אינסטגרם מארח: ארוחת בריאות מפנקת ב"בריבה" בנמל תל אביב

בדרך כלל המסעדות החלביות מציעות חווית אכילה נחמדה וקלילה. אם יש גם נוף ואווירה הרווחנו עוד חווייה. מה שאני מאד אוהבת ב"bariba" אליה אני חוזרת שוב ושוב, כי זיכרון טוב מחזיר אותך למקום טוב, זה שהחווייה היא לא רק סביב הלוקיישן המדהים (אין על נמל תל אביב) והאוכל הטעים (כבר התמונות….) אלא גם התחושה הקלילה והבריאה שהיא משאירה אחריה. כי נחמד להיכנס למסעדה אבל לא כיף לחזור הביתה כבדים ועם נקיפות מצפון. ב bariba זה פשוט לא קורה.

b-95

אז מה יש לנו? מטבח מודרני בריא וכשר, שמציע בילוי גורמה בעזרת תפריט איכותי ומגוון, אווירה נעימה, חלל ישיבה מרווח ושירות מקסים. מראה הירקון הנשפך אל הים ומגדל תחנת הכוח רידינג רק משלים את החוויה. bariba עונה על הצורך הגובר והולך של הסועד הישראלי ליהנות גם בבילוי מחוץ לבית מאוכל שמשתלב בסגנון חיים בריא ותזונה מאוזנת.

מסתבר שארוחה חלבית מענגת אינה בהכרח מורכבת מתפריט עתיר שומנים וכולסטרול, להיפך.בbariba התפריט כולל מגוון רחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, ארוחות בוקר ייחודיות ומשקאות חמים מגוונים עם מבחר רחב של חליטות תה. התפריט משתנה אחת לשלושה חודשים – בהתאם לחילופי העונות ומבחר חומרי הגלם שהשוק מציע.

המסעדה הציבה לעצמה ללא ספק סטנדרטים גבוהים והיא משתמשת רק בחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר: למשל, נעשה שימוש בקמח מלא ולא בקמח לבן, במעט שמן, בגבינות רזות, גבינות צאן בריאות ובמעט סוכר. הדגים מגיעים למקום כשהם טריים והירקות נחתכים במקום מדי בוקר לשמירה על טריות. אין כמעט טיגון עמוק וטכניקות בישול שמפחיתות מהערכים התזונתיים במזון, ומשתדלים להביא מנות טעימות, בריאות, טריות, מיוחדות וכשרות.

אני אוהבת ב bariba את סלט הקינואה , ואת הפסטה והניוקי שאותם מכינים על המקום. את ההבדל בין הבישול הבריא של המקום לבין מסעדות אחרות – תרגישו בבריאות, ולא רק בטעם.

דבר אחד עוד לא הצלחתי להבין ביני לבין עצמי- האם אני אוהבת יותר לסעוד שם בבוקר או בערב…? אז בינתיים אני עושה את שניהם. כדאי לשריין מקום מראש – 03-6025026 ואולי אז תבינו למה אני מתכוונת…

4

b-70

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.