זה היה בסוף הקיץ

איזה ימים שקטים. כולנו חוזרים לנשום סדיר, שבים לשיגרה הברוכה. ללא ספק השבועיים האחרונים של אוגוסט מוציאים משלווה גם את האדם הרגוע עלי אדמות אבל היי!  גיליתי גילוי מדהים שאני הולכת לאמץ בע"ה!!! השנה דחינו את החופשה המשפחתית שלנו לימים האחרונים של החופש וזה פשוט היה מושלם. זה החזיק אותנו במוטיבציה בימים של שעמום ויצר ציפייה אצל כולנו. את הספרים והמחברות עטפנו לפני הנסיעה, הכנו את הילקוטים החדשים ויצאנו לכיוון הצפון, למלון "פסטורל כפר בלום".

אני מרגישה שמתאים שאספר על המקום דווקא עכשיו, למרות שכביכול לתקופת הנסיעות והתיירות מאחורינו. למה? כי החגים ממש כאן, מעבר לפינה וזה המקום בהא הידיעה, להעביר בו את החגים ובמיוחד את חג סוכות, אליו המקום נערך בימים אלה: יש במלון סוכת ענק בגודל 250 מ"ר, שיכולה להכיל כ- 220 סועדים. היא נבנית בחצר המלון, הארוחות בה מעולות כמו שרק השף החדש של המלון, אוהד איבגי, יודע ובמהלך ימי חול המועד, יערכו בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, טיולי משפחות ללא תוספת תשלום במיוחד לאורחי המלון. (רוצים פירוט ? הכל כתוב בסיום הפוסט הזה…המשיכו לקרוא!)

הסוכה של פסטורל כפר בלום

הסוכה של פסטורל כפר בלום

אז איפה כל זה קורה?

כמו בתוך גלויה, בתוך ליבו של הנוף הגלילי, על גדות הירדן ואל מול הרי הגולן והגליל. המקום התפרסם בזכות אירוע התרבות והמוסיקה שלו, הפינוקים בחדר האוכל, השלווה, המרחבים, השירות, האירוח היוקרתי, הטיולים מסביב וכמובן שלל טיפולים ופינוקים לגוף ולנפש. יש בו אגף בוטיק חדש, חדרי סופריור דנדשים ומרווחים, סוויטות ו 53 דונם של מדשאות ומרחבים ירוקים.

PASTORAL_NEW_(7)

בדיוק לזה הייתי זקוקה אחרי תקופה אינטנסיבית של עשייה ללא הרף.

תמונות 962 תמונות 965

(בתמונות, נהנית מהבגדים הקלילים של "גלאם בוטיק")

הכשרות של המקום היא של הרבנות ודווקא את הבריכה לא ניצלנו כי היא לא נפרדת אבל ידענו זאת מראש ותאמינו לי שהיה לנו מספיק טוב ומעניין: קודם כל- מי רוצה בכלל לצאת מהחדרים עם כאלה פינוקים? חוץ מזה- המקום מוקף באטרקציות ותמיד היה לאן לחזור.(לחדר האוכל כמובן).

חדר האוכל במלון פסטורל כפר בלום

חדר האוכל במלון פסטורל כפר בלום

קינוחים ששווים שבירת דיאטה!

כל הקינוחים במלון נעשים על ידי הקונדיטורית נטלי קריידן.

אנחנו התארחנו בחדרי הבוטיק – בשני חדרים עם דלת מחברת ועם אמבטיות מהחלומות.

unnamed

ללא ספק, הבילוי האולטימטיבי הוא במרחק הליכה מהמלון: מדובר כמובן במסלול השייט המשפחתי ב"קייקי כפר בלום". אני יכולה להגיד בנימה אישית שאנחנו בכלל לא אנשי טיולים וזה הדבר הכי כייפי שעשיתי אי פעם בטבע עם המשפחה שלי. המסלול נפתח בנקודת השילוח, בבית הלל (שאטל מיוחד לקח אותנו לשם) ומהרגע שעלינו על הסירות- הרגשנו איך אנחנו מתחברים לטבע ולשקט. אפילו הילדים האנרגטיים שלי תפסו שלווה ולא רצו שזה ייגמר.

