והכל מתוצרת הארץ

היום החלטתי לגוון ולספר על כמה דברים שכל אחת מכן צריכה להכיר, מסוג הדברים הטובים שרק חברה טובה תספר לכן עליהם וכולם שייכים לעסקים כחול לבן, באווירת חגיגות לפני יום העצמאות

נתחיל בתיקים: אתן הרי יודעות שאין כמו תיק איכותי ושופע שיק כדי לשדרג את האאוטפיט. אז קבלו את לסטר. מדובר במותג שהוקם די מזמן על ידי בחור צעיר בשם אייל לסטר, שבעולם האופנה כבר יודעים היטב מי הוא ולאן הוא מוביל את הקו שלו שכולל- תיקים, ארנקים, בגדים ואקססורייז. המותג מוכר את מוצריו במעל מ 200 חנויות בוטיק בארץ ובאירופה. אז מה החידוש? החברה פתחה לפני כחודש אתר אופנה שמאפשר קשר ישיר ללקוחה: המותג, מצידו, מקפיד על חומרים איכותיים בהשראת הטרנדים החמים בעולם האופנה תוך התאמה ללקוחה הישראלית. אני אוהבת במיוחד את העובדה שהחברה שמה דגש על שירות הלקוחות שזה ממש לא מובן מאליו ודבר שאני מייחסת אליו חשיבות רבה כשאני מחליטה היכן ומה לקנות. בעיקר כשמדובר בקנייה מקוונת. אז גם אני התחדשתי לי בתיק קייצי מרענן.

תיק: לסטר שמלה: AMANDA K פאה: דיני קב

תיק: לסטר
שמלה: AMANDA K
פאה: דיני קב

טווח המחירים של התיקים באתר נע בין 119 שקלים בתיקי קלאץ' ל 279 שקלים לתיקי נשיאה. המשלוחים וההחזרות באתר הן בחינם לכל הארץ. בקנייה בסכום של 200 ש"ח ומעלה, המשלוח מגיע עם שליח עד הבית בחינם. בקיצור- לכו על זה!

image

זהו הלינק לרכישת התיק- כן הדרך אליו קצרה מתמיד!

2. הנעליים של דנית ירון. באמת שלא צריך להגיד הרבה. צריך רק לראות עם אילו נעליים אני מסתובבת בעצמי- מכל הצבעים והסוגים- כי מי שאוהבת נעליים נוחות ואופנתיות תישאר נאמנה למותג אחד ששירת אותה. ככה זה. דנית, היא בחורה צעירה ומדהימה גם באישיותה, מעצבת נעליים, בת למשפחה של יצרני אימומים,עקבים וסוליות דור שלישי בארץ. אחרי שלמדה עיצוב פנים ועסקה בציור וקדרות, היא החליטה להתחבר דווקא לרקע המשפחתי המקצועי וטוב שעשתה את הבחירה הזו כי הרווח כולו שלנו.

תמונה

החנות החדשה של דנית ממוקמת בתל אביב, ברח' רמב"ם 9 וכל פרט נוסף שתרצו לדעת- כמו למשל- באיזה יריד יוצגו הנעליים שלה בקרוב, תוכלו לשמוע ממנה בטלפון- 052-797-4466.

10168135_646994788687081_927952580525952661_n

3. עוד כחול לבן שעשה כבר מזמן את דרכו לרחבי העולם וכבש כל חלקת יופי טובה. קבלו הפעם, מוצר מפנק אחד שהושק על ידי המותג הבינלאומי  L RAPHAEL GENEVE -תרחיץ פילינג-גוף שמשלב מלחי ים וקוקוס מעורר, מסדרת BEYOND SPA.אם יש כאן מישהי שיודעת באמת לפרגן לגוף שלה, כדאי לדעת שהמוצרים מיועדים לשילוב יחד עם טיפולי גוף חדישים שמציעים במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי"  כגון "האוקסי סלים", "האקסימייה וbody sculpturing  שנועדו לשפר את מראה עור הגוף, למצק ולייצב אותו.מלחי הים מסירים עור יבש, מחיים ומעוררים את העור. הפילינג מכיל גם חמאת קקאו שמזינה את העור ומשקמת את הלחות הטבעית. ויטמין E עשיר בהגנה נוגדת חמצון, מחזק את העור ומסייע לו להתגונן מפני פגעי הסביבה. שמני קוקוס טרופיים עוזרים לעורר את הגוף.

מכיל: 250 מ"ל , מחיר: 128 שקלים . את מגוון המוצרים והטיפולים  ניתן להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ

image001

ועכשיו- קבלו סיפור: אניטה יעקב, אשת עסקים תושבת אשדוד, פתחה חנות מקוונת להשכרת מותגי יוקרה החל מתיקים וכלה בבגדי ערב, נעלים ותכשיטים. זהו האתר שלה ותדעו שלאחרונה היא הלבישה את מיטב הכוכבות בביצה לפרימיירות בארץ….הרעיון העומד מאחורי הקונספט הוא שאין צורך לבזבז עשרות אלפי שקלים על מותגי על לפריט שתסתובבי איתו פעם או פעמיים ועל כן כיום את יכולה להשכיר מוצר מהאתר והוא מגיע אליך עד הבית. מי שבכל זאת רוצה לראות את המוצר, מוזמנת להגיע לאולם התצוגה שבהרצליה פיתוח. בין המעצבים נמנים מותגי האופנה היקרים בעולם כמו- לואי ויטון, איב סאן לורן, פרדה, גוצ'י ועוד. נכון, מותגים לא ישראלים בעליל אבל אניטה היא משלנו ואנחנו מעודדים כל ישראלי וישראלית שהחליטו להגשים חלומות ולעבוד בארץ! היום גם זה לא מובן מאליו. אז קדימה, היכנסו .

Picture 1 

 

טווחי מחיר:  לשמלה – החל מ-500 ₪, לתיק – החל מ-200 ₪ ולתכשיט אופנתי – החל מ-125 ₪ (תלוי במוצר ובמספר ימי השכרה)

משך ההשכרה: יומיים, 4 ימים, 7 ימים ו-14 ימים.

האתר מוצג ללקוחות ב-4 שפות: עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית.

 

 

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. וואו!!! אין כמו תוצרת הארץ! וגם הדוגמנית מתוצרת מלח הארץ אז בכלל!!

    אורלי
  2. גדולה אורלי

    מירי בן-דוד ליוי