לונדון מחכה לנעמה בצלאל

למעשה , הייתי יכולה רק להראות את ההפקה המקורית הלונדונית הזו, של קולקציית חורף 2014-15 של המעצבת נעמה בצלאל , בלי מילים. אבל באמת שאי אפשר שלא לומר כמה מילים על הקולקצייה המשובחת של נעמה שמספרת בעצמה, שלונדון  הייתה מאז ומתמיד אחד היעדים האהובים והמועדפים עליה.  "לונדון יושבת על קו התפר התרבותי בין שמרנות לאוונגרד וחדשנות היא אומרת, ולכן, העונה היא החלטתי להתייחס אליה כמקור השראה לקולקציה וקראתי לה גם – London Calling  כשם השיר של להקת The clash".

אז אמרנו לונדון, אמרנו חורף, נכון שזה כבר עושה לכם את זה?

נעמה בצלאל קמפיין חורף 2015 (1) (Large) (1)

נעמה בצלאל קמפיין חורף 2015 (5)

נעמה בצלאל קמפיין חורף 2015 (9)

נעמה בצלאל קמפיין חורף 2015 (16)

נעמה בצלאל קמפיין חורף 2015 (29)

 

 

לקמפיין החורף צולמה דוגמנית במראה עכשווי עם קריצה הומוריסטית ונוסטלגית. כאופייני לעיצובים של נעמה מין העבר, אלא הפעם בצורה יותר בולטת וחזקה, נבחרו צבעים עשירים בצבע ומרקמים. הקולקציה משדרת שיק חורפי עכשווי ומחויך, עם הנגיעה הנוסטלגית הייחודית לנעמה, שנאמנה לכתב ידה ובכל עונה נותנת עוד מימד, מפתחת גזרות חדשות ומחמיאות ומעשירה את הארון של הלקוחה שלה בהרבה סטייל, סגנון וצבע בחצאיות של גזרות A , עפרון, גזרה ישרה, פעמון וקלוש. חגיגה לדתיות .

מבחינת הטקסטורות- יש גם תעוזה יותר מתמיד- מראה שכבות, טקסטורות לא שגרתיות,  שימוש  בברוקדים, בדוגמאות גאומטריות כמו מעוינים בגדלים שונים ובשלל בדים צבעוניים, ויסקוזה מודפסת, ג'ורגט, פיקה, בדים רקומים, צמר דק ועבה, וסריגים חלקים או בדוגמאות ייחודיות .

 

יש בקולקצייה גם בגדי ערב, ז'קטים, מעילים, חולצות מכופתרות ושאינן מכופתרות, מבחר קרדיגנים מעניינים עם טקסטורות של לבבות, פרחים ומוטיב של קומקום וספל תה שמופיע מספר פעמים בקולקציה בנגיעות שונות כמחווה "לשעת התה האנגלית.". גם צבעי לונדון בולטים בקולקצייה- לבן, אדום, כחול. כמובן שכתמיד יש גם תיקים חלומיים עם נוכחות שתייחד את הלוק שלך.

נעמה בצלאל מציינת 20 שנה להקמת המותג הנושא את שמה. היא מתמחה בעיצוב שמלות ונותנת מענה גם לנשים במידות גדולות. הפריטים בעיצובה הם על זמניים ובאיכות גבוהה במיוחד, ויכולים לשמש אותך כפריט מאסט למשך שנים, שזהו גם יתרון גדול לצרכניות חכמות.

טווח מחירים:

חולצות: 379-399 ₪, חצאיות:399-449 ₪ , מכנסיים:449 ₪ ,ג'קטים:399-749 ₪

מעילים:849-1249 ₪ , סריגים:399 ₪ ,קרדיגנים:399-449 ₪ ,תיקים:349 -249 ₪

על המחירים הנ"ל מבצעים מתחלפים במהלך העונה. כדאי לעקוב בפייסבוק וכן לבקר באתר שלה שהוא ממותג כל כך יפה שבאמת שווה להיכנס אליו.

הסניפים של נעמה בצלאל ממוקמים ב:

דיזינגוף 212, תל אביב

המרד 3 (מתחם התחנה),תל אביב

קינג ג'ורג' 27, ירושלים

קינג ג'ורג 26 ירושלים(חנות עודפים)

הרצל 204,רחובות

"הקריון",גלריית המעצבים, קריית ביאליק

קניון "רננים", גלריית המעצבים, רעננה

רח' יפו 35,חיפה

טיילת המלך שלמה,שד' המעצבים, אילת

תפוצות ישראל 6' ב גבעתיים, חנות הסטודיו

והנה השיר שבחרתי בהשראת לונדון ולא אתפלא אם תספרו לי שכבר העלתי את השיר הזה פעם

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.