חזרה לשיגרה- לא מה שחשבתם

אתמול, יום שלישי, היום שאחרי החגים, זה היה היום שבו חוזרים כמעט רשמית לשיגרה. כמעט- כי לא באמת. לפחות לא מבחינת ההורים לילדי הגנים ובית הספר.

אז בחרתי לי בנחיתה רכה, עם חברתי המוכשרת זהר נתיב גולן שכבר אספר בדיוק על הקשר בינינו. אבל קודם, קבלו סרטון סטופ מואושן מדליק (שערכה זהר בעצמה) מהפגישה התוססת שהיתה לנו, פגישה שהסתיימה עם הגשם הראשון.

מאחורי המצלמה : מירי פורמן

את זהר פגשתי לראשונה בדיוק לפני שלוש שנים, כשכתבתי לידיעות כתבה על אנשי עסקים שעובדים מהבית ומעסיקים עובד מתוך המשרד הביתי. בזמנו, זהר היתה אחת מהשמות החמים בעולם המיתוג, כבר תגלו שהיא כבר לא עושה את זה וסיבותיה עמה. בכל אופן אחד הדברים שאני הכי זוכרת מהכתבה זה שהצלמת חזרה ואמרה שעפה על הלוק ועל הסטייל שנטף מהבחורה הזו.

מפה לשם, זהר ואני שמרנו על קשר ואני נהנית לראות את הדרך שהיא עשתה מאז. היא בעיקר הקשיבה ללבה ולא נתנה להצלחה הגדולה להשכיח ממנה ערך גדול לא פחות- לעשות מה שאוהבים באמת. כך התגלגלה לעיסוק חדש ומאד שונה ממה שהכירה- עיצוב תכשיטים. תוך כדי הולדת בנה השני, נולד לה השנה מותג בשם "זורה".

IMG_5240

בפגישה שלנו אתמול, זהר אמרה דברים כל כך מרגשים שגורמים גם לי לחשוב שוב ושוב על עצמי ועל מה שאני עושה "חשוב לי מאד, להעביר מסר לנשים, להגיד את מה שיש להן ולא להתבייש
להיות יחודייות ונאמנות וקשובות למי שהן – כשאנחנו נאמנות וקשובות למי שאנחנו הדברים היפים והטובים ביותר קורים לנו. כשהחלטתי להקים את זורה אחרי שנים שהיה לי משרד מיתוג,
והרגשתי כבר שזה לא זה – שאני לא יוצרת כמו שאני אוהבת, והרבה בלחץ זמנים של לקוחות פרוייקטים וכדומה, כשהבנתי שהדבר הבא הוא התכשיטים – החלטתי לפרוח לא רק בעסק אלא בכל הערוצים בחיים שלי". המסר הזה , היא מוסיפה, משתקף בתכשיטים שלה "כאשר כל שרשרת היא בעלת אמירה ונוכחות.
הצבעוניות והבולטות של התכשיטים מעבירים בצורה יפה בכל אחת את מי שהיא, וגם בדרך שהיא משלבת ועונדת את התכשיטים שלי".

אז שתינו קפה וויתרנו על קוראסון רק בגלל ששלשום בלילה הכרזנו על דיאטה ואז כל אחת מאיתנו פרסה את משנתה לגבי החזרה לשיגרה. זהר הפנתה אותי לבלוג שלה, בו היא כתבה לאחרונה על הספר "לפרוץ קדימה" של שריל סנדברג שקראה לאחרונה. "אחד הדברים ששריל סנדברג מציעה הוא להגדיר מטרות אישיות ללמידה של מיומנויות חדשות, לשמונה עשר החודשים הבאים. את המטרות היא מציעה לבחור על ידיי השאלה: 'איך אני יכולה להשתפר?' ואם אני מוצאת שהתשובה היא משהו שאני מפחדת ממנו, בדרך כלל זה יהיה דבר שאני יודעת שאני לא טובה בו, ולכן אני לרוב אמנע או לא אנסה.
מהמקום הזה, כדאי לקחת את הדברים ולנסות להעז בכל זאת,
גם אם ההחלטה מראש שהעשייה תהיה בקטנה – לעבור את מכשול הפחד זו הצלחה שאין כמותה".

IMG_5209

אחחחחח עכשיו הבנתי- מה שאני הכי אוהבת אצל זהר זה שהיא מדויקת. ומעניין איך שזה עובר בצורה מופתית בכל דבר שהיא עושה.

ואני, לעומת זאת, החלטתי הפעם להיות הכי שטחית ולדבר על חזרה לשיגרה מבחינת הלבוש. בעיני- גם זה משמעותי. ואני בעד לחזור לשיגרה בלבוש בייסיק. כי זה ישפיע על כל המהלכים שלכם ובזכותו תבינו שוב מה קורה על שולחן המשרד שלכם. אז הנה אני בחצאית ג'ינס וחולצת בייסיק שחורה, כי כשיש תכשיט של זורה, באמת לא צריך הרבה יותר מזה.

IMG_5123

IMG_5180

IMG_5302

 

אפשר להתחדש במותג און ליין, מבלי לצאת מהבית, אז קדימה- היכנסו ורכשו!

הולמס פלייס גבעת שמואל שלושה קצבים בשר גבעת שמואל מירי בן-דוד בלוגרית מועדון החצאית

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.