פשיוניסטה מהשטח

אם אני מבטיחה, אני אוהבת לקיים- הבטחתי כבר בפוסטים שלי בעבר, שאשתדל לשמור על איזון: מצד אחד- אני מציגה תצוגות של גדולי המעצבים באירופה ומצד שני- אני אוהבת להציג גם שווקים ורעיונות לחיסכון. בואי נלך הפעם על החסכון. מה שנקרא- עשי במו ידיך. הפשיוניסטה מהשטח הפעם היא נועה, בת 21, סטודנטית למשפטים, שהתחתנה לפני 4 חודשים, ומגדירה את עצמה כחדשה בענייני המטפחות. "כך פתאום, באמצע החיים, אני צריכה להתאים גם מטפחת לחולצה-חצאית-חולצת בסיס שאני לובשת ממילא, ומסתבר שזה לא קל. כמו כולן, בהתחלה גם אני קניתי לי כמה מטפחות מוכנות, אבל גיליתי שהן בעייתיות מאוד: מי שמחליט מה יהיו הצבעים זו המעצבת, ולא זאת שצריכה להתאים אותן לבגדים. ככה נשארתי עם כמה בגדים שבשום פנים ואופן לא הצלחתי להתאים להם מטפחת, ובשלב מסויים כבר נמאס לי להוציא כל כך הרבה כסף על מטפחות מעוצבות (בינינו, 100 שקל על חתיכת בד זה קצת מוגזם). החלטתי שאני מנסה לבד- הרי לשלב כמה סרטים וקצת תחרה גם אני יכולה. התחלתי בשמלה שאני נורא אוהבת, ועד עכשיו לא הלכתי איתה, פשוט כי לא הייתה לי מטפחת מתאימה (עם שחור היא לא מתאימה, וכשניסיתי ללכת עם מטפחת לבנה אנשים שאלו איך נפצעתי ככה שאני הולכת עם כזו תחבושת גדולה). אז לקחתי מטפחת לבנה, קשרתי עליה את החגורה של השמלה, הוספתי שרשרת פנינים שקניתי בחנות לתפירה והתוצאה לפניכן"

noa1

 

נועה ראיתה כי טוב והחליטה "להתפרע" קצת יותר עם שילובים:

 

noa2

גם התחרה והצמה הכחולה נקנו בחנות לכלי תפירה, 5 שקלים כל אחד מהם, תודה ששאלתן. 

"המשכתי עם מטפחת לשבת, שכבר הרבה זמן חיפשתי ולא מצאתי. רציתי מטפחת לא מקושקשת מדי, והדבר היחיד שמצאתי היה חצי כיסוי ראש, כלומר סרט. קניתי, קשרתי על המטפחת, ו-וואלה!"

noa3

"אגב, זה עובד יופי גם עם סתם סרטים לשיער, לא רק עם כיסויי ראש. והנה עוד חגורה של שמלה, ומעליה פפיון שתלשתי מבונבוניירה, רגע אחרי שדאגתי לחסל אותה…"

noa4

נועה מוסיפה שהשראה אפשר למצוא בכל דבר: בשרשראות של אחותכן הקטנה, בסרטים יפים, אפילו בשרוך מיוחד של נעל, אם יש לכן אומץ ועוד הערה קטנה שלה לסיום: ההדגמות נעשו על פשמינות, סתם בגלל שזה מה שהיה לנועה  בארון. אפשר, ואולי אפילו עדיף במקרים מסויימים, להשתמש בסתם מטפחת חלקה. "יודעות מה? בעצם גם עם מקושקשת בתנאי שהצבעים שקטים. אתן לא רוצות לגרום לאנשים להתקף פסיכודלי"  היא מזהירה. 

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. אני זוכרת את ה״טרנד״ הזה כבר לפני שנים. ותכל׳ס, זה מה שהוליד את אופנת המטפחות המעוצבות. באיזשהו שלב כבר לא נוח לקשור את כל הקישוטים ולדאוג שישארו כל היום מסודרים…

    חרות