קופצים לאילת

בשבוע שעבר הגעתי לאילת עם המשפחה אחרי 30 שנה שלא הייתי שם !!! זו סיבה מספיק טובה לכתוב פוסט בנושא ובעיקר כי יש לי כמה תובנות.

אני רוצה לספר בפוסט הזה חוויות מאירוח בית המלון U coral beach club וכן אטרקציה שאם טרם הכרתם אז כדאי שתכירו ואם כבר הייתן- אז ברור שתחזרו אליה שוב בביקור הבא.

נתחיל במלון, שידעתי מראש שהוא החלטה בטוחה, כי אני מכירה כבר שנים את רשת מלונות פתאל והיא אף פעם לא איכזבה. אני עדיין לא סגורה על התשובה לשאלה- עבור מי החגיגה יותר גדולה- עבור ההורים או הילדים. זה המלון למשפחות בהא הידיעה.

תמונת יו קלאב אולטרה הכל כלול צילום יורם אשהיים  מאושר לשימוש

המלון נפתח לפני שנתיים, והביא  לקהל הישראלי את הבשורה שהוא הכי אוהב לשמוע –  "הכל כלול" ברמה גבוהה ביותר כפי שנהוג בקלאבים מובילים בחו"ל. הנה הצמיד שכל אורח עונד כדי לגעת באושר.

תמונה (3)

אבל עזבו רגע את האוכל- מי יכול לאכול כשהילדים מתלוננים כל הזמן שמשעמם להם ושהם רוצים לעשות כבר משהו? אז זהו, ששם, אין סיכוי שהילדים יגידו מילה. הם יהיו עסוקים בקייטנה שהמלון מציע ללא תשלום נוסף וכמעט שלא תראו אותם, אם תרצו כמובן….המלון מציע פעילות תוכן רחבה לילדים, על פי פילוח גילאים, על כל מספר ילדים מוצב חבר צוות מקצועי שאחראי על ההפעלה והבידור של הקבוצה.

הפעילויות מחולקות על פי גילאים – baby club, mini club  ו- kids club ג'וניור קלאב ולכל קבוצה מותאמת הפעילות: ספורט, סדנאות קרקס, מתקני טרפז, טרמפולינה ויש גם מועדון ילדים בו מכינים יצירות וקופצים בבריכת הכדורים.

ויש גם משהו מגניב שמוצע להורים לתינוקות- שירות Welcome baby – שמציע במלון את כל הציוד הדרוש להורים בחופשה – מיטת תינוק, אוכל לתינוקות, סטרליזטור בחדר ואפילו – עגלה לתינוק כך שממש אין צורך להיסחב עם העגלה מהבית.

במלון נפתח גם מתחם ספא חדש שנראה מעולה אבל מודה שעדיין לא ניסיתי אותו. צריך תמיד להשאיר משהו לפעם הבאה.

למען הדיוק והאחריות- עלי לספר שלא מדובר במלון עם בריכה נפרדת. הגענו אליו בתקופת סתו ומבחינתנו החלק של הבריכות לא היה רלוונטי. קצת הצטלמתי , זה הכל.

תמונות ופרטים כדאי למצוא באתר המלון ובינתיים חלה עלי חובת ההוכחה לכך שנהניתי, למרות שכבר הבנתן את זה.  ושנייה- קרדיט קטן- את התמונות צילם בני אהרן בן ה-5.5, זאת אומרת שאני נהנית גם כשהילדים שלי איתי 🙂

תמונה (9)

תמונה

וכמובטח- נעבור לאטרקציה: חווית עיר המלכים. זהו למעשה מסע בעקבות הזמן בארמון מרהיב, קסום ומסתורי על מלכים קדומים, מערות נסתרות, היסטורייה יהודית, מייצגים הרפתקניים שמפעילים את כל החושים (אל תפספסו את החדר המגנטי- הילדים שלי עד עכשיו לא מעכלים את הרגע הזה שבו נכנסתי לחדר ועפתי אל הקיר הקיצוני) ופארק שעשועים – מיני לונה פארק.

2b

אין ספק שמדובר באחת האטרקציות הגדולות והמצליחות באילת ובכלל בארץ. אל מערת התנ"ך בעומק 60 מטרים יורדים בתוך מעלית חשוכה ושם, בעמקי המערה, מוקרנות מצגות המספרות את סיפורי התנ"ך.

תמונה (6) תמונה (4)

דרך השערים בנושאים השונים, ההורים והילדים נחשפים אל עולם מעניין ולימודי שיכול להעביר לכם בכיף לפחות חצי יום.

מומלץ מאד להביא כריכים ושתייה ולצאת לשטח הלונה פארק לארוחה קלילה כדי שיהיה כוח להמשיך!

יש תמונה אחת שאני לא מעלה לכאן כדי לא להתפדח. רק משתפת אתכן-  אני מלכת הפחדנים שבחיים לא עולה על רכבות הרים ואפילו מתקני הפילים שמיועדים לילדים עד גיל 5 עושים לי סחרחורת. נכנסתי ל"מפלי המלך שלמה" אחת מהתחנות היותר מושקעות בעיר המלכים מבלי לדעת מה צפוי לי שם (מורד מפל תלול בגובה 20 מטר עד לבריכת המלך בחלקו החיצוני של המבנה) ואני מאמינה ששמעו את הצרחות שלי עד תל אביב. הצלם שעומד בסיום האטרקציה ומצלם את תגובות האנשים אחרי המגלשה כבר הודיע לי ברגעי ההלם הראשונים שיצאה לי אחלה תמונה. והוא צדק. אבל שוב….נשאיר את זה לעצמי ואם תפגשו אותי נסו לשכנע אותי לשלוף את התמונה מהתיק- הבטחתי לעצמי שבלי נדר עד להודעה חדשה  אני משאירה אותה שם כדי לצחוק צחוק בריא ומתגלגל לפחות פעם ביום. בכלל: את כל זה סיפרתי כדי שתקחו איתכן לדרך טיפ קטן- צריך לאסוף במהלך החיים דברים שעושים מצב רוח, שמצחיקים, שעושים לנו טוב על הלב ולהניח אותם בתיק. זה יכול להיות גם פתק מבן הזוג, מכתב הוקרה ממישהו יקר, הם חייבים להיות שם. ואל תשכחו להציץ עליהם מדי פעם.

ונחזור לעיר המלכים: ראויים לציון האדיבות, הסדר והארגון של המקום. זה לא מובן מאליו. הילדים, שקיבלו כתר מקרטון בתחילת המסלול, אמרו לי שהם באמת הרגישו כמו מלכים. כדאי לברר על מבצע כרטיס משפחתי מוזל או לחפש קופונים ומבצעים לפני שאתם יוצאים מהבית.  

   ואת כל השאר, תוכלו למצוא באתר עיר המלכים

אפשר לזהות אותי שם מאחורי השפריץ?

השוט הגדול (1)

3 תגובות

  1. שיכנעת אותנו,
    נוסעים בחנוכה!

    אפרת
    • אחלה רעיון, אפרת!!!

      מירי בן-דוד ליוי
  2. אני מתגלגלת מצחוק ונזכרת בתמונה ששלחת לי בזמן אמת!

    אורלי