כל אישה עבריה

לאחרונה, מדברים הרבה על מקוואות מעוצבים, מקוואות בוטיק או אם תרצו אפילו מקוואות בתוך מתחמי ספא. אבל יש מתחם נשי כזה שהיה כאן הרבה לפני שדמיינו שכל אלו יפתחו ולמעשה, אין אישה בישראל שלא הגיעה אליו, ליוותה את חברתה הכלה אליו או לפחות שמעה עליו.

"עבריה".

זהו אחד מהמקוואות היותר בולטים ויפים בארץ ובעולם שהושקעה בו עבודה רבה של עיצוב בסגנונות שונים בין הנישות השונות  (מרוקאי, קלאסי, אנגלי) ואם אתן אנינות טעם, אז בטח אתן לא מתפשרות על פחות מזה.  מירב גליס המלי, מסטודיו אלפ, העוסקת מזה שנים בעיצוב פנים גרפי, מעצבת מוערכת בפני עצמה, אחראית על האלמנטים התנכיי"ם והאותיות המעטרות את המתחם, שהפכו לסמל של המקום ולמקור לחיקוי, נו טוב: נגיד – השראה, במקוואות מעוצבים אחרים.

111

unnamed (1)

unnamed (2)

unnamed

unnamed (3)

מדובר במתחם שכולל גם טיפולי ספא ויופי בכל שעות היום, בתיאום מראש וכיום הוא בא בבשורה חדשה: המקום, בהנהלה חדשה, יוצר חוויה מאד נעימה ונגישה, שמאפשרת (גם מבחינת מחירים וזה בעיני מאד חשוב) חוויית טבילה ו/או פינוקים במחירים מאד נוחים, הרבה יותר פרטיות, הגעה ללא הודעה מראש בשעות הפעילות ועוד. זה משהו שחשוב לי ליידע לגביו, פשוט כי לא כולן יודעות ואתן מכירות אותי, אני אוהבת להעביר דברים טובים הלאה ולא להשאיר אותם לעצמי.

כמו כן, מתקיימים במקום אירועים קטנים (עד 70 אנשים), וביניהם מסיבות רווקות וחינה. 

מיד לאחר סוכות, תתקיימנה שתי פעילויות מרתקות שכדאי שתכירו גם אותן:

סטודיו "ברוח הגוף" בהנהלת מיכל סבר (spirit לשעבר): חוגים לעיצוב דינאמי,פילאטיס,יוגה,הצרת הקפים,ריקוד החיים. השיעורים יתקיימו בשעות הבוקר והערב וכמו כן ,תנועה אמהות  לאחר לידה ותינוקם -בימי שלישי בבוקר. ההרשמה עד לאחר החגים במחיר של 350 ש"ח במקום 380 ש"ח (כרטיסיה של 10 כניסות)

להרשמה: מיכל 0528703214 עבריה 035324477 .

בנוסף, יפתחו חוגים חויתיים  בשעות הצהריים לגיל הרך ולגילאיי 6-8 בקבוצות קטנות: "סימבא" בצהריים בהנהלת ליאת דאהן (אמא,סבתא צעירה,ורעיה), מחול יצירתי,לימודי שפות בסיסי ספרדית,צרפתית ואנגלית עם מוסיקה ריקוד ומאכלים, חוג טבע ובע"ח ,ישנה אפשרות לטיפול פרטני בתרפיה עם בעלי חיים, אמנות ציור ורישום,יצירה בחומרים שונים (חימר,בדים,גבס,עיסת נייר),מוזיכיף ועוד….

להרשמה: ליאת 052-8023872  , עבריה 03-5324477

 אז הנה הפרטים שעליכן לדעת כדי להגיע אל עבריה, המוגדרת היום כספא בוטיק, מתחם כלולות ומקווה טהרה:

רחוב גוש עציון 15, גבעת שמואל
הפעילות בימי א-ה, בין השעות 10:00-22:00; מוצאי שבת – שעה אחרי צאת השבת
מחיר לטבילה רגילה: 50 שקלים באמבט ו -30 שקלים במקלחון. עלות טבילה לכלה- 250 שקלים (הכלה מקבלת חדר פרטי עם אמבט מלחים ושמנים מפנק,חלוק רחצה עם דגש על פרטיות מירבית לעצמה- אין מעבר לחדר אחר לטבילה)

 

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.