כדאי שכל אישה תקרא את הפוסט הזה

ממממ…..יכול להיות שלשנייה תירשם כאן מבוכה….אבל היי. חברות. בתוך עמי אני חיה ויש גם חיים מעבר לאופנה ועסקים. השנה, החלטתי, לקחת על עצמי לדבר גם קצת על דברים נשיים חשובים ולנצל את הבמה שיש לי- כי בכל זאת, יש לי קהל עוקבות של נשים בלבד וזו הזדמנות לדבר בגובה העיניים גם על דברים אישיים מאד.

כמה אישיים?

כבר תבינו. אני יכולה רק להקדים ולומר שבדיוק בתקופה שבה התוודעתי למוצר עליו אספר לכן, כמה וכמה חברות קרובות מתוך המועדון שיתפו אותי בענייניהן  האישיים והוכיחו לי שאכן מדובר בתופעה נפוצה ובעיקר בעיקר- מטרידה. הבנתי שזה לא מקרי…..מדובר ב: דליפת שתן. כן. זה קורה לא רק לנשים מעל גיל 50, אלא גם לנשים בהריון ולנשים אחרי לידה והסטטיסטיקות מוכיחות שמיליוני נשים בעולם חוות את התופעה בצורה זו או אחרת.

זה אומר שמספיק להשתעל קלות, להתעמל, להרים את הילד, להתחיל לרוץ או אפילו לצחקק מעט והתוצאות לא נעימות בכלל.

תמונה2

כמובן שיש לכך פתרונות רפואיים מצוינים וחשוב לפנות לרופא המטפל שיציע לכן כיצד לטפל בעניין. הבשורה שלי במכתב הזה שלי אליכן היא שגם לעולם ההיגיינה הנשית יש מה להציע- באופן מיידי פשוט, זול, נגיש והיום גם מאד מאד דיסקרטי שיקל עליכן ושיהפוך את החיים להרבה יותר נוחים ונעימים!

הרשו לי להכיר לכן מותג שנקרא "דיפנד" (הוא שייך ל קימברלי קלארקהחברה המוכרת שמייצרת את נייר הטואלט המשובח בארץ). הוא מציע  מגוון פתרונות חדשניים לבריחת שתן החל מתחבושות וכלה בתחתונים דיסקרטיים המבטיחים הגנה מושלמת אשר מטרתם לאפשר לך להמשיך לחיות את החיים כסדרם  ולא לעצור גם אם את חווה את החוויה הלא נעימה הזו.

המוצרים הללו, מעניקים לך שקט נפשי על כך שיש לך הגנה מקסימלית, בלי כל מבוכה, והם לא דומים לשום תחבושת שהכרת כי הם ייעודיים לבעיה הספציפית הזו.
תחבושות

חנות דיפנדסטור היא חנות אונליין המיועדת לעזור לכן עם פתרונות ייעודיים לתופעה החל ממגן תחתון ועד מכנסונים נוחים ואם לא נעים לך מהשכנים ומבני הבית כשהמשלוח מגיע- הנה הפתרון- ניתן לרכוש את המוצרים אונליין בצורה דיסקרטית שאינה חושפת מה נמצא בתוך החבילה והיא תגיע עד לפתח הבית.

המשלוחים מגיעים תוך 3 ימי עסקים, וניתן להזמין באתר עצמו או במוקד שיכול גם לעזור בהתאמת המוצר באמצעות שיחה טלפונית ל*2460

אז הנה הלינק לחנות: הקליקו כאן כדי להתרשם ותוכלו ליהנות מקוד ההנחה המיוחד למועדון החצאית וכן משלוח חינם ! הנה הקוד שלכן- החצאית. כלומר: ברגע שאתן מחליטות מה לרכוש (כל מוצר שבחנות הוירטואלית, גם אם זה להורים או לסבים)- אתן מתקדמות לקנייה, מכניסות את הקוד- החצאית, ואז יש לכן זיכוי של 30 שקלים (יש, אם כן, מוצרים שתקבלו לגמרי בחינם!!!) וכן משלוח ראשון חינם.

אם אתן בעצמכן לא מכירות את התופעה אבל יודעות שמישהי סביבכן תוכל ליהנות מההטבה- אתן יכולות ליידע אותה והיא רק תודה לכן!

אל תתביישו לדבר על זה! אתו מוזמנות לספר לי על נושאים אחרים שחשוב שנשים תדענה עליהם ושאי אפשר לדבר עליהן בכל פלטפורמה.

כאן בשבילכן,
מירי

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.