קופסאות

את הסדר והניקיון הרציניים, אנחנו עורכים לקראת חג הפסח. כולנו עסוקים ועמוסים והחג הזה מחייב אותנו לארגן את הבית ולמצוא לכך זמן גם אם הוא מצרך ממש מבוקש שאין לנו ממנו בשפע…

ראש השנה, חל בדיוק כחצי שנה לאחר מכן ואני ממליצה לעשות לכם מנהג, למצוא שעה קלה בלבד ולהשקיע בסדר חדש, לפחות בדברים הקטנים.

זה מוסיף כל כך הרבה שיק לארון שלכם ותאמינו לי שבאיזשהו מקום זה ממגר את הדחף הכמעט בלתי נשלט לקנות עוד ועוד ועוד, כי בגדים יש לכם, אתם רק לא יודעים איך ליצור את התחושה שהתחדשתם (ושלא תבינו אותי לא נכון- חייבים כן להתחדש במשהו לקראת השנה החדשה).

אז בואו נתחיל ממש בקטנה ונסדר את המגירות בארון: תראו כמה פשוט לגלגל את החגורות ולהניח לצידן את השרשראות ובאותה ההזדמנות למצוא גם כמה שחיפשתם במשך שבועות

מתוך האוסף הפרטי שלי,
צילום: מירי בן-דוד ליוי

למיין ולהניח מחדש את האביזרים במגירה שהתבלגנה בינתיים (הכנסתי לקופסאות של שוקולד שבעלי קיבל לקראת החג מקולגה וחוסלו בין רגע ודווקא לא על ידי הילדים)

מתוך האוסף הפרטי שלי,
צילום: מירי בן-דוד ליוי

גם לוח המודעות של הילדים חודש והשתדרג:

מתוך האוסף הפרטי שלי,
צילום: מירי בן-דוד ליוי

והנה, סוף סוף השתמשתי בקופסאות הדקורטיביות והמקסימות של רשת ביתילי ומיינתי את הסוללות, דברי החשמל של המחשב וקשקושי האופנה של הבנות, שחיפשתי זמן לטפל בהם ושמחה שמצאתי.

צילום: מירי בן-דוד ליוי

זו היתה הצצה קטנה לדברים קטנים שעשו לי את היום. ומה איתכם?

3 תגובות

  1. תמיד היית ונשארת -מסודרת !!
    צריך ללמוד ממך איך להיות תמיד מאורגנת ופרקטית!

    אורלי
    • תודה , אורלי. העלית בי חיוך

      mirilivi
  2. כיף גדול

    anati