הכל התחיל מסדרת ריאליטי

קרולין, היא מעצבת אופנה שחלמה על מה שהיא עושה היום כבר מגיל צעיר "אבל תמיד זה היה בגדר חלום רחוק מבחינתי, לא היה לי שום ידע כיצד משתלבים בעולם הזה ואיך התעשייה הזו עובדת, לא דמיינתי שיגיע יום ואזכה להתעסק בתחום כפי שאני עושה כיום".

יום אחד היא התחילה לראות סדרת ריאליטי על מעצבים צעירים (project runway) ומאז התחום התחיל לבעור בה ממש. "אז לקחתי חוט ומחט והתחלתי לתפור תיק מבד ישן שמצאתי בבית. מאוחר יותר כמובן קניתי מכונת תפירה והתחלתי לקחת שיעורים פרטיים אצל תופרת".

בהמשך, קרולין נרשמה לשיעורי עיצוב אופנה בבית האומנים בת"א והתחילה ללמוד ברצינות- עיצוב, שרטוט, גזירה, תפירה וכו'." תוך כדי  הלימודים עבדתי בעבודות ניהוליות שלא איפשרו לי להשקיע בתחום כפי שרציתי, עד שקיבלתי החלטה לעזוב את מקום העבודה לטובת פתיחת ליין אופנה משלי ולהגשים את החלום".

והרווח כולו שלנו: היום, היא מעצבת פריטים מהיסוד בעצמה, מפתחת רעיונות, בונה גזרות, תופרת דוגמאות, בוחרת בדים ונעזרת במתפרה כדי לשכפל לכמויות בשביל לקוחות. "את הליין שלי אני מקדישה לנשים שומרות צניעות שמאסו בכל שכבות הבסיס שמסרבלות, מעמיסות וגורעות מההופעה ולכן, כל העיצובים שלי נלבשים בחתיכה אחת בלבד, בלי צורך בתוספות בכלל".

בעיצובים שלה, בתיאום מושלם עם המראה האירופאי שמאפיין אותה, היא מושפעת בעיקר מאופנה אירופאית: הקווים נקיים, הצבעים קלאסיים, היא תמיד מעודכנת בטרנדים האחרונים בעולם האופנה, בצבעים, בצלליות ובבדים ומתרגמת אותם לגרסאות צנועות ולא פחות נשיות ומחמיאות. היא מקפידה להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, רוב הבדים מיובאים מצרפת, התפירה ברמה גבוהה וכמויות הייצור מאוד מצומצמות.

3U2A2196[1] 3U2A2273[1] 3U2A2727[1]

בהפקה המושקעת האחרונה שלה, יש רמז לשבועות (כן, זה מתקרב) וזו הזדמנות להתחדש לקראת החג אבל לא רק: הקולקציה מתאימה לכלות, לנשים ובחורות צעירות ולכל מי שאוהבת את המראה המשלב רומנטיקה, קלאסיקה ואירופאיות באאוטפיט אחד מושלם.

image (4) image

איפור ושיער- aurelie maquillage en israel

צילום- eliora e. photographe

אביזרים וקישוטים: – adi's- עיצוב, הפקה ואהבה

לוקיישן : איתמר קפה במשתלה

בהפקת הסטודיו:

צילום- שחף מרגלית

איפור- aurelie maqillage proffesional

היכנסו לפייסבוק ולאתר המדהים הזה

לתיאומים: 0503777177

איפור ושיער- aurelie maquillage en israel

צילום- eliora e. photographe

אביזרים וקישוטים- adi's- עיצוב, הפקה ואהבה

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.