זהבה מגשימת החלומות

מאד מרגש אותי לכתוב על אשה שעד ממש לא מזמן לא היתה מאמינה שתהפוך למותג. אבל היא עבדה כמו שעסק בהתהוות צריך לעבוד- לא התפשרה על כלום- החל מעבודה נכונה על מיתוג (עם רננה צור האלופה מסטודיו מחוץ לקופסא, תודה ששאלתם) וכלה בהשקעה אמיתית ביצירה עצמה. אז קבלו את המותג של זהבה פולק- Golde!!! סטייל מיכל נגרין

מיתוג: רננה צור, מחוץ לקופסא

מיתוג: רננה צור, מחוץ לקופסא

פולק (45) גרה בפתח תקווה, היא נשואה באושר ואם לשלושה וממש לפני כמה ימים הפכה לראשונה לסבתא – (ולא תאמינו בחיים שהיא סבתא כשתראו אותה!). היא  עובדת כבר 22 שנים בבית ספר לחינוך מיוחד ומעבירה שם סדנאות לתכשיטנות וכשהחליטה לעצב תכשיטים היה לה ברור שהיא לא מגשימה רק את החלום של עצמה אלא גם את החלום של הלקוחות שלה שרוצות תכשיט בהתאמה אישית לפי הצבעוניות והייחודיות שלהן. וזה מה שהיא עושה יום יום באהבה אין קץ: חורזת בחוט ומחט את התכשיטים שלה בעבודת יד עם חרוזי סברובסקי, גולדפיל,כסף וחרוזים יפנים איכותיים . היא מדויקת ומדייקת והתוצאה מהפנטת ייחודית ומרשימה (כמובן שיש גם במלאי תכשיטים לבחירה ולא הכל בהזמנה).

צילומי התכשיטים: יניב שמידט

צילומי התכשיטים: יניב שמידט

"שנים יצרתי תכשיטים לעצמי , למשפחתי וחברותי . התגובות היו מרשימות וחיוביות ולכן החלטתי לקחת את התחביב ולהפוך אותו לעסק מצליח" היא מספרת "במסגרת התפתחות המותג , התחלתי במכירה ללקוחות. למדתי על עצמי : על הרצון ועל התשוקה שבי , מסירות וחזון להצלחה והיכולת להיות רגישה ולהתאים ללקוחה את המוצר הנכון עבורה".

golde4 golde3

כמי שמכירה את פולק מקרוב ומתאהבת בה כל יום מחדש, אני צופה שבעזרת ה', מהר מאד תתברג כאחת מהתכשיטניות הישראליות המפורסמות ולדעתי לא ירחק היום ששמה יגיע גם לחו"ל "החזון שלי הוא בהחלט להיות מותג ואמשיך לפתח אותו לסטודיו מצליח ומשגשג של תכשיטים מיוחדים. יש לי גם חלום לשלב תלמידים מהחינוך המיוחד בעסק שלי".

כיום, המותג Golde מציע בעיקר תכשיטים בהזמנה אישית שכוללת תהליך פגישה אישית עם פלטת צבעים מיוחדת והתאמה ספציפית (לבגד) אבל גם הבעלים יכולים להתקשר ולספר מה בת זוגם אוהבת ופולק קולעת בול בעיצוב תכשיט עם שיק ייחודי שאין לאף אחת אחרת.

GOLDE5

 

כדי לראות את התכשיטים ו/או לערוך פגישה אישית בסטודיו שבפתח תקווה, יש לפנות אל זהבה פולק:  052-6070480

המחירים נעים בן 250 ₪ ל 1000 ₪ (בצד הזול יותר של הסקאלה נמצא בעיקר טבעות ועגילים. התכשיטים היקרים הם השרשראות והצמידים ).

רוצים להכיר יותר את המותג? היכנסו לפייסבוק של GOLDE

 

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.