פליז- תישאר!!!!!!! (מתוך שיחותיי עם האיפור שלי)

את נעמי קיבלביץ, מאפרת מוכשרת, הכרתי במפגש מועדון החצאית שהתקיים לאחרונה בירושלים. שאלתי אותה, מה מייחד אותה כמאפרת והיא אמרה שעומדים לנגד עיניה שני עקרונות חשובים, שגם לדעתי הם צריכים להנחות כל מאפרת באשר היא: השאיפה לעמידות מירבית של האיפור (היא בוחרת את החומרים הנכונים ולא יוצרת שכבות שידרשו מכן אחר כך שפכטל!!) וההתאמה למתאפרת- מבחינת יופי, אופי, מה היא לובשת ומהם גוון וסוג העור שלה.

אני חושבת שהעמידות היא ערך מוסף כשמדובר בנשים דתיות- כי הציפייה שלנו היא שאיפור יישאר עמיד גם בחגים, בשבתות ובכל האירועים שאליהן אנחנו מוזמנות….

אני רוצה לשתף אתכן בהפקה חדשה שטרם ראיתן:

צילום: יהודית ויסברג 0525247103

שיער: גילה אביעזרי 0548404306

סטילינג: מירי ליברמן

דוגמנית: לי אייבס

איפור: נעמי קיבלביץ 0527604991

66 22 44 55

"מאז ומתמיד נמשכתי לתחום היופי והאמנות" מספרת נעמי "חלום אחד תמיד היה לי – איפור! צבעים היוו חלק מחיי ואיפור תמיד היה בשבילי בגדר חלום. התחלתי לאפר חברות ומכרות, וכשראיתי שהתוצאות מביאות חיוך ואור על פני כל אחת – סיפוקי היה עצום וכך החלטתי להפוך את החלום הגדול למקצוע".

נעמי עוסקת בתחום האיפור והיופי מזה שבע שנים. היא למדה בבית ספר מקצועי ללימודי איפור וערב וצברה קילומטראז' מכובד של איפורי כלות, איפורי ערב ויום ומאז היא לא מפסיקה להתעדכן ולהשתלם אצל טובי המאפרים מהארץ ומחו"ל כדי לצבור ידע ומקצועיות "בשבילי איפור זה לא רק צבע, זהו עולם שלם מלא ביצירת אומנות. בכל פעם מחדש אני מוקסמת מהאפשרות להוציא מכל אחת את היופי באישיותה על ידי איפור ההולם אותה".

באשר לעמידות האיפור היא אומרת "אני מאמינה שכל כלה, ביום הגדול שלה, רוצה להיות משוחררת מלבדוק מה עם האיפור. לכן עמידות היא שם המשחק. מהצילומים בתחילת האירוע, דרך החופה בה היא יכולה להתפלל, לבקש ולדמוע מבלי לחשוש שהאיפור ימרח, בריקודים – לשמוח, לרקוד ושהפנים לא יזיעו… בצילומים בסוף האירוע – להיראות כמו בהתחלה. ולהגיע עם בן זוגך לביתך ולהראות במיטבך".

ההמלצות של נעמי:

* כדי להגיע למראה המושלם באירוע יש צורך בהרמוניה. כמו שברור שמתאימים תכשיט ונעל לבגד כך גם חייב להיות ברור שהאיפור יתאים לשמלה ולתסרוקת.

* אני רואה לפעמים כלות שהשמלה שלהם מאוד 'כבדה' וכך גם האיפור והשיער – מה שיוצר מראה מאוד כבד וגס. כשהשמלה מאוד דומיננטית האיפור יהיה יותר רך וכן להיפך- כשהשמלה נקייה, והשיער רך – האיפור יכול להיות עדין ורך אך יותר מודגש. לכן חשוב לאזן

*לפעמים "פחות זה הרבה"  –  לא תמיד חובה לראות צבע בעיניים, או אודם בגוון כהה וכדו'.עם ידע בהתאמת איפור מודגש במקומות הנכונים מתקבל מראה יותר זוהר ויפה מאשר צבעוניות רבה מידי.

איך מוצאים את נעמי?

בנייד: 0527604991

במייל: nomik77@gmail.com

ובפייסבוק – הקליקו כאן

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.