יומן פסח

אם יש חג שבאמת מאפשר לי מנוחה מוחלטת (אחרי חודש אינטנסיבי, שלא לומר מטורף ממש) זה חג פסח. זה זמן עם המשפחה, זה זמן לעצמי ובעצם- כשאין הרבה ברירות – המנוחה כמציאות שנכפית עלי, (כמי שכל כך אוהבת להיות אקטיבית ולא נותנת אפילו למחשבות מעט מרגוע) דווקא באה בטוב.

אז הנה תיעוד קצר של הימים האחרונים, עם תובנות מעניינות שכדאי לאמץ:

111

הרגע המתועד: ערב החג, לפני הדלקת הנרות. לפני החרוסת, לפני המצות, בחצאית של צופית אור, ובחולצה של ביאנקו נרו, הנעליים- ניין ווסט

התובנה: חשוב להצטלם דקה לפני כדי שיהיה למה לשאוף דקה אחרי ורצוי לבקש מהילד הקטן והנמוך במשפחה להיות הצלם. בגלל הזווית.

222

הרגע המתועד: יום ראשון, חול המועד פסח, עוברים לספורטיבי

התובנה: הצטלמי ליד המנגל אבל תני למישהו אחר לעשות על האש (תובנת בונוס: מי שמכין על המנגל אוכל הכי הרבה)

333

הרגע המתועד: יום שני, חוזרים מטיול ב"אבו רבאח" ומפיקניק משובח עם המשפחה המורחבת ולא עוברים לבגדים אלגנטיים עד שעושים סיבוב סביב הפארק. עם חליפת "אימונה" כמובן

התובנה: אל תעלי על המשקל בימי פסח ואם את עושה את זה, אז רק אחרי כמה ימים שבהם עשית ספורט כדי שיהיה אפשר להאשים את השרירים ששוקלים ממש, אבל ממש המון.

111

הרגע המתועד: יום שלישי, דיזנגוף, ליד הבית של ההורים.

התובנה: הייתי בפריז וגם ברומא, אבל לבוא לישון לפחות לילה אחד אצל ההורים זה הכי שווה. בתנאי שהם גרים בתל אביב כמובן. (ברור לכם שעשיתי גם שופינג)

444

הרגע המתועד: יום רביעי, יוצאים לבילוי אלגנטי במיוחד.

התובנה: כפי שנאמר קודם- הבנים אוהבים ויודעים לצלם. את הבנות תשאירי לצד השני של המצלמה- כי הן עושות את זה הרבה יותר בשמחה ובחיוך.

ועכשיו, בין הבישולים וההכנות לסוף החג, אני רוצה לאחל לכל אחד ואחת מכם- חג שמח ושתמיד תחגגו בשמחה ובבריאות. אוהבת, מירי

 

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם כשעולה פוסט חדש באתר? כל שעליכם לעשות הוא להזין את כתובת המייל שלכם כאן, בעמוד, במלבן המיועד לכך ולהקליק על "להירשם". 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.