שמלה להשכיר

קוראים לה הודיה רופא , היא רק בת 26 וכבר יש לה עסק מוכר ואהוב של השכרת שמלות ערב "נולדתי להורים מדהימים שתמיד היוו עבורי מודל לחיקוי. גדלתי בשכונת גילה שבירושלים בבית שלו ושמח- בת קטנה מבין ארבעה אחים. זה היה בית של אומנים – אבא שלי צייר, אחותי מעצבת גרפית, אחי מהנדס ויש לכולם כישורים מבורכים"

את אהבתה לעיצוב גילו עוד בשנות ילדותה הצעירות מאוד כשידעה להתאים בגדים, נעליים ותכשיטים באופן שעורר התפעלות "כשהייתי מסתובבת עם אמי תמיד אמרו לה 'הקטנה הזו תהיה..' והיא, מצידה, היתה מהנהנת כאות תודה ומחייכת בצניעות ששמורה רק לה. את שנות היסודי למדתי בבית הספר 'בית יעקב' של הרב אליישיב. כשהוריי הבינו שאני מתחברת לצד האומנותי, הם פיתחו בי מיומנויות לאומנות ברמה גבוהה, ללא פשרות וגבולות בחוגים וקורסים שונים. את שנות התיכון, עברתי בסמינר 'אוהל ברכה' ושם, כמו בכל תיכון סטנדרטי , לא אהבו את ההתחברות שלי לאופנה שהייתה מאוד מודגשת. טסתי לפריז המדהימה ושם רכשתי כבחורה בוגרת את התעודה ל-'עיצוב אופנה' ומשם התחלתי לחלום…לחלום על הלקוחות שיהיו לי, על חדר בבית כזה עם מראות ובדים, חלמתי על סטודיו משלי, חלמתי שיכירו את המותג שלי בכל מקום, חלמתי וחלמתי ולא הפסקתי לחלום".

לארץ , היא חזרה מלאת השראה אך חסרת אומץ. "רצה ה' הטוב- והתחלתי את חיי בשוק העבודה בתחום שונה לחלוטין בחברה הפיננסית 'ויזה כאל' שם ביליתי 4 שנים מלאות בתפקיד מכובד, הרווחתי  הצלחתי והייתי אהובה, קיבלתי קביעות והכרתי גם בית קפה קטן וביתי שבו התחלתי את היום שלי עם כוס קפה. במשך 4 שנים הגיש לי את הקפה מי שלימים הפך להיות בעלי אהובי. אף פעם לא דיברנו מעבר ל'בוקר טוב', או 'הי' ו'ביי', עד שיום אחד זה קרה ובגדול…הכרתי אדם מדהים, רוחני, צנוע ובעל מידות המעוררות השראה. הוא- קיבוצניק חילוני – אני דתייה, חרדית מבית. ובינינו אהבה אחת גדולה. מיותר לציין שלרוב קיבוצניקים אינם שומרים תורה ומצוות. הוא – גם לא הכיר ולא ידע מה זה. את הקב"ה הוא החל לחוות לראשונה בגיל 33 . אלו רגעים לא קלים עבור החוזרים והשבים אל פיתחו של ה'. אך היה ברור לשנינו שעל האושר שלנו יחד איננו מוותרים ואז הוא התחיל את דרכו. היו רגעים מטלטלים כאוניה בלב ים, פחד גדול ודרך חדשה ולא מוכרת, שהרבה חילוניים מגדירים אותה כדרך אפלה. הרבה לשוטט בין אור לחושך, התמודדות יומיומית והרבה שאלות ותהיות באמונה. בתהליך איטי שלא נגמר עם הכוונה רוחנית נכונה, ים של שמחה, וגלים מטורפים של תפילה, היום הוא מחובר לדרך ה' מתוך אהבה, קבלה ורצון לבית יהודי אמיתי. הוא עדיין שואל, מברר, וחוקר אך בשני דברים הוא בטוח: אין כמו אהבה כנה וקדושה המחברת בין איש לאישה ואין כמו דרך ה'.את הזמנת החתונה שלנו חתמנו בפסוק:  'כי אל אשר תלכי אלך ובאשר תליני אלין, עמך עמי ואלוקייך אלוקיי'"

