.pdf

למי שרוצה להשיג בהקדם, כדאי להגיע ליריד הוד והדר לבושה

9/10/11 בספטמבר- קמפוס בר אילן בגבעת שמואל

ראשון: 14:00-23:00  שני ושלישי: 10:00-23:00

וכרגיל, תמונות יסבירו את כל מה שהמילים לא תוכלנה לעשות:

3 תגובות

  1. זה גם יכול להיות בגד ים לנשים דתיות נשואות שיושבות עם הילדם בים או בבריכה
    השנה קניתי בקיץ אחד כזה של חברת סי סקרט עלה לי 350 שח וזה כלל קובע ומכנס
    מומלץ לכל אישה

    LEA
  2. מעוניינת לרכוש בגדי ספורט צנועים איפה אתם ממוקמים?

    יושעי לאה
  3. אני מאוד רוצה לקנות בגדי ספורט צנונע ואני גרה בתל אביב. ישמח לקבל תשובה.תודה

    לילך