חגיגת סתו באוויר

לחגוג את הסתו. באמת שאי אפשר היה לדמיין שם מדויק יותר לקולקציה הנוכחית של בית האופנה דניאלה להבי
המותג דניאלה להבי אינו שוקט על שמריו ולכבוד בוא הסתו, מעניק לנו חגיגת תיקים, נעליים ואקססוריז עם פלטת צבעים מגוונת ומשובחת, מאד מאד חורפית (כמו שאני אוהבת) עם שחור , אפור , ירוק וחום והצבע שלוקח בגדול- הכחול

unnamed (5)

ואני אומרת- שדווקא עכשיו, יותר מתמיד, צריך לעודד את העיצוב הישראלי ולתת במה למעצבים שצומחים פה בארץ. ללא ספק, הקו שהכתיבה דניאלה להבי ז״ל והקולקציות שמתפתחות עד היום לפי טעמה ורוחה הם אחד הדברים החמים והטובים שמייצר עבורנו העיצוב הישראלי. יותר משני עשורים, היא ייסדה והובילה את תחום אביזרי המעצבים בישראל. היא הקימה מותג הנושא את שמה שהפך לרשת המונה כיום 12 חנויות, ובהם מועסקים למעלה מ-60 עובדים. היא השכילה , בהרבה כשרון, ליצור שפה עיצובית חדשה, אהובה ומקורית ומאוד ישראלית – כל המוצרים יוצרו בישראל ונעשו בעבודת יד מוקפדת על ידי בעלי מלאכה. מוצרי החברה נמכרים היום גם ביותר מ-100 נקודות מכירה ברחבי העולם, וב-2013 זכתה גם בפרס מעצבת השנה בתחום האביזרים של שבוע האופנה

כעת הצוות הייחודי של בית דניאלה להבי, וביניהם בנה אורי, מנכ"ל החברה והמנהל הקריאטיבי, צוות המעצבים שעבדו יחד איתה וכל אנשי החברה פועלים למען הגשמת משאלתה האחרונה של דניאלה. היא ביקשה להמשיך את מפעל חייה, בדיוק כפי שחלמה אותו, לצעוד הלאה באופטימיות שאפיינה אותה, וביקשה לשמור על בית האופנה שיצרה בעשר אצבעותיה, ולהמשיך להביא שמחה ויופי לחייהן של לקוחותיה.

בקולקציה שאני רוצה להכיר לכם היום, הטרנד הבולט, לצד התיקים הגדולים הוא של תיקי הגב שחזרו מאוד לאופנה ולא רק לבית ספר! ומה שיפה זה שגם הנעליים של המותג, מתכתבות עם הקלאסיות של התיקים תוך התחשבות רבה בנוחות והאלסטיות.  בניגוד לתיקים העשויים מעור בנעליים יש שילוב של חומרים שיתאימו להליכה מרובה.

unnamed (3) unnamed (4)

המגף שאהבנו בעיקר ולדעתנו ישלוט העונה הזו הוא מגף שמשלב עור וסריג כמו מגפי הטולוז שמשלבים בין השפיץ הטרנדי של החורף לגרב סרוגה ונמתחת,  לנוחות מקסימלית.

unnamed

צילומים: אסף עיני

סטיילינג: שירן מאניה

איפור ושיער: נירית הירשמן

קבלו הצצה לאינסטגרם של המותג:

unnamed (1) unnamed (2)

טווח מחירים 390-2400 שקלים
להשיג ברשת חנויות דניאלה להבי

רוצה להשתתף באירוע אקסלוסיבי של בית האופנה דניאלה להבי? עכשיו יש לך הזדמנות.

בתחילת דצמבר יתקיים בעז"ה אירוע סגור באחד מסניפי הרשת במיוחד לקהל הדתי חרדי.

תשכנעי אותנו למה גם את תהיי שם? כתבי למייל  hanidobkin@gmail.com

ומי שתשכנע – תקבל הזמנה אישית!!!

אהבת את הפוסט? רוצה לקבל עדכונים על כל מה שקורה בבלוג החצאית? הזיני את כתובת המייל שלך במלבן שנמצא בעמוד זה למעלה מצד ימין, הקליקי על "להירשם" וברוכה הבאה לעולם שכולו טוב- הפינוקים- עלי.

 

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.