טימברלנד- הגירסה הנשית

אני מרשה לעצמי להתחיל לדבר על מעילים, למרות שעדיין ממש חם בחוץ (ורק טיפ טיפה קריר בלילות…)  בזכות העיתוי : בז' חשוון אנחנו מתחילים, כידוע, לבקש "ותן טל ומטר" בתפילתנו.

נשים יקרות, הנה זה מגיע…..לראשונה בישראל, טימברלנד משיקה קולקציית  ביגוד נשים. באופן מעניין לא רק שהיא מספקת את מבוקשנו, היא גם ברובה "ירוקה" ועושה שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים.

 טימברלנד, נשים, סתיו חורף 2013-2014, צילום יחצ חול (Custom)

הקולקציה תכלול מגוון פריטי ביגוד נבחרים, אקססוריז ונעליים לטוטאל לוק מושלם לעונת סתיו חורף 2013-2014. החברה העולמית יודעת שהחורף הישראלי לא היסטרי כמו זה שבארצות רחוקות אחרות ולכן הותאמו לנו במיוחד פריטים שמתאימים לאקלים המדהים שלנו.  בין היתר ניתן למצוא: סריגים סריגי צמר איכותיים, ז'קטים קלילים מעור, מעילי פוך, טישרטים, ג'ינסים ומכנסיים צבעוניים. הפריטים מאופיינים בסגנון טרנדי, צעיר ואופנתי הן בצבעים והן בגזרות ומגוון רחב של פריטים עשויים מ- 100% כותנה אורגנית.

הקולקציה כוללת פריטים נוחים וקלילים, בהשראת הנחלים, נהרות וההרים המושלגים. הצבעים הבולטים בקולקציה: חום, כחול, שחור, אדום, חרדל, אפור, ירוק , בורדו, חאקי, אדום, בז', ולבן. המראות השולטים בקולקציה הם המראה האורבני, המראה הקלאסי וכן קולקציית בייסיק ליום יום המאופיינת בגזרות נקיות וחלקות.

טווח מחירים :

מעילים – 1190-2990 ₪ , טישרטים – 179-249 ₪, טוניקות – 399-499 ₪, מכופתרות – 349-499 ₪,

שמלות – 599-649 ₪, סוודרים וקרדיגנים – 429-799 ₪

 

טימברלנד, חולצה לבנה 399 שח, צילום יחצ חול   טימברלנד, קרדיגן קשירה, 799 שח, צילום יחצ חול טימברלנד, שמלת ג'ינס, מחיר 599 שח, צילום יחצ חול

ביגוד הנשים נמצא בסניפים הבאים: טימברלנד ארנה, טימברלנד עזריאלי ומול הים אילת.

אקססוריז: חנויות טימברלנד ארנה, טימברלנד עזריאלי ומול הים אילת + אייסמול אילת

התגובות סגורות.