אופנה, עיצוב ומה שביניהם וגם איזו מין פשיוניסטה את? פוסט חגיגי

לכבוד החג, שנראה עכשיו קרוב מתמיד, החלטתי לפצוח בפוסט חגיגי. רק חשבתי על חגיגיות ומיד עלתה בראשי חברתי אפרת יפה, בלוגרית מופלאה שהבלוג שלה קפה ויפה הוא אחד הדברים היפים שיש היום ברשת ובפרט בבלוגוספירה. חובבות ה DIY (עשה זאת בעצמך) מוצאות שם מרגוע ובעיקר רעיונות לפעילות, אוהבות העיצוב וההום סטיילינג מתמוגגות מהתמונות המרהיבות, מדי פעם אפרת יוזמת תחרויות ואתגרים נושאי פרסים ומעניקה הרבה הרבה השראות , אוהבות המילים כמוני פשוט בולעות בשקיקה כל צליל והברה.

אפרת נענתה מיד לבקשתי לחבור יחד לפוסט קולאז'ים מרהיב והחלטנו שכל אחת, בדרכה ובהתמחותה, תתן את הפרשנות שלה לכל קולאז'. ואם אתן כבר ממש סקרניות אז הנה קישור לפוסט שלה!

מי שעוסקת באופנה, הום-סטילינג או כל תחום אחר הקשור בעיצוב, יודעת שלוחות השראה הם הדבר הגאוני ביותר שהומצא במחוזותינו. כל מה שצריך זה לשוטט ברשת, למשל באתר פינטרסט האהוב עלי במיוחד, ולהיזהר מהתמכרות.

אני בחרתי לאפיין את קניינית הבגדים לפי סגנונות. אז איזו מין פשיוניסטה את?

נתחיל מהלוח האצילי: הפשיוניסטה העדינה, אנינת הטעם, שרוכשת את הפריטים שלה במחשבה תחילה, קונה כל דבר בטוב טעם, מעדיפה מינימליסטי, מניוטורי, אם אפשר בנגיעות של זהב וכמובן בלבן צח וטהור.

1A GOLD

 

קרדיטים צילום: כרית, צמיד עליםשולחן ערוך, קערת קרמיקהנעלצמידיםשמפניה

הפשיוניסטה הבאה, היא יותר תעוזתית, ייחודית, אין עוד אחת כמוה. לכן היא תעדיף לצאת לשופינג שנתי בחו"ל ואם לא מתאפשר לה- היא תזמין את הפריטים באחת מחנויות הרשת היוקרתיות. (או בebay אבל אל תגלו לאף אחד!)

1B BW

קרדיטים צילום: שרשרתמאקרוניםתיקצמידנעלכסאותשולחן ערוך

הקניינית האביבית, תעדיף תמיד שמלות רומנטיות, פרחוניות, פריטים בהשראת רקדניות הבלט, היא תמצא את מבוקשה האופנתי בחנויות וינטאז' וסביר להניח שגם תתהדר במידות של בובת ברבי דקיקה.

 

1C LAVENDER

קרדיטים צילום: מסיבהפרחים, קינוח, שמלה, סוכריותשולחן ערוךשקיקי בדמאקרונים

האופנתית המדויקת, לא תבחל בעקבים סיוטיים כשהיא יוצאת לאירוע, היא אוהבת את הכל נקי ומדויק, גם אם זה כרוך בללבוש פריטים לא ממש נוחים. כי כדי להיות יפה צריך גם קצת לסבול. אצלה הכל יושב במקומו, גם התליון מונח על הצוואר באופן סימטרי והבית נראה בהתאם.

 

1D pink

קרדיטים צילום: שרשרת, צבעי מיםעוגת בלרינה, פיקניק רומנטי, צלחת, פוסטר, פרחים וספרים

אחרונה חביבה, חובבת צבעי השמנת והלבן, מנותקת מכל טרנד אופנתי- מאמינה בשלה והולכת לפי אג'נדות שהיא מכתיבה לעצמה. בדרך כלל זה משתלם לה כי היא הופכת להיות מכתיבת טרנדים עבור כל מי שמקיף אותה. אפילו הקפה של הבוקר נראה אצלה יותר מרענן. היא זו שתצליח לתמרן בין הכנת עוגיות מפנקות לקריירה מטורפת, לנהל יומן מגוון ולארגן ארון שבו כל המגבות מונחות בדיוק על אותו קו ישר.

 

1E CRISP WHITE

קרדיטים צילום: ספל וכפית, אריזות לבנות, מדפים, כרטיסי ברכה, כד חלב, אופים לחגעוגיות צחורות

 

האם מצאת את עצמך?

מוזמנת לשלוח אלי את לוח ההשראה שלך!

ובינתיים, אני שוב ממליצה, לבקר בבלוג השכן "קפה ויפה" ולהינות. אתן בטח סקרניות לראות לאן אפרת לקחה את אותן התמונות. גם אני.

 854d141bcd8d147da9ee0b3b32b1a695

 התמונה האחרונה , מתוך האתר: http://modernhepburn.tumblr.com/

אהבת את הפוסט? תוכלי לקבל הודעה על כל פוסט חדש על ידי הזנת האימייל שלך במלבן מימין והקלקה על "להירשם". מחכה לראות אותך בין העוקבות שלי! חג שמח!

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. מירי אהובה איזו הפתעה לקרוא את האינטרפטציה שלך לדמויות שלנו. אכן אותו כיוון בדיוק. כנראה שלוחות השראה הם עדיין הכלי היעיל ביותר להעברת טעם וסגנון! תודה על שתוף פעולה מקסים. אם לא את, זה לא היה קורה! 3>

    אפרת יפה
    • אפרת, יקירתי, אני יותר ממאושרת! נמשיך לשתף עולה בע"ה כי הטעם שלך נדיר בעיני והוא רק מוסיף יופי ומשמעות לבלוג שלי! חג שמח!

      מירי בן-דוד ליוי
  2. פשוט מעלף!! הטעם הסגנון המיוחדות וכמובן הכתיבה שלך מירי שמגרה את הקוראות וגורמת לנו להתעניין עוד ועוד

    אורלי
    • תודה רבה, מאד התרגשתי מתגובתך, אורלי

      מירי בן-דוד ליוי