נעמה, נעמת לי מאד

כבר שמעתם ממני לא מעט תסכול על כך שלפעמים אני לא יכולה להעלות ברשת אפילו תמונה אחת מתצוגת אופנה, מטעמי צניעות. לא זה היה המקרה בתצוגה הייחודית שהתקיימה במתפרה המרגשת (הסטודיו) של נעמה בצלאל.

מה זה מרגשת? קחו דוגמא, אבל ממש קטנה

את עיצובים של בצלאל תמיד אהבתי, וכשפגשתי אותה במפגש לעיתונאיות הדתיות אמרתי לה שהסמל המסחרי שלי בהריונות של הילדים היתה שמלת ההיריון בעיצובה, בכל מיני צבעים וסגנונות. כך גיליתי, שהיה מדובר במהדורה מוגבלת בלבד: היא היתה בהריון ראשון בדיוק כשאני הייתי בהריון ראשון ועיצבה את השמלות בהשראה אישית…..אז לדעת שיש לך מוצר יוניק זה באמת נעים וגם לפני שידעתי את זה, החלטתי לשמור את השמלות לבנות שלי בציפייה שבע"ה תלבשנה את השמלות כשיגיע זמנן….

אבל לא לשם כך התכנסנו. רצינו לספר קצת על המעצבת, מהמובילות בארץ. מי שמבקר בסטודיו שלה או בביתה, רואה וחש את הניחוח הוינטאז'י שלה שבהחלט עושה את זה לאנשים. היא מושפעת מהעבר וכפי שאומרים עליה היא מקבלת ממנו השראה, ומתכתבת עם עשורים קודמים של המאה ה- 20, בעיקר שנות ה- 20 עד ה- 70.

מה שיפה אצלה זה שעם כל הזיקה לעבר, מתקבלת אופנה עדכנית, חדשנית עם ניחוח מרענן. היא כן קשובה לאופנה העולמית אבל בכלל לא עובדת על פי תכתיביהם בכך ייחודה.

נעמה בצלאל בפרזנטציה.
משמאל: בבגדים יצוגיים של המעצבת- ציפי בקר מ"קומיוניק תקשורת"

 כשהגענו וראינו אותה בבגדי הקולקציה החדשה שלה, כולנו, כל העיתונאיות טענו שהיא נראית יבוא מבני ברק. כזו היא הקולקציה שלה ולכן מגיע לה את כל הקרדיט. אהבתי במיוחד את חולצות הג'ורג'ט עם הצווארונים הנאיביים מהבדים החלקים והמודפסים. את החולצות ניתן לשלב עם  מבחר חצאיות – בגזרות פעמון, קפלים וקלוש. אבל גם קולקציית  COCKTAIL PARTY מייחדת את העונה והיא  כוללת מבחר של שמלות קוקטייל וערב –

לדוגמא: שמלת תחרה שחורה באורך עד אחרי הברך עם בטנה בצבע גוף וסרט קטיפה במותן.

שמלה בגזרה ישרה מבד קרפ במראה "שאנלי" עם מפתח מעוטר בפנינים.

שמלה קסומה בסגנון שנות ה -20 עם חלק תחתון מפליסה, כפתרה קדמית עם חגורה ואבזם מוזהב. העונה מתחדשת בעוד סגנונות והתמונות תאמרנה הכל:

 החנויות:

דיזינגוף 212, ת"א ,המרד 3, מתחם התחנה,ת"א, קינג ג'ורג' 27,י-ם.

קניון מלחה, גלריית המעצבים,י-ם,"הקריון", גלריית המעצבים, קרית ביאליק.

קניון "רננים", גלריית המעצבים, רעננה, טיילת המלך שלמה, שד' המעצבים, אילת, חנות סטודיו, תפוצות ישראל 6ב', גבעתיים.

חנויות עודפים – דיזינגוף 234, ת"א,קינג ג'ורג' 26,י-ם.

אתר הבית של נעמה בצלאל – www.naamabezalel.com

 

 

 

 

 

 

צילומים: יואב ג'אק לוי

2 תגובות

  1. יופי של קולקציה, ויופי של תמונות!

    • נכון! ותודה על התגובה

      mirilivi