שיר שחלמתי על טוסקנה…

מי באה איתי ? זה הולך להיות שבוע קסום שבו גם אני מתארחת (כמרצה) במלון חלומי ומפנק, בחברת נשים איכותיות שבחרו לתת לעצמן קצת זמן ולחיות בתוך גלויה.

unnamed (4)

מתי זה קורה? מיום רביעי ז' בתמוז 13.7.16 ועד יום רביעי יד' בתמוז 20.7.16.

לאורך כל תקופת הנופש נשתכן במלון המפואר והכשר למהדרין :  ****Demidoff Country Resort השוכן על גבעה ירוקה בגובה 500 מטר מעל פני הים. יש בו לובי נעים ומזמין, בריכה, ספא, חדר כושר, בית כנסת ואולם הרצאות ואינטרנט אלחוטי. המלון משקיף על פירנצה וממוקם בנקודת יציאה מצוינת לטיולים.

הוא שוכן בתוך עיירה ציורית (איפה שמתי את הספר שהבטחתי לעצמי כבר חודשים שאמצא זמן לקרוא אותו?) הוכשר במיוחד לקראת תקופת הקיץ והוא משלים את החופשה החלומית בכך שאת לא צריכה לחשוב על כלום בוודאי שלא לפתוח קופסאות של טונה……פינוקים- כבר אמרנו?

לובי המלון

לובי המלון

אנחנו נוסעות אמנם כדי לנוח, אבל לא נוותר על טיולים שווים- מחכה לנו שבוע קסום עם כרמים ואגמים, מבצרים וקניונים, עתיקות וקניות.

סיינה

סיינה

נחצה את נהר הארנו על הפונטה וקיו, שאמנים בנו עליו את ביתם!!!!

פיזה

פיזה

אחד הסמלים של איטליה -המגדל המרשים והנטוי – עומד איתן . מי באה להצטלם איתי ? בפעם האחרונה שהייתי שם הייתי בת 11. הפעם אסתכל על הכל אחרת!!!

ונציה לילה

ונציה

המלכה ונציה – יום קסום בממלכת המים.

טוסקנה צלע ההר וים

טוסקנה הציורית

בנוסף לכך- נגיע אל סאן ג'מיניאנו – עיירת המגדלים המרשימה, במרכז העירייה ונתפעל משוק צבעוני ותוסס, ואל צ'ינקווה טרה-  חמישה כפרי דייג ציוריים וצבעוניים הנראים כתלויים על צוק- מדובר באחד המקומות המיוחדים והמתויירים ביותר בעולם .

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. אבל אתן יודעות…..לחוות את המקום, זה הרבה יותר מתמונה. אז התקשרו לתור עולם ובקשו את כל הפרטים! 03-5791710 ואל תשכחו לספר שהגעתן דרך הפוסט הזה- תקבלו הנחה מאד מאד משמעותית!

התגובות סגורות.