אז איך אומרים צללית ביפנית?

אפור-שחור זה לא רק למלאות שרוצות להסוות. זה לנשים, כמוני למשל, שרוצות ללכת על בטוח וללבוש טוב. לכן, המותג shiruetto (צללית, ביפנית) דיבר אלי מהרגע הראשון.

מדובר במותג צעיר של ביגוד אורבני עם טאץ׳ נשי וקריצה, בעיצובים בולטים ובחיבורים לא שגרתיים שתמיד קורה בהם משהו: שילוב בין ביגוד מחויט לבין אלמנטים ספורטיבים, בין מראה קז'ואל אורבני ללבוש ערב, בין נקיון ומינימליזם לבין הדפס עם קריצה. זה מה שהופך את הפריטים הללו למתאימים לכל יציאה- לעבודה, לראיון עבודה, לבילוי עם חברות, לא מדי מחייב אבל עם אג'נדה. זו לא עוד רשת, זה לא עוד מותג, זה משהו קצת אחר ולכן התחברתי כזה מהר.

_MG_4094 _MG_4145 _MG_4235 _MG_4258 _MG_4314

אבל הם בעיקר מאוד נשיים, שמים דגש על המותן, הגב, וזאת הסיבה שבקולקציות של שירואטו יש מגוון פריטים כמו סריגים, חולצות, עליוניות, ז׳קטים ואוברולים אבל תמיד יהיה בהם מקום מרכזי לשמלות וחצאיות (שאת אורכן ניתן להתאים לדרישות הלקוחה).

כאמור, העיצובים מאופיינים בסקאלה של אפורים ושחורים עם קצת נגיעות של צבע.

וחשוב לא פחות: מי המוכשרת שעומדת מאחורי חגיגת האופנה הקז'ואלית הזו? אז זה הזמן להכיר את שירה נפתלי, שמספרת שהקימה את שירואטו לפני כשנתיים מתוך אהבה גדולה לטקסטיל "לעיצוב, הגעתי מרקע של אמנות וצילום ומקורות ההשראה שלי מגוונים: מציור ועד אופנת רחוב, מארכיטקטורה ועד מוסיקה אלקטרונית, סרטי מדע-בדיוני, חנויות יד-שניה ועוד. יש לי עניין מיוחד בחומרי גלם תעשייתיים כמו עץ, נייר, מתכת ובטון הבאים לידי ביטוי בדגמים בשימוש בבדים עתירי טקסטורות עם הרבה נוכחות".

מבחינתה, היא אומרת, הכל מתחיל במפגש עם הבד "אני יוצאת לחנויות הטקסטיל כמו למסע בו אני מעין ״ציידת-לקטת״ – אינני יודעת במה אתקל אבל תמיד נותנת לגלילי הבדים להוביל אותי ליצירת הדגם הבא. אחרי שנים של שיטוט בגלריות בהם מותר-להסתכל-אבל-אסור-לגעת אני נהנית ללטף ולמשש כל גליל בד שנקרא בדרכי, ומתייחסת לעיצובים כאל פסלים בתנועה".

מה שמייחד את חנויות האינטרנט של שירה, מעבר לפריטים עצמם, שיש להם אמירה עם בשורה, הם השירות והמיידיות: היכולת להכיר ולעמוד בקשר עם כל לקוחה ולקוחה,  עיצובים חדשים מצטרפים לאורך כל העונה לקולקצייה והאפשרות להגיב לגירויים ומקורות השראה חדשים בזמן אמת. שירה מקבלת מלקוחות הזמנות מיוחדות וערוכה לשינויים והתאמות במרבית הדגמים שהיא מציעה.

הפריטים של שירואטו מיוצרים כולם בארץ, בסדרות קטנות ובאיכות גבוהה (חלקם בגדר one-of).

את הפריטים של שירואטו ניתן להשיג בחנות הרשת בלבד: לחנות הישראלית במרמלדה מרקט – שחוגגת בימים אלה שנה והצטרפה לאחרונה חנות נוספת באתר הבינלאומי Etsy.

אז זה הזמן להיכנס לחנויות הוירטואליות במרמלטה וב etsy 

או כמובן בסטודיו בתיאום מראש: 050-95778800

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.