הבלגית שהפכה למותג תכשיטים

מדובר במותג טרי יחסית, ובכל זאת נדמה שהוא הטרנד החדש בעולם התכשיטים. כנראה שסוד הקסם של מלכי שטרן, האישה שעומדת מאחורי ההצלחה של אמדוריה, הוא שעושה את ההבדל.

dugmanit_agilim
תכשיטים: אמדוריה
צלם: רונן אברהם
איפור ושיער: בתיה צוקר

dugmanit_agilim4

נפגשנו על כוס קפה לשיחה על סטייל, תכשיטים ומה שביניהם.

מלכי שטרן, נולדה וגדלה באנטוורפן המכונה עיר היהלומים. שם היא סיימה תואר בראיית חשבון ועלתה  לארץ כתושבת קבע לפני מספר שנים. לפני קצת יותר משנה,  היא הקימה את מותג התכשיטים אמדוריה.

"אמדוריה מייצרת ליין מרהיב של תכשיטים אופנתיים ומעוצבים, העשויים בעבודת צורפות ייחודית מחומרים איכותיים- גוף עשוי מכסף 925 בציפוי זהב 18Kובשילוב אבני סברובסקי ואבני חן.העיצובים של אמדוריה שואבים השראה מהמעצבים המובילים בעולם, ומייבאים לישראל את הטרנדים הבינלאומיים העכשוויים ביותר, הכל במחיר נוח וברמת גימור ועיבוד איכותית ומוקפדת במיוחד".

איך תואר בראיית חשבון מביא אותך לעיסוק בתכשיטים?

"בתור בת של בעלי חנות תכשיטים, גדלתי לתוך עיסוק בסטייל, אופנה ותכשיטנות. כבר כנערה צעירה הצטרפתי להורי לנסיעות לתערוכות תכשיטים בכל רחבי אירופה, מהן חזרתי עם פריטים חדשים ומלאי סטייל לקופסת התכשיטים האישית שלי. אבל במה שהפך לדפוס קבוע, החברות והקולגות היו פשוט מורידות אותם ממני, ומנכסות אותם לעצמן. בנסיעות הבאות כבר הקפדתי להביא איתי פריטים רזרביים לכל המעוניינות…."

אז , למעשה, גדלת לתוך עולם התכשיטים והסטייל?

"ללא ספק, עוד בתור ילדה בת 11 הייתי הולכת אחר הצהריים לחנות של ההורים, שם הייתי מייעצת ללקוחות מה ואיך לקנות. מסתבר שזה שעשע אותם, אבל אני גיבשתי באותן שנים טעם מדויק והרגשתי כבר אז סיפוק להתאים תכשיט לסגנון ולאופי של הלקוחה.
בהמשך, הפכתי לקניינית של החנות , ומסתבר שניחנתי בחוש לזהות טרנדים ועיצובים בעלי פוטנציאל, ולקרוא את הטעם של הלקוחות".

כיצד עובדת היותך אישה חרדית משתלבת עם העיסוק באופנה הכולל נסיעות לתערוכות ברחבי העולם?

"בשונה משאר הענפים של עולם האופנה והלייף סטייל, תחום התכשיטים והאקססוריז הוא תחום בטוח גם עבור האישה הדתית והחרדית. אם בתחומים אחרים, חיקוי של טרנדים עולמיים כמו אופנת הלבשה דורש התאמה לנשות המגזר,התכשיטים מתאימים לכולן. עגיל שאנג'לינה ג'ולי ענדה אתמול באוסקר, או לפחות דגם זהה לו, יוכל להופיע מחר על אוזן של אישה בחתונת בנה בבני ברק. בעולם הזה, השמיים הם הגבול  ויש אינספור אפשרויות לכל אישה להשלים את הלוק שלה עם תכשיט שיחמיא לה".

מה הביא אותך להחלטה להיות עצמאית ולבנות מותג חדש מבראשית?

"קרה יותר מפעם שחיפשתי תכשיט מעוצב שישלים את הלוק שלי לאירוע, הסתובבתי בעשרות חנויות והדגמים היחידים שמצאו חן בעיני, תומחרו בסכומים גבוהים במיוחד שאינם מתאימים לכל כיס, ובודאי לא עבור אירוע חד פעמי. החזון שלי, אותו אני מגשימה כיום, הוא להציע תכשיטים מעוצבים ברמת עיבוד גבוהה ומושקעת עם תג מחיר שפוי שכל אחת יכולה להרשות לעצמה".

תחום העסקים בישראל שונה מזה שבאירופה, איך את משתלבת בעולם הלא פשוט הזה?

"כאירופאית, אני דווקא רואה את היתרונות שבבניית עסק בישראל. המנטליות בארץ הרבה יותר ספונטנית, זורמת ופתוחה, מה שמקל לעיתים על קידום עניינים ומשא ומתן. כמובן שבניית מותג עצמאי דורשת הרבה השקעה כלכלית, שיווקית ונפשית, שללא עזרה של הסובבים אותי, לא היה לי קל לעמוד בה. חמותי המקסימה  סמנכ"ל קריאייטיב בפרסום מימד הובילה אותי צעד צעד בתהליך בניית המותג אמדוריה וממשיכה ללוות אותי גם כיום, מפגשי נטוורקינג שהם ממש רוח גבית מבחינתי וכמובן החלומות שלי, שמובילים אותי קדימה, וממלאים אותי הרבה תוכניות לעתיד".

תמונה מירי ליוי 3

צילום: גלעד בר שלו.

תמונה מירי ליוי 1 תמונה מירי ליוי 2

לפרטים: 03-5782321

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.