גבוה

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים. ידוע. כבר אספר לכם על פטנט שקשור במטפחות (לא, לא הבובו של רינתי לקל). היום אני רוצה להכיר לכם את יודפת, בחורה ירושלמית שהתחילה את קריירת האופנה שלה בשמלות ערב צנועות אבל היתה קשובה ללקוחות שלה ולא פחדה לעשות שינוי כדי לתת את המענה לצורך קיים "במשך הזמן,  הבנתי שיש ביקוש גדול לכיסויי ראש מהממים לארועים ולהרגשה אופנתית בניחוח קלאסי אז עשיתי הסבה לכיסויי ראש.  כל אשה שבאה לעצב אצלי שמלה, צנועה בלבד, היתה מבקשת כיסוי לארוע שהוא זה שעושה לה את כל הוואו. וכך, שלב שלב, התחלתי לעצב כיסויים עד שזה הפך לדבר בלתי ניתן לעצירה והיום אני בתחום של כיסויי הראש בלבד".

יודפת (2) יודפת יודפת-98 יודפת-138

צילום: תמר

הסגנון של יודפת הוא קלאסי וייחודי עם הקפדה על מקוריות ויחודיות "חשוב לי לעצב בגזרות שונות מכל מעצבת מוכרת ולהקפיד על נוחות של הכיסוי בלי סיבוכים של קשירה, כך  שתהיה אפשרות להראות מיליון דולר גם אם אין לך קורדינציה בידיים".

כמי שבעצמה קושרת כיסויי ראש, יודפת יצרה את המוצר- הברטון. "זהו פטנט שנוח להשתמש בו מתחת למטפחת והוא גורם למראה אחיד למטפחת בנפח גבוה או נמוך. זו ההחלטה של הבחורה עצמה איך בדיוק להניח אותו לפי מה שאת אוהבת- את יכולה להוציא מהברטון את הנפח ולייצב אותו לגודל שאת אוהבת לפי רצונך".

הברטון מחובר לסרט שמונע החלקה כך שאין צורך בסרט נוסף, המילוי שלו מבפנים משוחרר כך שאם את רוצה מילוי גבוה, נמוך או לצד את יכולה לשחק עם הכרית שלו לפי רצונך וכמובן מפני שהוא מיוצר ככרית אין שום צורך בשום מטפחת משלימה או סרט משלים שנותן מראה אחיד לכל הנפח, פשוט זה שם. "מכיוון שכל הכיסויים שלי נעשים עם הרבה אהבה והשקעה , יש אפשרות לכל אשה להגיע לסטודיו שלי בתאום מראש ולעצב לעצמה מה שבא לה, עם צבע הבד וכיוצא בזה או פשוט להגיע בלי שום מושג מה מתאים לה והיא תקבל סטיילינג לכיסויי ראש המותאם לה ולאופן הבד והמראה שכדאי לה לשים".

מילה שלי- לא לכולן זה מתאים אבל כשזה כן מתאים- זה באמת חגיגי ויפה.

 אפשר להתרשם מהקולקציה במלואה בפייסבוק yodfat styl

אפשר לתקשר עם יודפת במייל yodfatstyl@gmailgmail.com
או בטלפון: 0542438743, 0775055140

אתר מטפחת מטפחת מעוצבת מטפחות יפות מטפחות לאירועים

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.