היפות והאמיצות

מי הן הנשים הדתיות שכולם תמיד רוצים לראות מה הן לובשות? מי מכתיבות את האופנה במגזר הדתי? לקראת ערב החג, שש נשים שמעלות את מדד השיק גם בלי לעסוק בסטיילינג

הפוסט הזה פורסם לראשונה בבלוג שלי ב- xnet ואני שמחה להציג נשים שאני מכירה ופשוט אוהבת איך שהן מתלבשות. לא מדובר בסטייליסטיות שזהו עיסוקן העיקרי וזו כל החכמה!!!!  אז קבלו אותן (ואמצו רעיונות לוקים לקראת ליל הסדר כי יש עוד זמן לקנות!!!)

גילי לוונשטיין

בת 28, נשואה + 3 מבני ברק, עורכת האתר Dossit girl ויועצת לעסקים בתחום הלייף סטייל

"אופנה בשבילי היא אמנות. הבגד או האקססוריז הם יצירה של המעצב, ואנחנו הקנבס. החוכמה היא לשלב את הכול נכון. אני חיה ונושמת אופנה, ובעיניי עולם האופנה המודרני שבר את הגבולות בין מראה יקר לזול. הימים של מריחות הלוגו על הבגד כבר תמו והמראה הנקי והחלק מוביל. אני אוהבת מאוד לגוון, ולכן קונה בארץ בפוראבר 21, זארה, H&M ואני מאוד אוהבת את הבגדים של טאץ' – מעצבות אופנה. בתור כלל, אני לא נכנסת לחנות בחו"ל אם יש כזו בארץ. בחו"ל אני לא מפספסת את Max Azaria ואת חנויות האאוטלט של מותגי העל. אני אוהבת את ולנטינו, לנוון, דולצ'ה אנד גבאנה, ארדם ואמיליה וויקסטד".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "בלילה הכי חגיגי בשנה אלבש חצאית מקסי משיפון עם הדפס בגוני פסטל של מיסוני, חולצה עם רקמה בגוון שמנת של זארה ונעלי סטילטו בצבע פודרה של ולנטינו".

צילום: אסף איזנשטט

צילום: אסף איזנשטט

יפית לנקרי

בת 35, נשואה + 4 מירושלים, עקרת בית

"מאז ומתמיד אהבתי בגדים יפים. זה מאתגר אותי ואני אוהבת להתעסק בהתאמות, לחפש דברים מעניינים ולא את מה שצפוי ומתבקש. אני אוהבת להפתיע בשילובים לא שגרתיים, אוהבת אקססוריז יפים שעושים את כל הלוק וגם בילדים אני משקיעה בתחום הזה. זו הדרך שלי ליצור ולהביע את עצמי. אני לא מקובעת על אף מותג. היכן שאמצא פריט יפה ומעניין, אזרום. תראו אותי גם עם מותגים וגם עם בגדים פחות יקרים – אפשר לומר אפילו שיש יותר סיפוק בלהוציא את המיטב ממה שלא נחשב יקר. אני מעדיפה קניונים ופחות רכישות באינטרנט. אני נהנית לראות ולהחליט במקום. בענייני פאות אני לא מתפשרת ורוכשת אצל רבקי זלוטניק".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "בגדים מבוטיק Elia, שיש לו סניפים בבני ברק ובירושלים. יש בתלבושת את השיק והסטייל שראויים לערב החגיגי הזה. הצבעים שבחרתי הפעם הם בהירים, אביביים ואופנתיים".

צילום: משה איטח

צילום: משה איטח

חני דובקין

בת 35, נשואה + 4 מבני ברק, פעילה חברתית והומינטרית במגזר, לומדת לתואר ראשון במשפטים בקריה החרדית אונו, עוסקת בייעוץ שיווקי ללקוחות בתחום הלייף סטייל ועיצוב במגזר החרדי

