יומן עסקי – הצעד הראשון שלך בקידום העסק לקראת השנה הקרובה

עדכון פוסט: היומנים אזלו!!!!

 

איזה כיף! בע"ה גם לקראת השנה העברית הבעל"ט, יצא לאור היומן העסקי שלי. יכול להיות שנראה לכם שעדיין קצת מוקדם אבל תכנון הוא הא' ב' של כל עסק אז….כן! הגיע הזמן!

אני רוצה לשתף אתכם במשהו מרגש: בדיוק לפני שנה, כשהוצאתי את היומן הראשון שלי, לא באמת ידעתי איך הקהל שלי יגיב. כל מי שעצמאי מכיר את זה: גם כשיש לך מוצר שאתה מאד מאמין בו והוא ממש שוס, יש את החששות של ההתחלה…ומה שקרה זה מעבר לכל ציפייה- לא רק שהיומן ממש נחטף כמו לחמניות טריות והרבה לפני ראש השנה לא נשאר לי אפילו יומן אחד למכירה, גם גיליתי איזה לקוחות מדהימות יש לי – מבלי שאבקש, מבלי שאפעיל אותן או איזום איזשהו מהלך, הן, מיוזמתן, העלו תמונות של היומן שרכשו בכל מקום בעולם, בחנות שלהן, בקליניקה, בסטודיו, באוטו, על השולחן עם פרחים, ליד הבושם והאיפור, אפילו בשדה התעופה לפני נסיעה עסקית ובמקומות הכי מפורסמים בעולם ולמעשה עשו לי את מלאכת השיווק של השנה שעברה ושל השנה הנוכחית….

אז הנה, בלי הרבה הסברים ודיבורים, במחיר ממש מצחיק (כי יומן ספירלה בכזו איכות ובלי תוכן עסקי מדהים כמו שהכנתי לכן- עולה אפילו יותר!!). מי שיש לה עסק והיא רוצה לקדם אותו שיווקית, לתכנן את השנה שלה ולהגשים יעדים. מדובר ביומן שבועי- כלומר- רואים את כל השבוע וזה מאד נוח לשמירה על איזון. יש בו 50 טיפים על מדבקות צבעוניות שאפשר להדביק בכל יום שרוצים להשראה, יש בו מיקוד חודשי לקידום והגדלת הכנסות, יש בו חומר למחשבה, ובכלל- כיף לקבל כזה יומן….אז…..קבלו אותו-

unnamed (12)

כך הוא נראה בפנים. היומן עצמו נקי מכל תוספת. המיקוד והתוספות הם בדפים נפרדים.

פנים היומן

 

 

ליומן מצורפת חשבונית מס כהוצאה מוכרת של העסק, עם השם שתרשמו בטופס התשלום.

אז יש לך כבר יומן עסקי לשנת תשע"ח 2017-2018?

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.