באנגלית זה נשמע יותר טוב?

כן, כן, סוף סוף זה קורה. THE CHILDREN'S PLACE המותג האמריקאי האהוב, שאני מכירה מאז שילדיי הגדולים היו פיצפונים, נחת במחוזותינו, ופייר- מגיע לנו! השבוע היתה ההשקה של החנות במתחם G בכפר סבא ולרגע חשבתי לעצמי שבאמת לא צריך לעבור את 12 שעות הטיסה כדי להגיע לניו יורק.

41860a209ec2bef4caa83a734b58649a

 

ומיותר לציין שחזרתי עם שקיות, נכון?

d9ef634884575ff0539dd16d90960bd6

 

רשת האופנה הקמעונאית הגדולה ביותר לבגדי ילדים בצפון אמריקה, שמעצבת, מייצרת ומוכרת פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לילדים ולתינוקות במידות 0-14, משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2014 וזו כבר סיבה למסיבה. הצבעוניות, הססגוניות והמבחר- הם בדיוק מה שיקסים אתכן האימהות. באופן אישי, הרגשתי שיש לי יותר מבחר לבנים- כי אצלם אין הרגישות של האורך והצניעות. אני מודה שבקניות מהעבר בארה"ב- דרך האינטרנט (בתוספת מס) או בקניות של הגיסות המקומיות שלי ראיתי יותר חצאיות מידי מוצלחות וגם הבנות שלי היו יותר קטנות אז היה לי יותר מבחר (הקולקציות עד גיל שלוש היא מטורפת וממש ממיסה!). אבל מההנהלה הבטיחו שמה שרואים כאן רואים שם ובסך הכל במחירים די דומים, יחסית לייבוא. אז שווה. אהבתי גם את חוויית הקנייה- החנות רחבת ידיים, מחולקת באופן ברור ונוח לפי גילאים ובנים-בנות בסימון צבעוני וההתמצאות מופלאה. סנדלים במחירים נפלאים, פיג'מות נוחות וחולצות-שמלות-מכנסיים יפיפיים וססגוניים (קלאסי לMATCH& MIX) ורק מי שקנה בעבר ברשת ידע על מה אני מדברת כשאני מספרת שאחרי מאה כביסות המוצר נשאר כשהיה. שזה נדיר במחוזותינו.

שימו לב- אם יש לכם את כרטיס הdream card  שמתאים לפוקס, ללין וכו תדעו שגם פלייס נמנה ברשימת המותגים שם ולכן תוכלו להינות מכל ההנחות שהן מאד משמעותיות. כי לקנות ב-300 ולקבל ב-200 זה באמת אחלה.  עד סוף החודש,יפתחו 9 חנויות ועד סוף שנת 2014 הרשת תמנה כ- 23 חנויות בפריסה ארצית.

 the childrens place 5 (Copy) the childrens place 10 (Copy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 תגובות

  1. מקום מדהים תודה על האינפורמציה

    ענת
    • תודה ענת

      מירי בן-דוד ליוי