טוויסט בעלילה

יש לי חולשה לכישרונות ואני מזהה אותם מקילומטרים. את הדס קריספין ורחלי שיף, אם ובתה, בעלות מותג האופנה "Twist", הכרתי לראשונה בכנס גדול של המועדון שלי, שהתקיים בדיוק לפני שנה. בתוך ההמון, בין מאות נשים מקסימות שהגיעו לאירוע, קלטתי את השתיים. ידעתי שכשתיעלם תרועת הפסטיבלים, אתקשר אליהן ואשאל- מה הסיפור שלהן. והנה, אני זוכה לחלוק אותו איתכם.

unnamed-8

המותג נולד כשרחלי , הבת עזבה את הלימודים והדס האם עזבה עבודה. "תמיד ידעתי שיהיה לי עסק עצמאי  ובהזדמנות הזו, כששתינו היינו ללא כיוון, החלטנו להקים את הבוטיק" מספרת הדס.

dmy_3424

אבל אצל רחלי, זה התבשל הרבה הרבה לפני כן. "למרבה הקלישאה, אהבתי אופנה מאז שאני זוכרת את עצמי" היא מספרת "כשהייתי בת 5 , אחותי ואני היינו מחביאות מתחת למיטה דפים וצבעים, קמות מאד מוקדם בבוקר ומציירות לבובה שלנו- בובה ענקית עם צמות בשם אושר- תלבושות של בגדים. היינו גוזרות ומשחקות עם התלבושות, ממש מעצבות אופנה.  יש לי דודה שעוסקת באופנה ותמיד הייתי מבקשת ממנה מגזינים ועיתונים שאותם הייתי שומרת . בעצם מאז ועד שפתחנו את הבוטיק, הייתי יושבת בכל רגע פנוי ומציירת בגדים. החברות שלי ידעו שזה מה שאני ארצה לעשות כשאהיה גדולה וגם לי זה היה מאד ברור. בגיל 15 סבתא שלי שלחה אותי ללמוד תפירה ותדמיתנות ובגיל 17 היא שלחה אותי לבית ספר שמלמד אופנה באופן מקצועי". רחלי סיימה את התיכון בהצלחה ובגיל 18 הרגישה קצת מבולבלת "הרבה אמרו לי שלא כדאי לי להיכנס לעולם הזה וגם במשפחה חשבו שהגיע הזמן להניח את החלומות בצד לזמן אחר וללמוד מקצוע עם תואר. כך מצאתי את עצמי בלימודי ביוטכנולוגיה במכללת הדסה בירושלים.  בתחילת הלימודים הראש שלי בכלל היה עסוק בפרויקט גדול שהגשתי בלימודי האופנה . אחרי שנה של לימודים עזבתי,ועבדתי באופן עצמאי בתור מעצבת לחנויות. שם, לא הרגשתי מספיק את היצירה. רציתי להיות יותר ראש גדול".

מודעה שמצאה בעיתון,  על קורס ניהול עסקים, תפסה את עינה "ונקודת הזמן הזו שבה- אני נחשפת לעולם העסקים ואמא שלי פנויה להקמת עסק- שזה היה החלום שלה, היתה ממש מתאימה לאזור אומץ ולעשות את זה".

untitled-1 40

בבוטיק שלהן, אפשר למצוא פרטי לבוש אלגנטיים וקזו'אליים. "אני אוהבת לעצב שמלות מיוחדות על דיטיילס קטנים שיעשו את כל ההבדל , עם נגיעות ויקטוריאניות והשראות וינטג'יות עם פרשנות פרשית. אני מעצבת שמלות שמספרות סיפור וכשנשים הולכות איתן הן מרגישות ייחודיות ועצמאיות".

הדס מוסיפה ש"Twist" הוא בוטיק חם ונעים, שאפשר לשבת בו ולשתות קפה , לדבר על אופנה ולצאת עם שמלת החלומות שלך או עם פריט ייחודי שמורגש שהושקע בו מחשבה.

ואני אומרת- שזה ממש נדיר שבמקום אחד אפשר למצוא קהל דתי וחילוני – כי המותג מתאים לכולן!

dmy_3242

צילומים: דוד מור יוסף

היכנסו ועקבו אחר האינסטגרם

 והפייסבוק של "TWIST" והכי חשוב- היכנסו לבוטיק עצמו!!! ר' עקיבא 57 , בני ברק (בפסג')

dmy_3294

fb_img_1478862858947

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.