מגיע לך

מגיע לך, במובן החיובי של המושג, זה משפט שאנחנו אומרים קצת יותר מדי בזמן האחרון, בעקבות התקופה המתוחה והלא פשוטה שהיתה לנו, תושבי המדינה.

"נסעתי קצת עם הילדים להתאוורר, נסענו ליער השחור".

"מגיע לכם" אני אומרת "באמת היתה לכם תקופה לא פשוטה".

"אנחנו מתנתקים ונוסעים לצפון. הספיקו לנו כמה שבועות בבית" מספרים השכנים

ואתם שוב אומרים "כן, כן, מגיע לכם. תיהנו".

מגיע לנו. מגיע לכולנו. אבל מי אמר שפינוק זו רק חופשה? אז הנה פינוק שאולי קצת יקר, אבל איך אומרים? שווה. (זה מזכיר לי שהבת שלי אמרה לי פעם- אמא, נכון- יקר זה טוב זה מהמשפחה של כדי להיות יפה צריך לסבול? לרגע הרגשתי אשמה שזה מה שלימדתי את הבנות שלי אבל מה לעשות שיש בזה יותר מקצת אמת…?)

רונית רפאל, מאמינה ובעיני גם צודקת שטיפולים אסתטיים בשילוב עם מוצרים טובים הם הדבר הנכון. קבלו מוצר מבית מותג הטיפוח הבינלאומי  GENEVEL.RAPHAEL: קרם מיצוק לעור מקו המוצרים ULTIMATE   המיועד להילחם בסימני הגיל קרם מיצוק ליום – LIFTING DAY CREAM.

קרם לחות  מכיל תפוח של L.RAPHAEL GENEVE 588 שח

מדובר בקרם המכיל תמצית תפוח ושמן זית,  קרם יום בנוסחה חדשנית אקסקלוסיבית עם תכונות חזקות של לחלוח, הידוק וחידוש העור.  הקרם מסייע בהפחתת הופעת קמטים וקווים, על ידי שימוש בתרכובת אקסקלוסיבית שמטרתה לעודד ייצור קולגן.  הוא משקם ומחזק את פעולת המגן התוך תאי של העור הודות לתערובת מטוהרת של סרמידים צמחיים, מעניק תמריץ לחות על ידי השימוש בגורם מלחלח לאורך זמן מתקדם ביותר, המשמש כספוג כדי ליצור מאגר לחות מתמשך.

מעבר לזה, הוא מעניק הגנה מפני הזדקנות העור ונזקים מרדיקאלים חופשיים שנוצרו על ידי קרני UV ומזהמים סביבתיים ובעל תכונות קוטלות חיידקים לטיפול באקנה. התוצאה: העור נראה מורם, גמיש יותר עם מראה קורן.

ללא ספק מוצר החודש שלי לקיץ הנוכחי. אז את הילדים אקח לאיזה צימר- כי גם להם מגיע. אבל אם מגיע גם לי- אני יודעת מה הבחירה שלי.

תכולה: 50 מ"ל   מחיר: 588 ₪

להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ובאמצעות חיוג ישיר: 1-800-85-84-84

www.ronitraphael.co.il

והנה שיר שבא לי בנוסטלגיה, בהקשר של התפוח המתוק והקיץ

מתוק התפוח

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.