מאחורי הקלעים של עולם הזוהר

לפני כמה שבועות, סיפרתי כאן על מותג הוט קוטור של מעצבת ישראלית (לשעבר אנגליה) בשם הילה:
LA GLOIRE.

זו הילה בכבודה ובעצמה

זו הילה בכבודה ובעצמה

מאז שהעליתי את אותו הפוסט, אני לא מפסיקה לקבל פניות ותגובות מדהימות של נשים שפנו אל הסטודיו והזמינו שמלות ומודות לי שידעתי אותן שבכלל קיים כזה מותג בארץ. אז החלטתי להגיע בעצמי לסטודיו של הילה ולחוות אותו קצת….
ומה אגיד לכם? גם הלוקיישן עמד בציפיות. מיד כשנכנסתי, חשתי אוירה נעימה ומיוחדת , משהו שונה שלא חוויתי קודם בארצנו הקטנטונת: הסטודיו מעוצב באותה שפה עם השמלות היוקרתיות, סקיצות היו פזורות על השולחן עבודה של הילה ומיד ביקשתי ממנה רשות לצלם את זו שתפסה את עיני- זהב, כולה זהב, בעבודת יד, מלאכת מחשבת.

unnamed 8888

000000000

111111111

בסקיצה אחרת שהילה הראתה לי, נראתה שמלת החלומות של כל כלה "אני כל כך אוהבת לעבוד עם כלות" כך היא מספרת "הן באות עם כל החלומות שליוו אותן כל השנים וביחד אנחנו מגשימות אותם. אני מאד מאמינה בחיבור שבין המעצבת ללקוחה- כי ללבוש שמלת כלה ביום החשוב בחייך אינו עניין של מה בכך וחייבים לתת לזה את המקום"

בתור מי שמתעסקת באופנה, קסם לי כל היופי הזה ומה שהכי אהבתי זה את חוויית הקנייה שבשונה לבוטיקים אחרים בהם אפשר לדפדף בין הקולבים, ב"לה גלואר", המפגש הוא מאד בוטיקי, מאד אישי- את מספרת מה את מחפשת, עוברת עם הילה על קטלוגים ומגבשת רעיון ולא מחליפה בגדים בקצב מסחרר מבלי להבין באמת מה המטרה ואיזו שמלה את רוצה.

DSC_8004 00000

DSC_8234-ac (3)jhkj

צילום: עידו לביא

דוגמנית לmc2: מגדלנה צ׳צ׳ליקה

איפור: מישל אדרי

שיער: ליאור גרין

סטיילינג:  טל שירי.

הצילומים נערכו בסטודיו של עידו לביא

שווה להיכנס לעמוד הפייסבוק המטריף של המותג או האינסטגרם, לראות טעימה מהקולקצייה ולמצוא שם שמלה שיכולה להיות שלך!
אם גם את רוצה לחוות ולהכיר, כל שעליך לעשות הוא לתאם פגישה בסטודיו
הממוקם בסמוך לבניין ימק"א שבשכונת ממילא היוקרתית. מספר הטלפון לתיאום: 052-5580618

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.