חולמת בספרדית

אם צירוף המילים "אופנה ספרדית" מזכירה לכם רק את זארה, כדאי מאד שתקראו את הפוסט הזה. שלושה מותגים ספרדים יפייפיים שיעניקו לכם תחושה של קפיצה לאירופה, נמצאים ממש במרחק נגיעה. אולי תכירו את חלקם. אני בכל אופן כאן כדי ליידע ולהזכיר, כי הם בהחלט שווים וניתן למצוא אותם בסניפי "המשביר" או כחנויות בוטיק בפני עצמן:

נתחיל מ: TRUCCO מותג האופנה שמציג בימים אלה, קולקציות מרכזיות לסתיו-חורף 2014-15: קולקציה טרופית שמצטיינת בצבעוניות בבדים אורגניים,  הקולקציה הפראית – בהשראה רוקיסטית וקולקציה בהשראת הצייר הנודע פול קלי. TRUCCO משווק באופן בלעדי במחלקת האופנה של "המשביר לצרכן" ובולט באיכות הבדים שלו, בנוחות ובגזרות המחמיאות. 

טווח מידות: 38-44

טווח מחירי הפריטים בקולקציה החדשה נע בין 129-499 ₪.

TRUCCO סתיו חורף 2014-15 המשביר לצרכן צילום דן לב (15) TRUCCO סתיו חורף 2014-15 המשביר לצרכן צילום יחצ חול (30)

 ונעבור למותג הצעיר-  Springfield, גם הוא בלעדי ברשת המשביר לצרכן וכן בחנויות במתכונת Stand Alone ברחבי הארץ. הקולקציה שלו, מאופיינת במראה רענן, נקי וצבעוני ושואבת השראה מהיערות הטרופיים, הוואי, הסביבה האורבנית ומראה המלחים. אני מאד אוהבת למצוא בקולקציה חורפית צבעי פסטל רכים, לצד הדפסים אתניים וטרופיים ולא רק קרדיגנים וסוודרים שחורים ואפורים, לכן, בעיני, הקולקציה מביאה איתה משהו אחר ומשובח.

המותג "ספרינגפילד", מכוון לקהל צעיר (גילאי 20-35) ומתמחה באופנת קז'ואל לגברים ונשים , הוא פרקטי, טרנדי ומתאים לכל שלב במהלך היום. הבדים נוחים, בדרך כלל מכותנה.

מחירים: החל מ-70 שקלים לחולצת טי מכותנה או לייקרה ועד מעילים ב-500 שקלים. יש גם אביזרים ונעליים.

SRINGFIELD סתיו חורף 2014-15 אופנת נשים צילום יחצ חול (59) SRINGFIELD סתיו חורף 2014-15 אופנת נשים צילום יחצ חול (90)

והמותג השלישי, הנותן מענה גם (אבל לא רק) לנשים במידות אמיתיות ולא ברביות, קלאסי מאין כמוהו, הוא- PUNT ROMA . בקולקציית סתיו-חורף 2014-15 הוא מציג קולקציית קז'ואל – בהשראת הטבע עם הדפסי פרחים והדפסי חיות בצבעים נועזים ובראשם כחול עמוק וירוק בקבוק וקולקציית ערב אלגנטית – בהשראה פרסית עם פריטי עור בשילוב תחרה לבנה.

PUNT ROMA, שמה דגש על מגוון רחב של מידות וסגנונות, לנשים בוגרות שמחפשות פריטי אופנה עם אמירה אופנתית ואיכות גבוהה. החברה שואבת השראות לקולקציה ממגמות האופנה הטרנדיות העכשוויות ומשלבת סטייל ואלגנטיות. כל הפריטים מגיעים בשלל בדים וטקסטורות וכך כוללת הקולקציה פריטים בשילוב עם בדים קלילים ושקופים, מכנסיים, חצאיות וז'קטים מעור בשילוב עם ריצ'רצ'ים מוזהבים ומלמלות.

הקולקציה מגיעה בטווח מידות רחב: ממידה 38 ועד 54.

טווח המחירים של פריטי הקולקציה נע בין 99 ל-699 ₪.

PUNT ROMA סתיו חורף 2014-2015 - המשביר לצרכן צילום - יחצ חול (17) PUNT ROMA סתיו חורף 2014-2015 - המשביר לצרכן צילום - יחצ חול (32)

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.