אנשי הצווארון

אתם יודעים שאני אוהבת מיזמים חדשים, בעיקר כשהם קשורים באופנה ועוד יותר שהם קשורים באנשים שאני אוהבת. אז הנה אחד כזה, משובח במיוחד, מבית היוצר של עיתונאית האופנה, קולגה מקסימה, הילה יחימוביץ' ובן זוגה עידו קדמון.

מדובר במותג האופנה NEAT המתמחה בצווארונים ייחודיים לנשים. מבחינתי- ממש שוס ואפילו בשורה לדתיות. לא פחות מזה.  המותג המעוצב ומיוצר בתל אביב, הוא בעל גזרה פשוטה אך מנצחת של צווארונים הבנויים כווסט, כזה שניתן ללבוש מעל או מתחת לבגד – פתרון נהדר עבור פריטים חשופים. "כמי שכותבת ועוסקת הרבה באופנה, הרגשתי שמשהו חסר במלתחה הנשית – טוויסט קטן שיכול לשדרג את הלוק כולו ובעזרתו של עידו, תיכנמתי תוספת אופנתית ואלגנטית שנותנת מענה לנשים המחפשות מראה צנוע, חסוד ומכובד שהוא גם עדכני וטרנדי. בעיני, מראה מהודק ומחויט לא חייב להיות שמרני ומיושן, להפך, צווארון סגור וחנוט הוא שיא השיק".

צילום: רותם רייצל חן

צילומים: רותם רייצל חן

צילום רותם רייצל חן (5) (Copy) צילום רותם רייצל חן (7) (Copy) צילום רותם רייצל

יחימוביץ' מדגישה כי השניים לא המציאו את הגלגל "פשוט שידרגנו אותו והפכנו אותו לשלנו. הצווארון הופיע בצרפת כבר באמצע המאה ה-19, לאחר מכן בשאר העולם. ה- Chemisette, 'חולצה קטנה' – כשמו כן הוא, נלבש מתחת לבגדי הנשים (בהמשך ובארצות אחרות גם הגברים השתמשו בטריק) כדי לתת את הטאץ' הנוסף הזה מבלי להחליף מלתחה שלמה. המראה שלו מזכיר מעיין סינר קטן, מרובע או מעוגל. נשים היו לובשות צווארון אחד לשעות היום ואחר, מפואר יותר, לשעות הערב".

מגוון הסגנונות הוא רחב, מצווארונים קלאסיים ואלגנטיים דרך הטרנדים השלטים של העונה ולא פחות חשוב-  הם סופר נוחים וניתן ללבוש אותם מתחת לחולצה או לשמלה, וגם מעל לבגד – בכדי ליצור לוק ייחודי ובלתי נשכח.  התפירה האיכותית, שנעשית כאן בישראל, כוללת בדים שאינם מתקמטים, כגון כותנה ופשתן בשילוב לייקרה, בדים דמוי עור, שיפון ועוד, בטקסטורות, פרינטים ובשלל צבעים.

בקולקציה הנוכחית קיימים שמונה דגמים שונים, בשתי גזרות: גזרת אלכסה – צווארון בעל כפתור אחד, וגזרת ג'יין – צווארון בעל ארבעה כפתורים. בגזרת ג'יין, על שם ג'יין בירקין האחת והיחידה, ניתן למצוא את הדגמים הבאים: לבן עם צווארון בורדו, תכלת עם צווארון פרחוני, משבצות בגווני אדום עם צווארון עגול לבן ומשבצות בצבע לבן עם צווארון עגול. בגזרת אלכסה, בהשראתה של אלכסה צ'אנג הפאשניסטה חובבת הצווארונים, ניתן למצוא את הדגמים הבאים: שחור עם צווארון דמוי עור שחור, ורוד עם צווארון דמוי עור ורוד, משבצות בגווני אדום עם צווארון דמוי עור בורדו וצווארון במראה דנים.

טווח מידות:XS(34-36)-L(42-44)

טווח מחירים: 145-250 שקלים.

עקבו אחריהם באינסטגרם

בינתיים ניתן לרכוש בלינק הזה

פרטים במייל

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.