יומן זה עסק רציני

כל מי שמכיר אותי, יודע כמה אני מחוברת לסמארטפון שלי. אני עונה לווצאפים בו בשנייה, מגיבה למיילים בתוך דקה, מצלמת כל מה שזז (בעצם גם מה שלא זז) וכל חצי שעה תזכורת אחרת מגיחה מתוך המכשיר.

אבל יש פונקציה אחת שמאד משמעותית עבור הרבה אנשים ומבחינתי היא ממש לא אומרת כלום: לוח השנה. כי עם כל האהבה לקידמה- להתנהל מול יומן שבועי, עם פריסה שבועית- משרדי ומסורתי כמו של פעם- זה עולם אחר לגמרי. ולא כולם יודעים את זה ולא כולם מצליחים להבין את זה. אבל עם עובדות לא מתווכחים- אנשים שמתנהלים עם יומן רגיל וכותבים בו- מספיקים יותר ועושים יותר.

לראות את מה שעומד לקרות במהלך השבוע כולו, לאזן לעצמך את התקופה, לסמן וי לאחר שכל משימה מתבצעת. אין מה להשוות את זה להתנהלות מול יומן דיגיטלי (חייבים בגלל העבודה או אופי העבודה? אז גם וגם!!!).

השנה, בעיקר בעקבות דרישה חוזרת ונשנית מצד הלקוחות שלי, החלטתי לייצר יומן שבועי שיעשה כיף אמיתי לעבוד וליצור, שיעודד את ההצלחות, שיעזור עם השיווק, שיעניק המון המון טיפים ובעיקר שיעזור במיקוד החודשי של כל אחד ואחת (על מסיבת מיקוד חודשית שמעתם פעם? בטח שלא- כי המצאתי את זה ממש לא מזמן ואתם הראשונים לגלות! ). בעמוד הראשון יש הסבר איך עובדים עם היומן הזה ועם עשרות הטיפים שמופיעים על מדבקות שהוא מכיל והתוצאות- בעזרת ה' יגיעו ויוכיחו את היעילות ואת ההשקעה המשתלמת. המחיר של היומן הוא זול בהרבה מכל יומן אחר באיכותו.

ואתם יודעים מה חשוב לא פחות ? שהוא ישים. שהוא לא עוד כאב ראש ומשימות, כי בינינו- למי יש כוח וזמן להשקיע כל כך הרבה זמן בכתיבה וחשיבה ביומן? אנחנו רוצים רק את מה שהכי הכי מדויק לנו, מכוון אותנו למטרה, מקדם אותנו, וזה בדיוק מה שנותן היומן שלפניכם!

אז קבלו אותו!!!! (הוא מחכה לכם אצלי מבריק ועטוף בסטייל, עם מקום לברכת שנה טובה אישית)

1743d892-94e7-4e9d-896c-3667c4629e06 bd91a4ef-9f19-4446-b9f3-366c50666ae6

למי הוא מתאים? בעיקר לבעלות ובעלי עסקים אבל גם לאנשים אחרים שאוהבים להיות מתוכננים, שאוהבים לפעול ולחתור למטרה ולחיות חיים מאוזנים. בכלל, זה יומן יפה ואסתטי ואני בטוחה שגם קרוביכם ישמחו לכזו מתנה לקראת השנה החדשה.

היומן עולה 89 שקלים בלבד. וחשבונית המס היא הוצאה מוכרת לעסק שלכם.

יהיה ניתן לרכוש אותו ביריד שיתקיים ב 26.9.16. להזמנה מראש ואיסוף – התקשרו לתשלום באמצעות כרטיס אשראי 0542000804

רוצים לקבל אותו עוד קודם? לאיסוף מגבעת שמואל – התקשרו 0542000804.

אין יותר אפשרות לקבל את היומן בדואר.

 המלאי מוגבל.

אני מאחלת לכולכם שתהיה זו שנה מלאה עשייה ופוריה ומקווה שתהנו גם אתם מהיומן המושקע שלי

שלכם

מירי בן-דוד ליוי

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.