השראות

שירן אבוחצירא, המותג Shiran A, היא ללא ספק אחת מהבטחות האופנה הישראליות עם פוטנציאל אדיר להגיע גם למחוזות אירופה והעולם. למה? לא רק בזכות הטעם הטוב והעיצובים המעולים (שלהם, אני כן מייחסת חשיבות עליונה) אלא גם בזכות ההתנהלות העסקית שלה, הראויה לציון. כי אין מה לעשות: כשאת חרוצה ויסודית, מבינה דבר ושניים באופנה (וגם יותר), מכירה את הקהל שלך ויודעת מה הוא אוהב ויודעת לגייס את כל המוטיבציה שלך למקומות הנכונים, אז פשוט- יש לך את זה. ואת יכולה לעשות את זה בגדול.

בהפקה שלפניכם תגלו ששירן יודעת גם לגייס לעצמה את הטובות ביותר בתחומן (סטייליסטית ליגה, מאפרת, מעצבת שיער, צלמת- הנבחרת), והתוצאות בהתאם:

Shiran_287_1 Shiran_80_mix Shiran_340_mix Shiran_425_mix

-לוקיישן- YOO TOWERS

-צלמת- שחף מרגלית

-הפקה וסטיילינג- חלי בן שחר

-עיצוב שיער – רותי ברג

-איפור- רוית בנאי

-דוגמנית-  'יולי'

-עיצוב כיסויי ואביזרי ראש – Shiran.A

שירן (28), נשואה ואם לבן ובת קטנים, גרה בגבעת שמואל, מספרת שמאז שהיא זוכרת את עצמה כילדה,  ריגש אותה המגע בבדים רקומים בעליי מרקם מיוחד ואריסטוקרטי. "הלב שלי תמיד היה בעולם העיצוב וההורים הנפלאים שלי תמכו בי מאז שהייתי קטנה. הם אמרו לי- "כשתגדלי, יש מקום הכי טוב ללמוד בו עיצוב ..קוראים לו – שנקר. קשה מאוד להתקבל לשם אבל  אותך הם חייבים שם". ואכן, לימים שירן היתה מהתלמידות הבולטות בשנקר וסיימה תואר B.d בעיצוב טקסטיל התמחות אופנה.

לפני ארבע וחצי שנים, פצחה בקריירה עם מותג כיסויי הראש שלה "Shiran A" והפכה לאחד ממותגי כיסויי הראש האהובים.

בימים אלו, היא משיקה את קולקציית אביב 2016 שרק טעימה מהם תוכלו לראות כאן, בהפקה. "ההשראה לקולקציה הגיעה ממחשבה על- 'חייה של פאשניסטה'- על הפאשניסטה שבכל אחת מאיתנו,
הרצון להיות תמיד בסטייל ובלוק הנכון".

הפעם, שירן החליטה להגדיל לעשות ולפצוח בקולקציה עצומה של 50 דגמים. למשל-  20 צבעים של כיסויים מעוצבים בצבע אחיד וגם, כמובן, דגמים מודפסים.

הקולקציה מתאפיינת בפרקטיקה , הקז'ואל במיטבו ובין הדגמים-כיסויים שיכולים להתאים גם ליומיום
וגם לשבת או לאירוע- הכל תלוי במה את לובשת.

"לכן , בצילומים שילבתי  הצעות סטיילינג שונות כדי לתת לכן רעיונות שישדרגו את הלוק. יש כמובן גם דגמים מסויימים שהם יותר אלגנטיים ומיועדים דווקא לאירועים. הפעם, גם הרשתי לעצמי לשתף את הקהל ב'פנטזיה' שלי בשניי כיסויים חלומיים במיוחד שהם- one pice, כלומר מיוצרים בדגם אחד בלבד, ללא כפילות". הנה אחד מהם:

Shiran_797

ויש גם בשורה משמחת- בעוד כשבועיים יעלה לאוויר אתר המכירות  הבוטיקי והיפיפה  של שירן,
שיהיה מלא במגוון ענק של כיסויים ואז- גם מי שגרה רחוק ובעיקר קהל הנאמנות שגר בחו"ל יוכל להזמין ולהינות מהקולקציות המטריפות של Shiran A!

ובינתיים- כל הפרטים בפייסבוק של שירן, או בטלפון: 054-306-1844

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.