למרות תנאי העבודה הטובים בהם הודיה עבדה, ועל אף התקדמותה לתפקידים נחשבים, היא החליטה לעזוב הכל ולנסות בכל זאת למלא את השאיפות האמיתיות שלה וזאת בעידודו של בעלה, שבעצמו, כאמור מתפקד כעצמאי "הייתי מלאת חששות-איך מתחילים? מה עושים? אך גם מלאת אמונה וכוח. אני טיפוס שמח וקופצני ומיד ידעתי שאני הולכת לעצב שמלות ערב לאירועים".

DSC_6561 DSC_6608-copy

לא עבר זמן רב והסטודיו המקסים של הודיה כבר היה מעוצב והתחיל לשרת נשים אנינות טעם לקראת אירועים משפחתיים עם שמלות ערב יוקרתיות המעוצבות כולן בעיצוב אישי שלה, בניחוח השטיח האדום של העולם הגדול. "מבחינתי, כל יום נעשה צעד ענק. עוד פסגה, עוד יעד, עוד שביל חדש.  כזוג עצמאיים, בעלי ואני דוחפים אחד את השני תמיד, בכל יום, בכל הזדמנות ובכל רגע. יש לנו שיחות מדהימות ומכנה משותף שרק זוג עצמאיים יבינו , למרות התחומים השונים בהם אנחנו עוסקים".

כשהודיה יצאה לעצמאות, היא הבטיחה לעצמה שתיתן הזדמנות לכל בחורה ואישה לשכור שמלת ערב יוקרתית מבלי "לקרוע את הכיס" כי גם ככה לקראת אירוע יש עומס כלכלי "אז הבטחתי ואני עומדת בזה למרות ההוצאות האישיות של העסק שלי על בדי היוקרה המלאים בעבודת יד מטורפת . המחירים אצלי לא בשמיים ומתאימים לכל כיס. אני מאמינה בעבודה קשה. אני לא מאמינה בססמאות וחלומות באוויר וזה הטיפ שלי ממני אליכן : תמיד שואלים אותי מהו הסוד להצלחה. הסוד הוא שאין סוד. תהיה צנוע, רעב וזה שעובד הכי קשה בחדר".

DSC_6423 DSC_6494

הודיה נשואה לזיו אברהם מזה פחות משנה, הם גרים במושב בית עוזיאל שבעמק האלה ובימים אלה ממש, הפכו להורים לנסיכה, בתם הבכורה! אז המון המון מזל טוב! תוך כדי שינוי הסטטוס ל"אמא", היא  פירסמה קטלוג מרשים עם צוות מוכשר ומיוחד ."העבודה מאתגרת אך מספקת ושמחה. כל חוט שעובר במכונה עובר עם תפילה ואמונה להמשך הצלחה גדולה".

מי שעומדות מאחורי ההפקה המושלמת הזו הן:

צילום: אושרית אברג'יל

סטיילינג: חלי בן שחר

איפור ושיער: רותי ברג

DSC_6464

הסטודיו נמצא ברחוב יצחק שדה 1 פתח תקווה ודורש תיאום מראש. ובקרוב-  סניף חדש בבית שמש

הודיה רופא: 058-4000-125

שימו לב- הודיה מזמינה אתכן ליום השקת הקולקציה
שיתקיים אי"ה השבוע , ביום חמישי 2.6
בסטודיו של אושרית אברג'ל ורותי ברג ??
ברחוב רבי אלעזר 45 בית שמש
היא תהיה שם גם בבוקר וגם בערב-
בוקר 10:00-14:00
ערב 16:00-21:00

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.