גם את רוצה להספיק יותר!

כפי שכולם יודעים, מועדון הנטוורקינג שלי, "החצאית" , פועל במהלך כל השנה למען קידום עסקים של נשים. אבל, גם הנשים השכירות לא מקופחות.

בשבוע הבא, ביום שני, יתקיים אי"ה כנס שכל אחת תוכל לרכוש כרטיס ולהשתתף בו. בעיקר עצמאיות אבל לא רק!

מה יהיה שם? מעבר לכך שיהיה מפנק ונעים בחברה של כל המי ומי, יהיה שם בעיקר תוכן! כי גם אם את סופר מוכשרת בתחום שלך, המיומנות של ניהול הזמן ואפקטיביות, פלוס היכולת לשמור על איזון בחיים ועל מוטיבציה בכל יום מחדש, הן יהיו המתנות הכי גדולות שנוכל לתת לך בבוקר הזה. אז שווה לקחת פסק זמן מכל העיסוקים ולבוא להתמלא בכוח ובשמחה, לשמוע את ההרצאות המאלפות של עדי מאור סיסו ורבקי גליס, לשמוע את ההרצאה שלי על ניהול העצמי על ציר הזמן (גם אם כבר שמעת אותי מרצה בנושא- דעי שאני מחדשת את ההרצאה כל חצי שנה והפעם היא שונה לגמרי!!!)  וגם להתחדש במתנת המועדון- מחברת ההשראה האישית.

המיתוג של כל האירוע- מההזמנה, דרך התגים האישיים ועד למחברות ההשראה הוא של חיה כהן ל"סטודיו שור"

המיתוג של כל האירוע- מההזמנה, דרך התגים האישיים ועד למחברות ההשראה הוא של חיה כהן ל"סטודיו שור"

וחכו שתראו איזה ארט לוקיישן מכינה לנו איריס מוסיוף כוהנת הלייף סטייל ואילו מחירים מיוחדים סידרו לנו ברבלון!!! עוד לא אמרנו מילה על הפינוקים של ביסקוטי ושל טרה.

פלייר כנס ארגון זמן - לאינטרנט2

היכנסו ללינק הזה לעוד פרטים וללינק הרשמה כי ממש עכשיו הזמן להירשם ולהבטיח את מקומכן. שימו לב: כל מי שנרשמת לכנס הסציפי הזה, מקבלת אוטומטית כטיס לכנס הבא שיתקיים אי"ה אחרי החגים.

נתראה ב"ה ואל תשכחו לגשת אלי שאכיר אתכן!!!

אוהבת,

מירי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.