ועכשיו נחכה לקיץ

מה נאמר ומה נספר על תצוגת האופנה של רנואר שהתקיימה הבוקר ברוב פאר והדר בגני התערוכה?

כבר ידוע שאני לא מגיעה למקומות הללו עם ציפיות על- כי אם בחורף לא מצאתי יותר מדי מראות צנועים על המסלול, למה שאצפה למצוא זאת לקראת העונה החמה?

מה גם ששכניי העיתונאים מהמגזר הכללי טענו בדיוק כמוני שמדובר באופנה שטובה למסלולים, על דוגמניות דקיקות ומבחן האמת יגיע כשהאביב יהיה כבר כאן ונראה מה יש לנו ללבוש.

ובכל זאת, שני מראות שבו את לבי ואני שמחה לחלוק אתכן את היופי והחן שבהם ומיד לאחריהם עוד נקודה טובה לרשת:

תצוגת אופנה רנואר - צילום לם וליץ סטודיו453

 

 

תצוגת אופנה רנואר - צילום לם וליץ סטודיו388 תצוגת אופנה רנואר - צילום לם וליץ סטודיו452

 

אבל זה שחזרתי הביתה בלי הרבה תמונות, זה לא אומר שלא הבאתי איתי הרבה תובנות: אני מלאת הערכה על ההחלטה של צוות המעצבים של רנואר, להתעלם מהטרנדים המוכתבים על ידי הרשתות המובילות בעולם ולעצב את הקולקצייה בעיצוב מקורי אשר יחדד את כוונותיו של המותג כבית אופנה ישראלי מוביל.

הקולקציה מעוצבת בהשראת עבודתם של צמד הצלמים Marchand Yves ו- Romain Meffre
המתעדים בצילומים שלהם את העיר דטרויט ,בארה"ב שבמהלך השנים האחרונות פשטה רגל וכתוצאה מכך בטווח של שנה אחת בלבד 70% מתושבי העיר נטשו אותה והשאירו אחריהם חללים עירוניים נטושים חשופים  לאיתני הטבע. משרדים ממשלתיים, משרדי חברות, דירות פרטיות וחללים ציבוריים דוגמת תאטראות ובתי קולנוע  הושארו לחסדי הטבע ולצד הפחות יפה של טבע האדם, נהרסו נבזזו והחלו להתפורר. ההשראה הזו היא שהביאה את מעצבי רנואר ליצור קולקציה המבשרת על התחלות חדשות, פריחה, הבטחות ובשורות לעתיד טוב יותר. FRESH START.

והבשורה הטובה ביותר היא שבקרוב מאד תיפתח בע"ה בדיזנגוף סנטר בת"א חנות קונספט חדשה למותג, שאגב אהוב עלי מאד. לבירור הסניף הקרוב לביתך- באתר רנואר

צילום על המסלול:לם וליץ סטודיו

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.