נא להכיר – המאסטרית של האיפור הקבוע

כשענת ויל סמג'ה , סיפרה לי את הסיפור האישי שלה – ישבתי מרותקת, שלא לומר פעורת פה. גם בגלל שהסיפור בפני עצמו מדהים וגם בזכות כברת הדרך העסקית שהיא עשתה- וכולם כבר יודעים שיש לי חולשה לסיפורי עסקים מיוחדים.

אז כן, גם מענת, למדתי המון ואני רוצה להעביר את זה הלאה אליכם ובנוסף לכך, לחשוף אתכם למותג הייחודי והמצליח שלה, שהוא הממלכה שלה וללא ספק- היא המלכה.

ענת היא ילידת ישראל, שנישאה לפני כמעט 40 שנה ליהודי מברלין ואם לבן 35. בברלין, היא עסקה שנים בהנהלת חשבונות ,קוסמטיקה, איפור קבוע ומילוי קמטים בהזרקה. במשך השנים, היא אף קיבלה תואר מאסטר באיפור קבוע על ההדרכות המקצועיות שלה באיפור קבוע בבית הספר המקומי הגבוה לקוסמטיקה "מדיקוס".

בשנת 2001, כשבנה סיים את לימודי התיכון, הוא הגיע לישראל כחייל מתנדב. כן, מרגע לרגע אתם מבינים למה כל כך התרגשתי "כאם לבן יחיד הגעתי לשנה לישראל לעזור לו בהתאקלמותו בארץ ובינתיים התבקשתי להעביר הרצאות בנושא איפור קבוע ומיקרופיגמנטציה לקוסמטיקאיות הישראליות. כך, מצעד לצעד, פתחתי את חברת 'ביוטי לוק-האקדמיה לאיפור קבוע'".

החברה החדשה, הביאה לישראל את הרמה האירופאית והחידושים מרחבי העולם ושמה אותה על מפת התחום העולמית. בתחילת דרכה בישראל , ענת לימדה איפור קבוע בבתי הספר המובילים בישראל, בג'יג'י אצל רוית אסף בירושלים ובאר שבע,  בפייביש בחיפה ואצל מלדה בקריות ובאשקלון. היא שימשה יועצת לחברות המייצרות מיכשור לאיפור קבוע בגרמניה  בעיצוב המכשירים וכיום, היא מדריכה את דור המאפרות המקצועיות של ישראל ושל גרמניה ומחלקת את זמנה בין שתי הארצות.

מה אני לומדת מענת? הרבה דברים- קודם כל התמדה ועקביות תוך מטפסים ועולים בכל פעם לעוד דרגה ועוד ועוד,  שנית- שצריך ללמוד כל הזמן- להשתלם, להתקדם, לגלות עולמות, לפתוח את עצמי לאפיקים חדשים ולא לפחד להצליח ואיך שענת אומרת – יגעת ומצאת תאמין. זה כל כך נכון והגיוני.

.בביוטי לוק , ענת מעבירה מדי שבוע השתלמויות מקצועיות באיפור קבוע ומזותרפיה למקצועיות שרוצות ללמוד ולשפר את הטכניקה שלהן. היא מופיעה בכל התערוכות בישראל ונחשבת למרצה הבכירה ביותר בארץ בתחומה. היא היחידה שעולה על במות בינלאומיות ומרצה על חידושים באיפור קבוע גם בחו"ל.

באוקטובר 2015 היא התבקשה להעביר הרצאה על טכניקות חדשות באיפור קבוע בתערוכת הקוסמטיקה הגדולה במינכן גרמניה ומידי שנה היא מופיעה בפאנל השנתי של מובילי איפור קבוע בישראל בתערוכת נובל אסתטיק ומביאה את החידושים והטכניקות שפיתחה בנושא.

תלמידי ביוטי לוק מקבלים ראשונים עידכונים על טכניקות חדשות ומוזמנים בעדיפות ראשונה להשתלמויות שמעבירה המאסטרית  אחרי חזרתה מכנסים בעולם.

מדי שנה , חברת ביוטי לוק עורכת תערוכת איפור קבוע שלה בה היא מציגה את הטכניקות וההתפתחויות החדשות באיפור קבוע.

