אינסטגרם מארח- גלידריית GELA

ושוב אני מתרגשת להציג כשרה חדשה. לא רק בגלל שהיא כשרה, אלא בגלל שהיום אנחנו כבר לא מסתפקים בתעודת הכשרות שתלויה על הקיר. אנחנו מקבלים איכות שלא נופלת מכל מקום אחר ואפילו מעפילה עליו. שני הסניפים של הגלידרייה הכשרה GELA מוכיחים את זה בגדול. יאמי, אני רק נזכרת ובא לי לרוץ לשם. בהתחלה, היו לי נקיפות מצפון של דיאטה, אבל הבעלים- גל וגיא, זוג נשוי, הסבירו לי שאצלם רמת השומן פחותה בהרבה ואתן יודעות…הכל עניין של מידה. חוץ מזה שיש גם גלידה דלת שומן, אז באמת שלא תהיה בעיה. 

גל וגיא פתחו את הרשת בעקבות אהבתם הרבה לגלידה. גל מספרת שכבר הדייט הראשון של השניים היה סביב הגלידה ולמרות ששניהם הגיעו מתחומים שונים לחלוטין מצאו את הנושא המשותף שהביא לעסק החדש.

הרשת נפתחה ממש לאחרונה והיא מונה בשלב זה שני סניפים- הסניף ברחובות גדול ומרשים והסניף בר"ג יותר קטן ובייתי- שזה יתרון בפני עצמו. הנה, צילמתי אותו:

תמונה (1) תמונה (2) תמונה

הגלידה הטרייה מיוצרת במקום – כל יום – על ידי הבעלים גיא טשקנט. גלידת הלו קיטי, גלידת קינדר, עוגיות אוראו, סניקרס, קרמשניט, גבינת פירורים ועוד. יש להם כמובן גם מנות ילדים ועוד מנות מיוחדות ואם יש לכן חשק לטעם מיוחד פרי המצאתכן גיא יגשים לכן את החלום על פי גירסתכן.

מה שמיוחד ב GELA זה שהיא נותנת מענה גם לסוכרתיים, לטבעונים, לבעלי רגישות לגלוטן- יש לה אפילו גביעים ללא גלוטן. 

ועכשיו משהו שלא ישאיר אתכן אדישות: סדרה חדשה של ארטיקוני שף, בעבודת יד, בשלל צבעים עיצובים וטעמים. גיא מקשט ומעניק לארטיקים ממדים נוספים והפתעות לטועם כגון החבאה של סוכריות גומי חמוצות בתוך השוקולד הלבן, עוגיות קפה נהדרות המשתלבות נפלא בטעמי קוקוס ושוקולד חלב ועוד.

דוד בן פנחס 1, רחובות החדשה, רחובות – 07470456665

הרואה 45 פינת בן גוריון 108 ר"ג, 0747042800

 

תנו להם בלייק בפייסבוק

התגובות סגורות.