פינוקים של יום יום

כשאת מותג, השם שלך מעלה קונוטציות חיוביות בתחום שבו את עוסקת. כך, לפחות, זה עובד אצל חגית לפה, קוסמטיקאית פרא רפואית מזה כמעט 20 שנה. חגית, היא אשה צעירה ומוכשרת, שכשנזכרים בה, רוצים לעצום עינייך ולשקוע בחלום מפנק- של טיפול פנים או כל פעולה אחרת שתעשה אותי למשל….יפה יותר!

חגית לפה בפעולה

חגית לפה בפעולה

"במשך כל שנות עבודתי, למדתי והשתלמתי" היא מספרת "יש אצלי בקליניקה את כל טיפולי האסתטיקה המתקדמים: טיפולי פנים ,אקנה ואנטי אייג'ינג מהשורה הראשונה . אני עובדת גם עם רופאים כירורגים שעושים הזרקות ועוד ומאבחנת רב מערכתית, יש אצלנו טיפולי הסרת שיער למיניהם- כולל ipl,הרמת ריסים ,הלחמת ריסים,הדגשת תווי פנים באיפור קבוע והכל באוירה אישית ומקצועית מאוד. בימים אלה, סיימתי קורס רופאים על כל הטכנולוגיות האחרונות שהרפואה האסתטית מציעה כמו – טיפולי הזרקות חוטים ועוד".

ויש גם מי שמכורות לליין המוצרים של חגית. במשך השנים, היא פיתחה תכשירי קוסמטיקה פרא רפואית ובעזרת צוות כימאים ורוקחים ,לאחר מחקרים, היא נותנת מענה לבעיות עור שונות.

הבשורה החדשה היא, שחגית פתחה קליניקה חדשה בבני ברק (במרכז השופינג דובק החדש, על רחוב רבי עקיבא). ולא לדאוג- גם לירושלמיות יש כתובת . אז פשוט תתקשרו!

unnamed-8 unnamed-9 unnamed-10 unnamed-8unnamed-11

טלפון לתיאומים:

035799626
036190349

בני ברק-רבי עקיבא 47
ירושלים-חירם 6

היכנסו לפייסבוק של חגית לעקוב אחר חדשות ומבצעים

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.