אם אין קמח

אני אפילו לא יכולה להסביר, כמה קשה לי לכתוב פוסט בימים אלה. חשבתי שהכי נכון יהיה לחכות עוד קצת ובע"ה כשתהיה רגיעה- לחזור לשיגרה . ופתאום, איזה קול פנימי אמר לי- שזה לא נכון ושבלוגר צריך לספק את הסחורה, גם אם היא לא נראית בדיוק כמו זו שהוא מספק תמיד.

אז היום, ברשותכם, כמה מילים מהלב. וגם כמה מחוות. די, תחייכו, יהיה בסדר בע"ה.

קודם כל, אני מחזקת את ידי החיילים היקרים והאהובים ושולחת ברכת הצלחה ענקית!

10302060_800296916655947_463930982578200620_n

אני מתפללת גם עבור כל עם ישראל באשר הוא, כי איום הרקטות הפך להיות פתאום חלק מהחווייה של כולנו.

 אזעקה

כולם מדברים על הפגיעה החמורה בפרנסה של אנשי הדרום, אבל הרשו לי להיות קצת תעוזתית ולהגיד את מה שכולכם יודעים: זה פגע בכולנו. רק שלדאבוננו, אצלם זה מתמשך הרבה יותר זמן.אז אני אומרת…אם אין קמח….בואו נשתמש קצת בקמח. מחר יום ששי, בע"ה כל מי שיכולה שתעשה הפרשת חלה! תראו איזו יוזמה מקסימה נשלחה אלי בווטצאפ (רק דברים כאלו אני מוכנה שתשלחו אלי, זה מובן? 🙂 ) והועברה ממני לחברותיי-

תמונה (1)

ובינינו, היוזמה נהדרת, אבל קמח אפשר להשיג בכל סופר, אז רוצו לקנות!

פרק תהילים כבר אמרתם היום?

תהילים פרק פג

א שִׁיר מִזְמוֹר לְאָסָף: ב אֱלֹהִים אַל דֳּמִי לָךְ אַל תֶּחֱרַשׁ וְאַל תִּשְׁקֹט אֵל: ג כִּי הִנֵּה אוֹיְבֶיךָ יֶהֱמָיוּן וּמְשַׂנְאֶיךָ נָשְׂאוּ רֹאשׁ: ד עַל עַמְּךָ יַעֲרִימוּ סוֹד וְיִתְיָעֲצוּ עַל צְפוּנֶיךָ: ה אָמְרוּ לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד: ו כִּי נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו עָלֶיךָ בְּרִית יִכְרֹתוּ: ז אָהֳלֵי אֱדוֹם וְיִשְׁמְעֵאלִים מוֹאָב וְהַגְרִים: ח גְּבָל וְעַמּוֹן וַעֲמָלֵק פְּלֶשֶׁת עִם יֹשְׁבֵי צוֹר: ט גַּם אַשּׁוּר נִלְוָה עִמָּם הָיוּ זְרוֹעַ לִבְנֵי לוֹט סֶלָה: י עֲשֵׂה לָהֶם כְּמִדְיָן כְּסִיסְרָא כְיָבִין בְּנַחַל קִישׁוֹן: יא נִשְׁמְדוּ בְעֵין דֹּאר הָיוּ דֹּמֶן לָאֲדָמָה: יב שִׁיתֵמוֹ נְדִיבֵמוֹ כְּעֹרֵב וְכִזְאֵב וּכְזֶבַח וּכְצַלְמֻנָּע כָּל נְסִיכֵמוֹ: יג אֲשֶׁר אָמְרוּ נִירֲשָׁה לָּנוּ אֵת נְאוֹת אֱלֹהִים: יד אֱלֹהַי שִׁיתֵמוֹ כַגַּלְגַּל כְּקַשׁ לִפְנֵי רוּחַ: טו כְּאֵשׁ תִּבְעַר יָעַר וּכְלֶהָבָה תְּלַהֵט הָרִים: טז כֵּן תִּרְדְּפֵם בְּסַעֲרֶךָ וּבְסוּפָתְךָ תְבַהֲלֵם: יז מַלֵּא פְנֵיהֶם קָלוֹן וִיבַקְשׁוּ שִׁמְךָ יְהוָה: יח יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ עֲדֵי עַד וְיַחְפְּרוּ וְיֹאבֵדוּ: יט וְיֵדְעוּ כִּי אַתָּה שִׁמְךָ יְהוָה לְבַדֶּךָ עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ:

הנה עוד יוזמה מאד ברוכה, אם תרצו לתרום כסף, אפילו בקטנה- לחיילנו שבפעילות. זה טוב למי ששואל את עצמו איך לשלוח אליהם חבילה מבלי לחפש דרך מי לשלוח…..זה הלינק!

וגם: חב"ד קונים ציציות לחיילים , אם אתם רוצים גם לתרום, הנה המספר:  086754913. אפשר גם בכרטיס אשראי.

ומה עושים עם הילדים? אתמול העברתי חצי יום (כמה דקות בהכנות ושאר הזמן בלנקות) בהכנת פיצה עם הילדים. תקנו את המוצר הזה של "אסם" כבר מנופה ועם שמרים והתוספות- כיד הדמיון (רסק עגבניות, גבינה צהובה- וזה טעים אפילו בלי! זיתים, פטריות, מה שרק מתחשק). אגב- אל תנסו להזמין פיצה במקום. לפחות אצלנו, מאד קשה להשיג- כנראה שזו תקופה דווקא טובה של הפיצריות. ושיהיה להם לבריאות. אני יודעת לפרגן כשצריך 🙂

ואת השיר הזה תשמעו כשאתם לא לידי…..כי אני כבר בוכה

אני רוצה רק שתדעו- עם ישראל חי! וישועת ה' כהרף עין!

 

 

2 תגובות

  1. ממש מרגש!!שהחיילים יחזרו בריאים ושלמים בקרוב בעזרת ה'!!

    אנונימית
    • תודה רבה! גם אני מתרגשת….מתפללת ביחד איתך!

      מירי בן-דוד ליוי