שמלות בלי חולצות בסיס ועוד כמה דברים טובים לפני החג

 

אז נתחיל בזה: כל מי שמוחה ומתלוננת שלכל בגד היום צריך להוסיף שרוולון או חולצות בסיס, תמצא את התשובה למאווייה בסטודיו של ליאת שיף.

ליאת מספרת לבלוג החצאית, שכבחורה דתיה מבית טוב לא היה ראוי בתקופתה שתלך ללמוד במקום כמו שנקר. "אז התפשרתי על לימודי גרפיקה… תוך כדי עבודה כארט-דיירקטורית במשרד פרסום מצליח, הלכתי ללמוד אופנה בלימודי ערב. למדתי 3 שנים וחצי, בעידודו המדהים של בעלי, שיש לציין שהוא תמיד דוחף אותי קדימה עד היום, וכאשה נשואה ובטח כאמא, לא ניתן להצליח בלי תמיכה עצומה של הבעל בבית. את דרכי בעולם האופנה התחלתי בחברת רנואר, שם עבדתי עד שהחלטתי לנסות את מזלי כעצמאית".

כך פתחה ליאת סטודיו קטן לעיצוב אישי ותפירה לפי מידות של שמלות כלה. "החזקתי את הסטודיו כמה שנים, משם נכנסתי לעבוד בחברת 'הילה' התחלתי כמעצבת מן המניין וסיימתי כמעצבת ראשית, עזבתי לפני כשנה ומאז אני מעצבת עצמאית לבגדי נשים".ליאת מעצבת קולקציה מידי עונה ומפזרת אותה בחנויות של בגדי מעצבים. במקביל ניתן לרכוש את הפריטים גם בסטודיו שלהי בפתח תקווה, בהזמנה דרך הפייסבוק ובירידים לפני החגים.לקראת חג הפסח (רק אמרתי פסח ונכנסתי שוב ללחץ….אבל לא נתכחש לאמת) ליאת מציגה בירידים ברחבי הארץ, כדאי לעקוב אחר  הפייסבוק שלה ולהתעדכן מתי והיכן. וקצת על הקולקציה – היא רעננה ומקורית מהסוג שהשוק לא רווי ממנו, ליאת משתדלת לחדש עם עיצובים שמחים ומקוריים, גזרות מחמיאות ("כאשה שעברה הריונות ולידות אני מאוד מבינה את נקודות החולשה ומשתדלת להחמיא עם הגזרות איפה שצריך"), צבעוניות וצניעות- כבר אמרנו?

צילום: מילכי אורטנרסטיילינג: מיכל סלומון
איפור ושיער: ריקי ליקר, עטרת חפץ
דוגמניות: חנה יוסף, אורטל אברג'ל, נעמי וינרוב

001

IMG_1379 IMG_1735

הבטחתי גם להתייחס לפעמים לגברים שמחפשים מתנות לבנות הזוג. אז הפעם נלך על בושם להצעת נישואין: אם החלטת להציע נישואין אבל אין לך עדיין חברת הפקות ולא מצאת רעיון מספיק מקורי, חביבי, תגיד מילה טובה והענק לה את הבושם "marry me" ותזכור שמה שחשוב אלה החיים שאחרי החתונה. 

בושם התנשאי לי מרי מי מבית לנוון מחיר 149 שח ל50 מל קרדיט צילום יחצ חול

מבית שסטוביץ' , 149 ₪ ל – 50 מ"ל

 

ועכשיו משהו שצריך מאד לעניין את תושבות פתח תקווה והסביבה:שווה להגיע לקניון עופר סירקין שבעיר ולגלות את המהפך בהוא עבר. פשוט- חווית קנייה אחרת! המתחם עבר שינוי מהותי לא רק בנראות שלו מבחינת תיאורה ואדריכלות (שזה מה זה משדרג!!!) אלא גם בתמהיל החנויות, נוספו לקניון מספר רשתות אופנה מובילות וחנויות כמו: טופ טן, ללין, טו גו, דלתא, סאקרה, גולברי, קרייזי ליין, הודיס, צומת ספרים, בודי שופ, קרביץ. אז אם אתן מחפשות בגדים, איפור, מתנות, ספרים וכל דבר אחר – רוצו לקנות, אני הרי כאן בשביל לספר. בימים אלו יש רשימה מכובדת של מתנות שאפשר לרכוש ב-20 שקלים בלבד, ואפילו סוללת גיבוי לסלולרי, שאותי באופן אישי הצילה כמה פעמים 🙂 כל הפרטים כאן

 

 

ונעבור במעבר חד לנושא הנעליים, הרי גם זה סעיף שלא נדלג עליו: לקראת החג, רשת נעלי "גלי" משיקה קולקצייה חדשה וחגיגית לילדים במחירים מעולים. בין פרטי הקולקציה של הבנות, ניתן למצוא: נעלי בובה (ב-79.90 שקלים!!!) שילדות אוהבות בצבע כסף עם נוצצים, פייאטים או בעיטורי יהלומים ופפיון גדול , נעלי בובה לבנות עם עיטורי תכשיט בקדמת הנעל , סנדלי אצבע לבנים עם עיטורי מתכת מוזהבת על גב כף הרגל ועוד.4601276 נעלי גלי ילדים מחיר 79.90 שח מידות 30-37 צילום דן לבובגיזרה הנשית- הנה נעל שחורה וקלאסית שכל אחת צריכה, לא רק לקראת החג:4601384 נעלי גלי נשים מחיר 119.90 שח צילום דן לב לבירור הסניף הקרוב לביתכם היכנסו ללינק. נתראה בע"ה בשבוע הבא עם עוד פוסטים חגיגיים!

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. מירי,
    נהניתי לקרוא, פוסט מצוין ומועיל ותמונות מגרות ממש!
    תמשיכי כי אני נהנת מכל מילה 😉

    קרן חאוי
    • קרן היקרה, כיף לקבל תגובה כזו מבלוגרית אלופה. הזדמנות להפנות את תשומת לב הקוראות שלי לבלוג המדהים שלך http://emabey.co.il/PostBlog.aspx?cat=153&id=113

      מירי בן-דוד ליוי