האביב הזה תצעדי עם נעליים נוחות

שוב אני פותחת בהצהרה שאותי, בלי נדר, לא תראו על עקבים כואבים. פלא שקל לחברות נעלי הנוחות לשכנע אותי…? והתורן הפעם הוא מותג באמת איכותי של נעלי הנוחות האמריקאי אטרקס (aetrex) שמשיק בימים אלה את קולקציית האביב של נעלי נוחות לנשים בסגנון ספורט אלגנט, קולקציית ESSENCE.
הקולקציה מתאפיינת בבדי זמש ועור יוקרתיים במראה צעיר ועכשווי ובשילוב רצועות סגירה להתאמה אופטימאלית. מי שבדרך כלל סובל מנעליים שאינן נוחות, וגם מי שלא, יבין למה אני מתכוונת. בנוסף לכך, עוד יתרון קייצי: ביטנת הנעל עשויה מבד "נושם", מנדף זיעה ומונע לחות.
כל מה שצריך לעשות זה להגיע לאחת החנויות של החברה בירושלים או בתל אביב, לעלות בלי נעליים על מעין משקל (לא לפחד, בדקתי מכל הכיוונים, המכשיר לא מראה את המשקל!!!) ולראות את הפרשנות האורתופדית שלו לגבי כף הרגל שלך. כך, מקבלים במחיר של נעלי נוחות רגילות, נעל עם מדרס לינקו LYNCO המומלץ על ידי רופאים ואורתופדיים ברחבי העולם: מדובר במדרס שנותן תמיכה אופטימאלית לקשת כף הרגל, מהווה אמצעי תמיכה לעקב הרגל ושומר על יציבות מקסימאלית. סוליות הנעליים עשויות מפוליאוריתן למניעת החלקה, להבטחת נוחות, רכות ובלימת זעזועים. אגב, לא חייבים את ההתאמה האישית הזו, אפשר לרכוש נעלי נוחות גם מבלי להיעזר בתוכנות.

הנעליים מגיעות בצבעי שחור וחום, במידות 36-42 ובמחיר  499-549 שקלים בלבד.

ניתן להשיג במכוני אורטופדיה ובחנויות נעליים נבחרות ברחבי הארץ, בחנות "אטרקס" גן העיר תל אביב , בחנות אטרקס קריית מלאכי ובקרוב בחנות "אטרקס" בקניון רמות, ירושלים.
לבירור הסניף הקרוב לביתך: 08-8680037, להזמנות און ליין: http://aetrex.co.il

EP712

EP720

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.