עקבו אחריהן

אני לא יודעת עד כמה זה מפתיע, אבל אחוז הנשים הפעילות באינסטגרם גדול בהרבה מזה של הגברים. מה זה אומר עלינו? אני באמת לא יודעת אבל קודם כל אשמח שתעקבו אחרי ושם נכיר הרבה יותר טוב!!!

ואחרי מי אני עוקבת? אחרי חברות טובות, אחרי אחותי, אחיינים שלי, הבנות שלי, קרובי משפחה, קולגות, אנשי תקשורת, צלמים, אנשים מוכשרים וגם כמה בלוגריות "אנונימיות" שאני לא בטוחה ששמות לב אם אני נותנת להן בלייק. רוצות לדעת מי?

22222 333333

 

אחחחחח אוליביה פלמרו. תזכרי, תזכרי מי גילתה אותך ראשונה. עוד הרבה לפני שעולם התלהב ממנה, אני ידעתי שהיא אחת מאושיות האופנה הכי צנועות ומיוחדות שיש בשטח. כנסו לאינסטוש שלה כדי להתמוגג ביחד איתי.

ולא פחות חשובה וצנועה מבחינה אופנתית (אבל אולי קצת פחות יפה. שקר החן)- רייצ'ל זו. אמרת אופנה- אמרתם רייצ'ל. היא פשוט יודעת איך עושים את זה. אוהבת את התחכום והאינטלגנציה שלה.

444444444444

הרבה יופי ולייף סטייל, בעמוד האהוד הזה:

1111

הבלוגרית שמאחורי ה"מן ריפלר" היא לא תמיד בפרונט (כמו בתמונה של הג'ינג'ית היפיפייה הזו) אבל כשהיא כן בפרונט היא עושה את זה מאד מצחיק ומבריק (גם בקטעי וידאו קצרים) והיא לא סתם קנתה לה שם של אחת הבלוגריות המצליחות בעולם. ובטח מאד תאהבו לשמוע שהיא….יהודיה . היא חיה בניו יורק ומנהלת בלוג חובק עולם.

5555555555

ומי זו? האיטלקייה שלימדה את העולם שפשטות וטעם הם סוד הקסם של ההצלחה ברשת:

666666

אגב, אל תצפו שכל מה שתמצאו כאן יהיה תמיד צנוע….צריך לדעת על מה להסתכל ובמה להתמקד.

אם אתן רוצות לראות רק מה שצנוע ולזכות לתענוג צרוף, קבלו את האינסטגרם של גלאט פאשן. שווה.

777

למקרה שיש לכן עודף זמן 🙂

המשך יום נפלא.

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.