70 מטר של אופנה, 70 מטר של אהבה

לכל אחד יש חולשות. החולשה שלי היא לכתוב על אנשים שהגשימו חלומות. כשמדובר בחלום עסקי- אני בכלל נמסה.  ללא ספק, רז מגורי מהיישוב עלי זהב, עונה על הקטגוריה במלואה. רז, הנשואה לרועי ואמא לעומר ועברי, היא בעלת הסטודיו "מטרוניתא" לבגדי נשים וילדות, אקססוריז ומתנות.

אז למי שלא מכיר- נא להכיר!

DSC_0779

"אפשר לומר שהחלום התחיל אצלי עוד בילדות" היא מספרת "האהבה לאופנה טבועה בי מאז שאני זוכרת את עצמי. כשבגרתי, הבנתי שמעבר לאהבה, יש לי ממש צורך לחשוף בנות לאופנה שהיא אחרת, שיקית יותר ולעזור להן להתאים את הבגד הנכון למבנה גופן ולאופיין".

העסק של רז התחיל ממכירת מטפחות מעוצבות של אחותה וחברה טובה שלה. היא הצטרפה אליהן והתחילה לעצב מטפחות לאירועים בסגנון צרפתי שלא היה ניתן לפספס. משם, היא רצתה להמשיך עם משהו משלה, שקשור באופנה "לשמחתי, השמירה על השם הביאה לי את הברכה, את ההכרה והשייכות למותג איכותי ומוצלח כל כך. בתחילה לא ממש ידעתי מה הכיוון- אם זה לעצב, לרכז בגדי מעצבות או אולי לייבא- אבל המטרה הייתה ברורה: להלביש אחרת, לתת לכל אחת את המקום שהיא נראית אחרת ולא כמו כולן ושהיא תמיד הגירסה הכי מוצלחת של עצמה".

DSC_0919

כך, רז יצרה אצלה בבית חדר קטן שבמהרה הפך להיות מקום עלייה לרגל והבוטיק היחידי באיזור רווי בנות. "אני זוכרת איך אף אחת לא הצליחה להבין, איך מתוך החדר הקטן, אני מלבישה עשרות בנות לאירועים, לשבתות וגם ליום יום".

השינוי המשמעותי בעסק של רז, חל לפני שלוש שנים, כשהפכה להיות אמא "האימהות הביאה איתה ברכה ענקית ומוטיבציה אינסופית ליצור וזאת בשילוב עם התמיכה העצומה מההורים, האחים שלי והבעל המפרגן שהיו חלק נכבד בבנייה והצמיחה האישית. כמובן שכל זה בליווי צמוד של הקב"ה שהוכיח לי מלקוחה ללקוחה שאני עוסקת בדבר שהכי נכון לי".

רז טוענת כי הייחודיות והרצון שלא כולן ילבשו אותו דבר, בייחוד במגזר הדתי,  הוא הכרחי, ולכן הדגש העיקרי בסטודיו שלה הוא על הייבוא האישי: "זהו אוסף של בגדים שנבחרו בקפידה ובחשיבה אישית למי אני מתאימה את אותו הבגד, תוך כדי שאני בוחרת כבר עולים לי הפנים של הבחורה שתגיע ותתאהב באותו פריט".

בינתיים נולד גם המותג "מטרוניתוש"- מותג חדש לילדות מבית מטרוניתא.

17352360_436474026697284_1912519031591038473_n DSC_0701

 

"גם זה מתוך אהבה לבגדים, לבנות ובעיקר מתוך האהבה שלי להלביש את הנסיכה הפרטית שלי שמשתפת איתי פעולה ונהנית, אפשר לומר שאפילו יותר מאמא שלה. דרך המותג שקיים כבר שנתיים וחצי, גיליתי עולם חדש, עולם של סטייל שמתחיל מגיל 0 והרגשתי שיש  צמא לשמלות, שיקיות, במחירים שפויים, מבדים איכותיים ונוחים".

המותג כולל את המידות 1-16, במגוון גזרות ובדים בצבעים משמחים, חגיגיים ואביביים.

את הסטודיו הנוכחי של רז, הגדול משמעותית ממה שהיה בעבר, בנה אביה בעשר אצבעותיו. "אני מאד קשורה לאבא שלי והוא נתן את לבו והתמסר להגשמת החלום שלי. הוא שתמיד דירבן אותי לגדול ולהתפתח וכיום, הסטודיו שלי, שגם הוא ממוקם בעלי זהב, הוא 70 מטר של אופנה, 70 מטר של אהבה, 70 מטר של חלום שהפך למציאות".

DSC_0771 DSC_0775

הסטודיו המטריף ביופיו, מכיל פריטי בסיס כמו – חולצות בסיס, מחטבים, גופיות צנועות, טייצים מכל המינים והסוגים בשלל מידות, שרוולונים ועליוניות, חולצות, חצאיות, שמלות ליום יום, לאירועים ולחגים. בעונת החורף תמצאו גם גרביונים בשלל מידות וצבעים וכמובן -מטפחות ותכשיטים שמכניסים עניין ושיק לכל הופעה. "המוטו שמלווה אותי תמיד הוא- גם אם מישהי תלבש את אותה השמלה כמוני, היא לא לעולם לא תראה כמוני. לכל אחת יש את הטאץ' האישי שהיא מוסיפה ללוק שלה, ובדיוק לשם אני מנסה להגיע עם כל לקוחה ולקוחה: להוציא ממנה את האישיות שלה בתוך ההופעה, אם זה מתבטא בהמלצות לנעליים, קשירת מטפחת, התאמת תכשיט והכל מתוך סבלנות ואהבה"

DSC_0705

צילומים: יעל שלו וחן טהורי

כתובת הסטודיו: האודם 17 עלי זהב.

מספר טלפון של רז: 0526791602

חפשו את סטודיו מטרוניתא בפייסבוק ותנו בלייק!

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.