friendshic. והפעם: גלאם

הנה מותג שאם הכרתם- (וסביר להניח שכן), תסכימו עם כל מילה שאספר עליו ואם לא הכרתם- תשאלו אותי- איפה הוא היה עד עכשיו???? "גלאם בוטיק".

אז הפעם אני מצולמת לבד אבל עדיין מדובר בחברות פשיוניסטיות – אז אנחנו לגמרי בקטגוריית friendshic.

252 253 256 258

מוריה ברוכים וטלי קאהן, הן שתי אחיות וחברות טובות שתמיד אהבו אופנה. טלי, שגרה כבר כמה שנים בניו יורק, אהבה לשלוח למוריה, אנינת הטעם הגרה בארץ, בגדים ואאוטפיטים שווים וזו זכתה תמיד למחמאות "ואין דבר יותר מתסכל מלשאול מישהי- איפה משיגים? ולשמוע- בניו יורק" מספרת מוריה בחיוך "ראיתי יותר מדי תגובות מאוכזבות עד שלפני 3 שנים אמרתי לטלי- 'תקשיבי, את טובה בלמצוא פריטים יפים, אני טובה במכירות, לשתינו יש יכולות עסקיות שמשלימות זו את זו, אז בואי ננסה ונראה איך זה עובד'".

אחרי חצי שנה- הן אכן עשו זאת והתחילו לייבא בגדים יפים וצנועים מארצות הברית "וידענו היטב לתוך מה אנחנו מכניסות את עצמנו- כי אנשים רואים אתרי בגדים ובוטיקים ומתלהבים ולא יודעים איזו עבודה קשה זו. לכתת רגליים, למצוא את הטופ שבטופ, לאתר בגד מדהים ולגלות שהשרוול שלו די שקוף ולתפור ביטנה כדי שהוא יעלה לאתר או יגיע למכירה כשהוא מושלם וצנוע ושהלקוחה לא תצטרך לטרוח ולמצוא פתרונות. אנחנו מקפידות כל הזמן לשמור על רמה, על שירות, על סטייל, לא לפספס משום כיוון".

261 262

ומחוויית הלקוח שלי- אכן כך נעשים הדברים. לבוטיק גלאם יש גם מקום בעיר אלעד שבו אפשר לבוא ולראות ולמדוד וגם אתר אינטרנט משובח עם מבחר מידות , סגנונות ודגמים ונשים מכל העולם מכירים אותו "באופן מעניין, למרות שנושא האתרים מאד תפס, עדיין הרבה נשים אוהבות לבוא ולראות בעצמן, לחוש את הבגדים ולמדוד אותם אבל בפעם השנייה ואילך הן כבר מזמינות דרך האתר כי יש להן אמון והן מתמכרות לקולקציות שלנו. יש כמובן נשים שכבר גילו את תרבות הרכישה המקוונת ומזמינות מלכתחילה".

310 314 315

אני יכולה להעיד שהקנייה דרך האתר כייפית ואני עושה את זה כבילוי בפני עצמו, כשהילדים לא בבית, כשאני מתפנקת במשהו טעים (פרי או ירק, ברור, צריך לשמור על הפיגורה) – זה כל כך אינטואיטיבי ופשוט לביצוע ולא צריך להיות טכנולוגית כדי לצרוך אופנה. חוץ מזה שאני תמיד יודעת שיש את מוריה שתעשה הכל מעל ומעבר למען השירות ואם צריך, היא תשלח לי תמונות ווצאפ ופירוט על כל מה שארצה. עוד נקודה טובה: הקנייניות שלנו יודעות לרכוש בגדים שמאד מחמיאים לגוף ומתאימים לכל מידה.

318

"אנחנו מקבלות השראה מכל מה ומי שחי ונושם אופנה- מווג, מבלוגריות מובילות, ממותגים בינלאומיים אבל מה שמנחה אותנו בבחירות של הבגדים, שגם אני לוקחת חלק מהן ונוסעת לא מעט, זה הטעם האישי שלנו. כלומר- גם אם כל העולם יחשוב שפונפונים או חצאיות זיגזג הם יפים ובאופנה- ואנחנו נחשוב אחרת- הם לא ייכנסו לקולקציה. אנחנו מחדשות את הקולקציה אחת לחודש וחצי חודשיים ויש כל הזמן מה לחדש ולהציע".

 323 325 320

אז הנה האתר לרכישה וניתן להגיע לסטודיו בכל יום בתיאום מראש במספר: 054-9168080

אפשר להתרשם גם בעמוד הפייסבוק של המותג ותמיד תמיד יש שם סיילים שווים.

גלאם ומושלם!

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.