"אני מאוד אוהבת את תחום האופנה, אם זה בשבילי ואם זה לילדיי, ואני תמיד מעודכנת בטרנדים החמים. החוכמה היא לעשות אדפטציה כשרה שתיראה טוב. אני נמצאת הרבה באירועים ולא אוהבת לחזור שוב ושוב על אותו אאוטפיט – מבחינתי עדיף לא להשקיע הרבה כסף בבגדים, אלא יותר באקססוריז כמו משקפי שמש, תיקים ונעליים. עם הזמן למדתי לעשות מיקס אנד מאץ' כדי שהפריטים לא ייראו ממוחזרים, והופתעתי עד כמה אפשר להיות יצירתיים. הקו שלי הוא קלאסי עם קריצה והמלתחה שלי בנויה בעיקר מבגדי קז'ואל מרשתות כמו זארה, H&M, מנגו וקסטרו. בלבוש האלגנטי אני באופן חד משמעי מפרגנת ואוהבת את המעצבות החרדיות כגון טאץ', אפרת פוטש, ביגושי, אליה ו-fashina style, שמשנה לשנה מפתיעות במקצועיות שלא מביישת שום מעצב אופנה בינלאומי".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "אבחר בגוונים בהירים ואביביים. מיציתי כבר לגמרי את החורף על כל גווניו. אני מאוד מתחברת לבדים רכים ונשיים כמו שיפון ומשי, ולגזרות נשפכות כיאה לסעודה המסמלת את היציאה מעבדות לחירות ולבת מלכים. אוסיף טיפ קטן ממני דווקא לליל הסדר: ללבוש בגד עם חגורה או שקצת צמוד במותניים, שידגיש מאוד את תחושת השובע וכך לא נזלול מצות עד בלי די – כי לכל חג יש מוצאי חג".

צילום: מהאלבום הפרטי

צילום: מהאלבום הפרטי

ציפי בקר-מנוביץ'

בת 42, אם לשלושה מגבעת שמואל, בעלת קומיוניק תקשורת, מאמנת ומנטורית עסקית בתקשורת ויחסי ציבור, בעלת הטור "ציפציפה מצב רוח"

"אני אוהבת להתלבש בסגנון מחויט וקלאסי, בעיניי זה מתאים לכל הזדמנות – החל ביומיום וכלה באירועים. זה לבוש אלמותי. אני חסידה של חצאיות עיפרון, הן עושות לי את זה הרבה יותר מכל שמלה. אני מרגישה איתן מסודרת ואלגנטית, וזה תמיד גם נוח ומחמיא. כמובן שאני משלבת גם תכשיט מעניין. נעליים – אני אף פעם לא מרגישה שיש לי מספיק, והן תמיד יהיו עם עקבים גבוהים ללא פשרות. זו השריטה שלי. אני מחליטה בראש שהן אורתופדיות ונהנית מכל צעד. את הבגדים שלי אני רוכשת בארץ ברשתות כמו H&M, זארה וכמובן מנגו, שהם אלופים בחצאיות שמתאימות מבחינת האורך ונראות קלאסיות לשנים. אני פריקית של הזמנת בגדים באינטרנט מחו"ל. פיתחתי כבר מיומנויות רכישה: מתי למצוא את הסיילים, מה כדאי להזמין וממה להימנע. היתרון הוא שבלחיצת כפתור במחשב אני יוצאת למסע קניות שבו יש לי אפשרות להיחשף למגוון רחב מאוד של פריטי לבוש ואקססוריז שלא רואים בכל מקום ולהביא את הייחודיות והטעם שלי. כשאני רוצה שמלה לאירוע או לחג, לרוב אני בוחרת ללכת לתופרת כי שם אני יכולה לתת ביטוי לחלומות שלי".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "את ליל הסדר אחגוג עם המשפחה בבית הוריי, וכולנו נוהגים להתלבש כאילו אנחנו יוצאים לאירוע. הרבה זמן חיפשתי שמלה בצבע קורל ולא מצאתי משהו שאהבתי, עד שהחלטתי לגשת אל התופרת שלי, שתפרה לי שמלה חלקה וישרה בצבע האביבי והשמח. לשמלה אוסיף ענק שזור מחרוזים בגוון פנינה וזהב, ונעליים פתוחות של סטיב מאדן על עקבים גבוהים כמובן, בגוון פנינה. אז נכון שלא הבגדים עושים את האדם, אבל הם בהחלט יכולים לשפר את מצב הרוח".

צילום: נועם בן שאול

צילום: נועם בן שאול

רבקה שוורץ

בת 33, נשואה + 4 מירושלים, עורכת דין בתחום הפלילי ומקרקעין, מייצגת "פרו בונו" נפגעי תקיפה מינית בקהילה החרדית, חברת סגל חוץ בקריה האקדמית אונו וחברת ועד מנהל בארגון זק"א

