אז איך את רוצה את השחור לבן שלך?

אם אני כותבת בבלוג , על מותג שכבר כתבתי עליו, זה אומר שמדובר במותג שיש לו מה להגיד שוב ושוב. הוא חדשני, הוא מותאם אופנה ובעיקר- הוא אהוב עלי. כזה הוא BIANCO NERO. אז הנה אני מציגה שלא בפעם הראשונה את חגית אור-אגסי, האשה והאגדה שמאחוריו.

Bianco-66

אחרי שנים ארוכות של עיצוב אופנה ללקוחות באירופה ובארה"ב, היא הקימה את המותג הפרטי שלה וקראה לו על שם הצבעים האהובים עליה- ביאנקו נרו- שחור ולבן. "מיום ללילה, מעבודה לבילוי, מקלאסי לשובר שגרה, ממאופק למהודר".

unnamed (6) unnamed (7)

מדובר באופנת עילית מוקפדת, בקו מעוצב שמתחשב בגוף הנשי ומחמיא ללא הפסקה- אז שימו בצד את כל תסביכי הגוף- חגית מבינה בדיוק מה אתן מרגישות ועל מה אתן חושבות כשאתן רואות את עצמכן במראה ובכשרון האופנתי המחונן שלה- היא גם יודעת מה אתן צריכות ללבוש כדי להרגיש ממש אחרת.

לאירועים או ליום יום? שאלה טובה. זה כבר תלוי בך. אם את רוצה להיות הכי אלגנטית ביום יום, אם את מגיעה למקומות מכובדים, לפגישות, לאירועים, לכנסים, את יכולה למצוא מבחר גדול של פריטים יפייפיים (ולא לטעות בעניין שם המותג – דווקא העונה הצבעוניות היא זו שעושה את ההבדל) ואם את מחפשת בגד מיוחד לאירוע ערב- תוכלי למצוא סגנונות שונים ולהתאים לעצמך בגד יחודי וחגיגי.

unnamed (9) unnamed (8)

"אני תמיד רואה לנגד עיני גם את הצורך לאפשר נוחות, גמישות ולא- זה אף פעם לא בא על חשבון האסתטיקה. מבחינתי – כל בגד הוא יצירה ואני משקיעה בו מחשבה מעמיקה- מתכננת את הגיזרה בקפידה, מתאימה אביזרים וכן הלאה. אני פרפקציוניסטי. מה שהרבה נשים אוהבות אצלי בבוטיק זה שהן יכולות לצאת עם אאוטפיט מושלם- הכולל תיק, תכשיט ואפילו נעליים".

כתבה

unnamed (11) unnamed (10)

לולא היתה מעצבת בגדים, חגית טוענת שבוודאי היתה עוסקת בפסיכולוגיה "אבל אפשר להגיד שהעבודה בעסק שלי מממשת את זה במידה לא מועטה: כל אישה מגיעה לקנות בגד עם סל של דעות ומחשבות על עצמה , על איך היא צריכה להתלבש ומה מתאים לסביבה בה היא חיה. כל אחת מגיעה בשלב אחר של חייה- זו כלה, וזו אחרי לידה וההיא מחתנת את בתה הצעירה. מבחינתי המטרה היא להוציא אותה מהבוטיק כשהיא מרגישה הכי טוב עם עצמה. גם אני וגם כל אחת מצוות המוכרות הנהדר של הרשת, לא נמכור ללקוחה בגד שלא מתאים לאישיות שלה או לחוג אליו היא משתייכת. יותר מכך, יש טרנדים אופנתיים שונים שכלל לא אכניס לקולקציות שלי, כי אסור להיות קורבנות אופנה.  מה שחשוב ומה שאני רוצה לשדר זה מכובדות ואלגנטיות".

מומלץ לעקוב אחר האינסטגרם והפייסבוק ולהתעדכן כל הזמן בדגמים חדשים ומטריפים. בקרוב יעלה גם האתר – היכנסו ותהנו

סניפי BIANCO NERO-

ירושלים- קינג ג'ורג' 28

בני ברק- אנילביץ' 14

חיפה- שד' מוריה 35

חדר תצוגה בבני ברק, בתיאום מראש- 03-5700936

עודפים- קום איל פו אאוטלט- מדינת היהודים 89, הרצליה

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.