97c5d8f7-824a-46ac-b865-0461835d2236

החצבאני הקריר מוביל את הסירות דרך מפגש הנחלים הגולשים אל הירדן, בקייק זוגי או בסירה משפחתית. במהלך המסלול מיישרים חרטום, יושבים על רצפת הסירה, נהנים מחוויית השיא במסלול: המפלון (אני פחדנית גדולה! צרחתי כאילו אני ברכבת ההרים הכי תלולה בתבל!) וקיימת אפשרות להזמנת שייט במסלול האתגרי הארוך בגליל, ממורדות החצבני לאתר בכפר בלום. לנו הספיק המסלול של השעה וחצי ובאמת באמת שנהנינו!

קייקי כפר בלום צ. יוסי אלוני

שרה

(בגד הים המפורסם של המותג: רוית שריקי)

כמובן שלא ויתרתי על טיפול ספא מפנק במלון בו התארחנו ותודה לבעלי שפירגן לי את השעה הכי שלוותית שאני זוכרת מזה תקופה ארוכה ושיחק עם הילדים על הדשא. אין לתאר.

אווירה ספא 24.4 2 (1)

ספא פסטורל

זהו חדר ההתרגעות שאחרי הטיפולים

זהו חדר ההתרגעות שאחרי הטיפולים

כידוע, אשה חייבת לחזור הביתה עם שקית – אז לא שברתי את המנהג וחזרתי עם קרם שווה של CHRISTINA, כדי שחוויית הספא תישאר איתי לתקופה ארוכה גם כשאשוב הביתה. אני מכירה כבר שנים את המוצרים של החברה והם מ-ע-ו-ל-י-ם!

כ – 6 דקות נסיעה המלון, אפשר להגיע לשדה נחמיה בו יש מפגש נחלים מרענן ו 10 דקות הליכה מהמלון יש את הטיילת המקסימה. הזמן פשוט עף לנו וחזרנו שמחים ומרוצים.

ולסיום: הבטחתי פירוט באשר לפעילויות בסוכות:

יום שישי 6.10.17

טיול משפחות ברכבים פרטיים לעין דבשה

כ- 4 ק"מ דרומית לקיבוץ גונן. מסלול קצר וקליל בנחל דבשה שמימיו צוננים ורדודים. ההליכה היא במעלה הנחל לצד צמחיית מים ועד לטחנת הקמח העתיקה. בליווי מדריכים של החברה להגנת הטבע.

 

יום שני 9.10.17

טיול משפחות רכבים פרטיים לירדן ההררי

טיול קצר לאורך נהר הירדן בחלקו ההררי. טיפוס קל למיצד עתרת, מצודה קטנה שנבנתה על-ידי הצלבנים במטרה להגן על מעבר הירדן. משם לאורך הנהר עד לטחנת הקמח העתיקה. סיום ליד קיבוץ גדות. אורך המסלול כ- 1.5 ק"מ, בליווי מדריכים של החברה להגנת הטבע.

בנוסף, יתקיימו במלון במהלך ימי החג מגוון פעילויות, הצגות ומופעים לכל המשפחה: קישוטי סוכה, מתנפחים בבריכה, ג'אגלינג, מופעי בלונים, סדנת זכוכית, בועות ענק מסבון, סיורים וטיולים לאורך הירדן ועוד.

לפרטים והזמנות , התקשרו כבר עכשיו : 04-6836611

הצילומים בפוסט הם של הצלמים:  עדי פרץ,ליאור לינגורד,אור שינדלר,נטלי קריידן, עדי פרץ, מיכל לוי, יוסי אלוני.

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.