המקום שבו אין מקום לאופנה

היום ישבתי שעות רבות מול המקלדת, מול צג המחשב, מזפזפת בין ynet למסמכי word חדשים שעלי לסיים או להתחיל. יש מלחמה בחוץ, ממש לא רחוק מכאן, ואני לא מצליחה להתעלם מזה. האמת אני גם לא רוצה.

יש משהו שלא מרגיש נוח בכתיבה על תחומי הלייף סטייל, כי כשהכל סבבה, אתה כותב ושולח כתבות ופתאום קובץ עם פקשוט של מעיל אופנתי הופך להיות הדבר הכי חשוב שאתה צריך לקבל באימייל עכשיו. אך כשהאווירה פחות נעימה וכשקורים אסונות, אתה שואל את עצמך- איך אני יכול לעסוק באופנה ובאדריכלות, באאוטפיט הורס או באריחים אלגנטיים כשאנשים רצים עם פיג'מות למקלטים והבתים שלהם מתפוצצים?

אבל אני מתגברת. מתגברת וחושבת לעצמי שצריך להמשיך ושזה גם ניצחון. ניצחון מצב הרוח. כי אם נצליח לעסוק גם בדברים הכי זוטרים של החיים, נוכיח לפחות לעצמנו, שאנחנו חזקים.

אז אני מחליטה שלמרות הכל, אני ממשיכה להציע לעורכת נושא חדש ולשפץ את הכתבה שטרם שלחתי, אני מתחילה פוסט חדש בבלוג ויודעת שאכפת לי, יודעת מה באמת חשוב בחיים ובעיקר – מתפללת.

התפללו איתי.

6 תגובות

  1. מזדהה

    Chedva Kleinhandler
    • תודה, חדווה, נעים לדעת שמבינים אותי. נשיקות

      mirilivi
  2. מירי יקרה,כמו שרק אני מכירה אותך כל מילה שלך נאמרת מהלב וכל תפילה שלך מתקבלת ברצון!
    כולנו איתך תודה!!

    אורלי
    • תודה אורלי. זה באמת מהלב…..

      mirilivi
  3. מרגישה בדיוק כמוך…מנסה ליכתוב, ולא מצליחה,שיגמר כבר

    marinachka28
    • תודה רבה על ההזדהות…..הקושי שלי הוא בעיקר בגלל הנושא בו אני מתעסקת- לייף סטייל….נקווה שנחזור לשיגרה מהר ובשלום, כי אלה באמת "צרות קטנות".

      mirilivi