גבירתי הנאוה

מורן אלבז, זכרו את השם (ובלתי נמנע לספר שכן, היא אשתו של הזמר גד אלבז) אושיית אופנה בפני עצמה, רק בת 26 וכבר הפכה למותג: היא מעצבת אופנה, מנהלת קו אופנה צנוע לנשים שמציג בגדים וכיסויי ראש בעיצוב שלה ושל מעצבות נוספות ונתפרים בארץ ביחידות בודדות מכל פריט לשמירה על ייחודיות. לפני הכל קבלו תמונה שלה מדגמנת את עצמה ובקשה ממני אליך מורן- תמשיכי לדגמן את עצמך כי זה פשוט עובד!
IMG_4027
הדגש העיקרי שמאפיין את העיצובים שמוצגים בקו אופנה זה הוא על פריט ״שלם״ (אחרי המרפק ואחרי הברך) שחוסך את הצורך בחצאית/ חולצת בסיס  וכל זה בלי לאבד מהסטייל המוקפד שמהווה את הבסיס והמטרה שמניעים אותה להוכיח ש״צנוע זה אופנתי״ , בנוסף בקו זה יוצגו כיסויי ראש אופנתיים בעיצוב חדשני וייחודי – לטובת חובשות הכיסויים והכובעים שבינינו, ולקינוח והשלמת המראה- אקססוריס מיוחדים בעיצוב מעצבת התכשיטים סיון גבאי ופריטים נוספים בייבוא מחול , מכירת המוצרים תתבצע באמצעות חנות אינטרנטית שתפעל באמצעות משלוחים לכל הארץ ובאמצעות מכירות ביתיות באזורים שונים ברחבי הארץ. הנה האתר של מורן-
הנה כמה תמונות , שיגרמו לכן להתאהב במותג:
IMG_3243 IMG_3335-2 IMG_3590 - Copy

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. זכיתי להכיר את הבחורה המדהימה ביריד שלך מירי.
    אכן אי אפשר שלא להתלהב ולהתאהב במורן שכולה אור והשראה! ילדה טובה איכותית ומוכשרת שמשאירה שובל של טעם משובח בכל מקום ובכל דבר שתניח את ידה! אני משתגעת כבר לבא לארץ ולקנות ממנה פריט פרי עיצובה !
    שיהיה בהצלחה ! מירי יישר כח על הפרגון !פוסט מדהים

    אורלי