כדאי מאד לבקשר באתר של החברה וגם בפייסבוק ולהתעדכן בדברים שקורים שם.

המיכשור  שאיתו עובדים ולומדים בביוטי לוק הוא מיכשור שמיוצר בגרמניה ברמת דיוק מכסימלית: החדרת המחט נעשית בשיכבת העור העליונה בלבד ללא פציעה וכאב. ולעניין ההלכתי: האיפור הקבוע עם המכשירים של ביוטי לוק  הם הפתרון לאיפור קבוע שאינו קעקוע לפי פסק ההלכה של הרב  עובדיה יוסף זצ"ל אשר פסק שאיפור קבוע בשיכבת העור העליונה מותר ואינו נחשב לקעקוע חלילה.

אז מה למעשה עושים בביוטי לוק? אפשרות אחת היא ללמוד קורס איפור קבוע הכולל- תיאוריה, תרגול על עזרי לימוד מתקדמים ותרגול מעשי על מודליות.

aaa ccc

זהו קורס שמיועד לכל אישה ולקהל הקוסמטיקאיות והעוסקות במקצועות היופי. הוא יכול להתאים גם למי שאינה עוסקת עדיין בתחום היופי אבל אוהבת את התחום ורוצה ללמוד מקצוע יצירתי ומספק. הקורס מועבר בכפר סבא, כולל עשרה מפגשים אולם הוא לזמן בלתי מוגבל-  תלמידה שמרגישה שהיא צריכה להמשיך ניתנת לה האפשרות לעשות זאת וגם לאחר הסיום, כל אחת ממשיכה לקבל ליווי מקצועי  באיפור קבוע  בצורה של השתלמויות, הודעות על חידושים וטכניקות חדשות שפותחו באיפור.

מחיר הקורס הוא  :3500 ש"ח – מתוכם מקבלים זיכוי של 1500 שקלים לרכישת מכשיר איפור קבוע מבית ביוטי לוק.

מי שמעוניינת להיות בצד האחר של הטיפול, כלומר- לקבל טיפולי פנים, טיפולי יופי, טיפולי חידוש עור,  טיפולי קמטים ומיצוק , תוכל גם היא למצוא מענה בביוטי לוק.

טיפולי פילינג לחידוש והצערת העור, טיפולי מזותראפיה למיצוק העור, טיפולי אנטי אייג'ינג לטשטוש קמטים, טיפולי פנים לטשטוש צלקות אקנה, הם רק חלק משירותי היופי של המקום שמקפיד להשתמש בשיטה החדשנית שפותחה בגרמניה למילוי קמטים עם מוצרי Derma Lift.

bbb

מילוי הקמט נעשה על ידי החדרת חומצה היאלורונית ללא הזרקה, החדרת החומר נעשית בעזרת שילוב חדשני של מכשיר האיפור הקבוע ואולטרסאונד, תוצאות הטיפול נראות מיידית ברגע שמסתיים ואורך הטיפול הוא כשעה. הוא לא כרוך בכאבים ,וללא תופעות לוואי. וכמובן- המומחיות הגדולה של המקום- איפור קבוע שיביא לך את החופש מלהיות תלויה באופן יומיומי בשרטוט ובאיפור הפנים. הליך האיפור הקבוע  עם המכשור המתקדם של ביוטי לוק יעניק לך מראה  טבעי, יפה, מדויק, ונותן לכל אישה את האפשרות להיות תמיד יפה.

מתוך ההיכרות שלי עם עולם הביוטי ומכיון שאני יודעת עד כמה חשובים הדיוק והאמינות בתחום הזה, היה לי כל כך חשוב לספר על ענת ויל סמג'ה ועל המפעל האגדי שלה.

לביקור התרשמות ללא התחייבות אפשר לפנות אל:09-7454808

מבצע מיוחד לקוראות בלוג החצאית, עד סוף יולי: מי שתרשם ללמוד איפור קבוע או ללמוד קוסמטיקה תקבל הנחה של 300 ש"ח, ומי שתרשם לעשות לעצמה איפור קבוע תקבל הנחה של 200 ש"ח!!!!

איפור קבוע בזול

איפור קבוע לפי ההלכה

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.