Mekimi כשפשטות ויוקרה נפגשות

מצד אחד להיראות טוב, מדויקת, אופנתית, אסופה ומצד שני- לא לפוצץ משכורת על בגד. נכון שזה כל מה שאנחנו צריכות? אני חושבת שאחד המותגים שעושה לנו את החסד הזה, הוא Mekimi. לא מדובר במותג חדש, אבל אני בכל זאת מתייחסת אליו ככזה כי הוא עבר בשנה האחרונה ריענון משמעותי שמכניס אותו לזירת האופנה הלוהטת בארצנו הקטנטונת והוא ראוי למחמאות כי הוא מתחשב יותר מכל רשת אחרת באורכי השרוולים, החצאיות והחצאיות שאנחנו משוועות למצוא בקניונים.

השבוע, התפרסם ב xnet פוסט שלי שסיקר נתח קטן מתוך עוגה שלמה שעליהן אחראיות רחלי זילברליכט ושי-לי הללי כהן, מעצבות הבית של המותג.

לשם גיוון, בפוסט הנוכחי אראה לכן גם כמה עיצובים מתוך הפקה של המותג וזכרו שזהו רק קצה קצהו של מה שתמצאו בחנויות המזמינות של הרשת, ברחבי הארץ. כדי לראות יותר כדאי להיכנס לאתר ולהריח את אופנת הסתו-חורף הקרובים מתמיד, מסתבר.

צילומים: שי יחזקאל

IMG_5731 IMG_6133 IMG_6332 IMG_6628 IMG_7275

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. מירי, בתור אחת שחמישים אחוז מהבגדים בארון שלה הם ממקימי, אודה ולא אבוש, כי איכות הבגדים בשנתיים האחרונות בירידה תמידית. הבדים לא איכותיים דוהים ומתכווצים גם אחרי כביסה ביד וגם הגזרות פחות מחמיאות מבעבר, בייחוד בקולקציה האחרונה ( ולא, לא עליתי במשקל) וחבל חבל חבל… לתשומת לב מי שצריך לדעת….

    שרית
    • שרית יקרה. תודה על תגובתך. אני מכירה את הסחורה וזוהי ל הרגשתי. אני מכבדת את תחושתך ואעביר את המסר הלאה. חג שמח! מירי

      מירי בן-דוד ליוי
  2. התכוונתי שזוהי לא ההרגשה שלי

    מירי בן-דוד ליוי
  3. נחמד לראות שמקימי התבגרו. אני הכרתי אותם בתקופה המתיילדת שלהם (שזו, אגב, הבעיה העיקרית של אופנת דתיות-המעצבות חושבות שהן פונות לקהל של ילדות בנות חמש מגודלות). מקווה שעכשיו יהיה מה למצוא אצלם בחנות.

    מיכל
    • הי מיכל. תודה על תגובתך, לפחות ממה שאני ראיתי- יהיה לך מה למצוא! ולדעתי- שווה להגיע לחנות ולו רק כדי לרכוש את חולצות הטריקו הנעימות והמושלמות שלהן. בשפת העם קוראים להן חולצות בסיס. אני אוהבת אותן כמו שהן – לא כבסיס, אלא כטופ מושלם לחצאית האולטימטיבית. בהצלחה!

      מירי בן-דוד ליוי