"לא אכחיש, אני בהחלט אוהבת להתלבש וחושבת שאין מנוס היום מהעובדה שלא רק מה שבתוך הקנקן חשוב, אלא גם הקנקן עצמו. מבחינתי זה מוטו לכל התחומים – הן התוכן והן הצורה צריכים להיות מוקפדים. כך מבחינת הלבוש, כך גם צורת הגשת חומר לבית המשפט, כך גם צורת הגשת אוכל לשולחן, הכול צריך להיות גם טעים וגם יפה. אין לי עניין במותגים דווקא ואין לי עניין לשלם הרבה על בגד, לי חשוב המראה שלו – שיהיה מוקפד, מיוחד ועל גבול האלגנטי. לא יתפסו אותי, למשל, בחצאית ג'ינס או בשמלה קצרה, גם לא כשאני מבשלת. חשוב לי להיות ייחודית ולהוסיף טאץ' משלי, אם זה באקססוריז או בנעליים מעניינות. אם התלבושת בבית המשפט, לדוגמה, אמורה להיות בשחור ולבן, אז בשבילי שחור ולבן זה עולם ומלואו ואלבש לא סתם חצאית שחורה וחולצה לבנה, אלא תמיד אשדרג את המראה בתוספת משלי: נעליים בצבע דומיננטי, שרשרת אקסטרווגנטית בצבע מעניין ששובר את הלבן; או שאשחק עם הגזרות: חולצת וינטג' וחצאית מידי מתרחבת, ועוד ועוד משחקים. תיק בית המשפט שלי הוא הפריט שאני הכי אוהבת בכל ההליך המשפטי: תיק עור בצורה הקלאסית של תיק בית משפט מרובע, אבל בצבע ירוק שלא רואים כל יום לצד הגלימה והשחור-לבן. אני לא מפסיקה לקבל עליו מחמאות (היתה גם מחמאה משופטת), לזה אני קוראת טאץ' קטן. זה יכול להיות משחק עם צבע, צורה, לא משהו שחייב להיות ממותג או יקר. כמובן, אני מאוד מקפידה על אורך החצאית. לא צריך לוותר על שום דבר למען הצניעות, להפך – הצניעות משדרגת את הלוק ונותנת לו נופך של אצילות בעיניי".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "את חג הפסח נחגוג, בע"ה, במלון בטבריה. בימים אלה אני מרכיבה את כל האאוטפיטים שנלבש ילדיי ואני. לליל הסדר אני מתכננת ללבוש חצאית מידי בצבע טורקיז בהיר עם הדפס מופשט בשחור וזהב, בשילוב חולצה קצרה בצבע זהב בהיר. זה סט מאוד מיוחד שמצאתי בבוטיק Elia, וכשאני מוצאת משהו טוב אני שמה עליו את היד מבעוד מועד. אני עדיין מחפשת אחר הנעליים המתאימות, והתחדשתי בפאה חדשה בגוונים של אומברה בפאות שירי אצל אסתי ברגמן. אני יכולה לומר שאני כמעט מוכנה לחג". 

unnamed1

סלין לפידות

בת 42, נשואה + 3 מנתניה. מעצבת פנים והום סטיילינג

"סגנון הלבוש שלי הוא אלגנטי, אירופאי, קלאסי ומחויט. ארון הבגדים שלי מורכב מכל צבעי הקשת מלבד אדום (יש לי בעיה עם אדום), והצבעים צהוב וירוק עושים לי מצב רוח טוב במיוחד. אני קונה את מה שמחמיא לי, ולא בהכרח בגדים יקרים ומותגים. עדיף בגד רגיל ופשוט שיש בו צבעוניות מעניינת או גזרה מיוחדת. לרוב אני רוכשת בגדים בבוטיקים קטנים ברחבי העולם, וזה אומר שאני לא קונה ברשתות גדולות ומוכרות. אני אוהבת לרכוש בגדים בצרפת, באיטליה ובאנגליה, ואני במידה קטנה אז תמיד אמצא שם את הסגנון שלי. בארץ, מלבד הרשתות זארה, מנגו ו-H&M, אני רוכשת בגדים בייבוא הנמכרים במכירות פרטיות אחת לחודש ברעננה, בנתניה ובירושלים. לכבוד אירועים משפחתיים אני תופרת אצל תמי מנדל. נעלי עקב גבוהות במיוחד הן פריט חובה אצלי, ומכיוון שקשה להיפרד מנעליים, המאגר גדל וגדל ואין מספיק מקום בארון. מבחינת אקססוריז – עדיף צבעוני, גדול, מיוחד ובולט, כי זה מוסיף קריצה ועניין ללבוש".

מה תלבשי בליל הסדר הקרוב? "שמלה בצבעים לבן וזהב שרכשתי לא מזמן בלונדון, ואתחדש בפאה חדשה. אני נרגשת ושמחה לבלות עם משפחתי היקרה את חג הפסח בטיול לשבועיים למיאמי ואורלנדו, אך מוטרדת מכמות הבגדים שיש צורך לארוז: אני כבר שבועיים קונה ואורזת לילדים ולי על מנת לחדש בחג. במחשבה שנייה, עדיף לקחת מזוודה ריקה ולהתחדש שם במלתחה חדשה ומעניינת לקראת האביב והקיץ".

צילום: מהאלבום הפרטי

צילום: מהאלבום הפרטי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.